Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Заняття 33




Заняття 32

Заняття 31

Завдання: провести ігри «Голка, нитка, вузлик», «Перестрибни через рів», «Заборонений рух»; удосконалити навички швидкого бігу; сприяти збільшенню об'єму рухової активності дітей.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування в колону по одному. Ходьба приставними кроками лівим та правим боком.

2. Основна частина

Гра «Голка, нитка, вузлик»

Діти об'єднуються у дві команди і в обох командах вибирають «голку» – ведучого, який повинен добігти до накресленої лінії, по­вернутися назад, узяти одного гравця і знову добігти до накресленої лінії, потім повернутися назад та взяти за руку наступного гравця і т. д. Це слід робити, доки не утвориться голка, нитка, вузлик (заключний гравець). Перемагає команда, яка виконає це завдання з найменшою кількістю порушень.

Гра «Перестрибни через рів»

Опис гри у занятті 9.


3. Заключна частина

Гра «Заборонений рух»

Ведучий пропонує виконати всі рухи, крім забороненого, а сам виконує всі рухи. Хто з гравців помиляється, стає в кінець колони. Гра триває 4–5 хв. Відзначаються діти, котрі не помилилися жодного разу.

Шикування.

4. Підсумок заняття.

Нагадування правил розучуваних ігор.

 

Завдання: розучити гру «Хустинка»; провести ігри «Що змінилося?», «Перестрибни через рів»; сприяти розвитку координації рухів, правиль­ного дихання; виховувати кмітливість, точність, спостережливість.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування. Біг у помірному темпі до 100 м.

2. Основна частина

Гра «Хустинка»

Діти стають у коло на витягнуті руки та присідають. Вибирається один гравець – ведучий, який, тримаючи в руці хустинку, оббігає навколо дітей і кидає її одному з гравців. Тоді гравець піднімає хустинку й біжить за ведучим, намагаючись його спіймати, а ведучий, у свою чергу, тікає й намагається сісти на місце цього гравця і т. д.

Гра «Перестрибни через рів»

Опис гри у занятті 9.

3. Заключна частина

Гра «Що змінилося?»

Опис гри у занятті 1.

Шикування.

4. Підсумок заняття.

Нагадування правил розучуваних ігор.

 

Завдання: провести ігри «Збери яблука», «Біла паличка», «Струмок»; розвивати спритність і швидкість; формувати вміння орієнтуватись у просторі; виховувати колективізм та взаємопідтримку.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування в колону по одному. Повторення поворотів.

2. Основна частина

Гра «Збери яблука»

Опис гри у занятті 18.

Гра «Біла паличка»

Діти обирають ведучого й об'єднуються у дві команди. Ведучий ховає від них «білу паличку» (можна обгорнути папером олівець). За сигналом ватажка всі починають шукати її. Хто знайшов паличку, кричить «Є!» і намагається донести її до визначеного місця, наприклад, до накресленого кола. Йому допомагає вся його команда. Гравці з іншої команди прагнуть відібрати паличку. Паличку не можна кидати одне одному, її слід передавати з рук у руки.

3. Заключна частина

Ходьба в помірному темпі в колоні по одному.

Гра «Струмок»

Опис гри у занятті 28.

Шикування.

4. Підсумок заняття.

Нагадування правил розучуваних ігор.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 345; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.