КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Заняття 36
Заняття 35 Заняття 34 Завдання: провести ігри «Мисливці та звірі», «Третій зайвий»; вивчити гру «Горобець»; удосконалити навички бігу; розвивати швидкість, витривалість та спритність під час ігор. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування в колону по одному. Ходьба з рухами: плеснути в долоні один раз – ходьба руки на пояс; двічі – руки до плечей; тричі – біг. 2. Основна частина Гра «Мисливці та звірі» Одна група дітей – «зайці», інша – «лисиці», двоє дітей – «мисливці» (вони тримають у руках м'ячі). За словами: «Зайці та лисички по лісу гуляють» – діти вибігають на середину майданчика. На слова: «Мисливці!» – діти тікають до «хатки», а «мисливці» кидають їм під ноги м'ячі. Виграє група дітей, у яку найменше влучили. Гра «Третій зайвий» Опис гри у занятті 23. 3. Заключна частина Гра «Горобець» Діти стають у коло, обирають одного гравця на роль «горобця», який стає всередину кола. Діти рухаються по колу і промовляють: «Киш, киш, горобець, не клюй конопель. Мої конопельки дрібні, зелененькі, Увірчики в'ються, самі не беруться, Братися не даються». «Горобець» кидається на дітей у колі, які розступаються, і так, поки він когось не зловить. Шикування. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор.
Завдання: провести ігри «Совонька», «Море хвилюється», «Заборонений рух»; сприяти розвитку швидкісно-силових якостей; виховувати такі вольові якості, як рішучість, витримка, бажання систематично виконувати фізичні вправи. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування в колону по одному. Ходьба у швидкому темпі до 3 хв. 2. Основна частина Гра «Совонька» Опис гри у занятті 11. Гра «Море хвилюється» Діти обирають ведучого. Потім ставлять стільці (їх має бути на один менше, ніж учасників гри) і на вигук ведучого: «Море хвилюється» – бігають, стрибають, удаючи шторм. На вигук: «Море стихло» – всі квапляться зайняти місця. Хто не встигне сісти, повинен на прохання ведучого затанцювати, проспівати пісеньку чи прочитати віршик. Гра «Заборонений рух» Діти йдуть по колу, повторюють усі рухи за вихователем, крім «руки вгору». Той, хто виконав цей рух, стає в кінець колони. Усі уважні опиняються в голові колони. 3. Заключна частина Вправи на розслаблення Піднімання рук угору та вільне опускання. Колові оберти головою. Шикування. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор.
Завдання: провести ігри «У ведмедя у бору», «День і ніч», «Свічка»; розвивати координацію рухів, рівновагу. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування. Вправи на рівновагу: ходьба з різним положенням рук (у сторони, вниз, на поясі, вперед, перед грудьми, до плечей). 2. Основна частина Гра «У ведмедя у бору» Опис гри у занятті 26. Гра «День і ніч» Накреслити дві паралельні лінії у центрі майданчика на відстані 2–3 кроків. На відстані 15 м від них – «будиночки». Кожна команда стоїть на своїй лінії, повернувшись спиною одне до одного. За сигналом «День» команда «Ніч» тікає у свій «будиночок», а команда «День» їх наздоганяє. Перемагає команда, в якої більша кількість спійманих дітей. 3. Заключна частина Гра з м 'ячем «Свічка» Ведучий кидає м'яч угору. Цей м'яч потрібно зловити до того, як він торкнеться до землі. Той, кому пощастить це зробити, кидає м'яч наступним. Якщо м'яч не впіймали, гравець знову підкидає його вгору. Ловлячи м'яч, слід бути обережними. Вправи на розслаблення Піднімання рук угору та вільне опускання. Колові оберти головою. Шикування. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор.
Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 359; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |