КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Заняття 57
Заняття 56 Заняття 55 Завдання: провести ігри «Голка, нитка, вузлик», «День і ніч», «Заборонений рух»; удосконалити навички швидкого бігу; сприяти збільшенню рухової активності дітей. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування в колону по одному. Біг у помірному темпі до 100 м. 2. Основна частина Гра «Голка, нитка, вузлик» Опис гри у занятті 31. Гра «День і ніч» Накреслити дві паралельні лінії в центрі майданчика на відстані 2–3-х кроків. На відстані 15 м від них – «будиночки». Кожна команда стоїть на своїй лінії, повернувшись спиною одне до одного. За сигналом «День» команда «Ніч» тікає у свій «будиночок», а команда «День» їх наздоганяє. Перемагає команда, яка спіймає більше дітей із команди суперників. 3. Заключна частина Гра «Заборонений рух» Опис гри у занятті 50. Шикування. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор.
Завдання: провести ігри «Хустинка», «Перестрибни через рів», «Свічка»; сприяти розвитку координації рухів, правильного дихання; виховувати кмітливість, точність, спостережливість. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування. Ходьба на місці. Дихальні вправи. 2. Основна частина Гра «Хустинка» Опис гри у занятті 38. Гра «Перестрибни через рів» На майданчику креслять дві паралельні лінії за 0,5 м одна від одної – «рів». Діти об'єднуються у дві команди і стають по обидва боки «рову» на відстані п'яти кроків від нього. Із заплющеними очима гравці по черзі підходять до «рову» і стрибають. Кожна з команд допомагає своїм товаришам вигуками: «Стрибай!», «Не стрибай!». Виграє команда, в якій більше дітей перестрибують через «рів», не наступивши на лінію. 3. Заключна частина Гра з м 'ячем «Свічка» Опис гри у занятті 36. Шикування. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор.
Завдання: провести ігри «Збери яблука», «Вовк і коза», «Струмок»; розвивати спритність і швидкість; формувати вміння орієнтуватись у просторі; виховувати колективізм та взаємопідтримку. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування в колону по одному. Повторення поворотів на місці. 2. Основна частина Гра «Збери яблука» Опис гри у занятті 42. Гра «Вовк і коза» Двоє дітей – «вовк» та «коза», решта – «пастухи». Взявшись за руки, «пастухи» пересуваються по колу. «Вовк» повинен упіймати «козу», але потрапити в коло він може тільки через «ворота» (двоє дітей пересуваються по колу з піднятими руками), а «коза» може стрибати, де їй заманеться. Коли «вовк» упіймає «козу», гра починається спочатку. 3. Заключна частина Гра «Струмок» Опис гри у занятті 48. Ходьба в помірному темпі в колоні по одному. Шикування. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор.
Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 323; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |