Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Постановка цілей




Почати треба із чіткого визначення мети події, узгодження її з усіма зацікавленими сторонами. Мету потрібно довести до відома всіх учасників підготовки заходу. Це допомагає уникнути різноплановості дій і досягти принципової координованості зусиль.[86]

Цілі у свята можуть бути раціональними й ірраціональними.
До числа раціональних цілей відносяться:

- знайомство;

- формування бажаного майбутнього;

- ініціювання - запуск процесу;

- відсторонення від минулого, турбот;

- знаходження традиції із загубленим первісним змістом;

- спільне проведення часу.

Ірраціональні цілі свята можуть бути наступними:

- адаптація, коли організації потрібно призвичаїти співробітників до певних умов роботи;

- інтеграція, коли необхідно, щоб співробітники об'єдналися й працювали, як злагоджена машина, і організація загалом була інтегрована із зовнішнім середовищем;

- досягнення цілей: прагнення об’єднати працівників для досягнення поставлених цілей, коли діяльність кожного сприяє просуванню загальних ідей;

- підтримка ціннісного стандарту організації, щоб всі співробітники однаково розуміли систему моральних цінностей організації.

Таким чином, локальні цілі свята - адаптація, інтеграція. Глобальна мета полягає в гармонізації організаційної структури фірми.

Досягнення поставлених цілей припускає рішення відповідних завдань:

1. Визначення організатора заходу: внутрішнє PR-Підрозділ або стороння консультаційна фірма

2. Визначення кола учасників, їхньої ролі;

3. Призначення відповідального за підготовку й проведення заходу;

4. Складання списку запрошених;

5. Вибір місця проведення заходу;

6. Програма свята й докладний сценарій

Розробка детальної програми й сценарію, розписаного по хвилинам. Всі можливі варіанти відхилень від сценарію необхідно передбачити заздалегідь. Події не повинні виходити з-під контролю. Експромтів і сюрпризів для організаторів не може бути – їх варто залишити тільки для публіки.[87]

Серед моментів, що визначають насиченість і професіоналізм проведення свята варто виділити:

- розробка оригінальної концепції, сценарію й текстів, що враховують специфіку вашої фірми й вашого бізнесу;

- постановка корпоративного свята силами ваших співробітників;

- конкурс номінацій;

- презентація відділів і підрозділів;

- правильний підбор місця проведення заходу;

- розроблена з урахуванням особливостей організації концепція призів і подарунків;

- правильний підбор артистів, виконавців, музичних груп;

- організація банкету або фуршету;

- організація феєрверка будь-якого рівня складності;

- прикраса залу й сцени;

- звукове й світлове забезпечення.

Кожне свято має свою особливість, по-різному народжуючись і розвиваючись, починає своє життя. Досвідчений режисер-сценарист знає, як важливо захопити, захопити дією весь зал. Як правило, така емоційна напруга виникає в найвищій точці - кульмінації свята. Саме через емоції нам відкривається особистість і встановлюється контакт, що дає можливість довести до серця задуману ідею свята.

Практика показує, що особливий інтерес у людини викликають театралізовані програми, де вона сама стає уявним чи реальним учасником дії, співтворцем тих подій, що відбуваються на сцені.

Головною умовою свята є наявність теми й ідеї свята, близької учасникові. [88]. Чітко сформульована ідея не дає піти убік і одночасно служить своєрідним барометром, що визначає необхідність, значимість тих або інших колізій майбутнього свята. Ідея, виражена у вигляді формули або твердження, допомагає сценаристові визначитися в підборі фактів.

Друга умова - це оригінальність сюжетного ходу. Уміння передбачати можливу реакцію, спроектувати певний її результат дає сценаристові повною мірою реалізувати задум свята. Поставити себе на місце учасника свята - це значить, уникнути багатьох помилок.

Третя умова - активна позиція глядачів, що поєднує їх у прояві почуттів, створюють атмосферу співпереживання й участі. Прикладом можуть слугувати різні ігрові прийоми. Такі моменти можуть слугувати маленькою перервою, а при певних обставинах і значимим акцентом. Головне в проектуванні цих моментів - це логіка, своєчасність і методика подачі.

Оскільки в залі часто перебувають глядачі різного віку, однією з умов успішності проекту стає здатність «розмовляти» за допомогою художніх образів, близьких різним віковим групам.

І, нарешті, найважливіша умова - створення атмосфери свята, її ущільнення по наростаючої, що співпадає з розвитком почуття єднання залу.

Реалізація всіх цих умов припускає несподівані події в розвитку дії, сюрпризи, видовищність, придумування незвичайних героїв, костюмів і просто «фокусів» - перетворень, які викличуть у глядача подив. Все це народжується вже в момент проектування й жадає від сценариста творчої думки й вигадки. Але зовнішні ефекти повинні бути не тільки виправдані, але й погоджені зі значеннєвим навантаженням, тобто повинні підкріплювати ідею свята.

Нерідко мозаїчність епізодів руйнує загальне сприйняття, стрибкоподібний сценарний хід знижує інтерес і народжує байдужість. Надзадача сценариста - зробити так, щоб думки й почуття були в єдиному ключі. Це досягається цілісністю композиційної побудови, що базується на драматургічній основі. Чітка композиційна побудова дозволяє впорядкувати матеріал і логічно викласти події, розташувати складові частини сценарію в послідовності (експозиція, зав'язка, хід боротьби, кульмінація, фінал). Найчастіше організатори не приділяють цьому належної уваги.

Будь-який вид сценарію вимагає написання гранично ясного й зрозумілого провідного тексту (озвученого ведучими).

Цілісність свята, його видовищність досягаються не тільки дотриманням вищевикладених умов, але й логічно виправданим, органічним введенням виразних засобів: декорацій, світлотехнічних ефектів і музичного оформлення. Особливий вплив на глядача робить «жива» музика й голос. При виборі музичних фрагментів, пісень, особливо популярних, варто враховувати асоціації, які вони вже несуть у собі.

Аналіз ефективності святкового заходу

Корпоративне свято - це сильнодіючий інструмент PR. Це означає, що його грамотне використання приведе до відчутних змін і реально вимірним результатам. Але як загалом в області PR, так і повною мірою стосовно до святкових заходів, існує проблема об'єктивного виміру отриманого ефекту. Так, результат може виявитися наступного дня після проведеного корпоративного свята, а може стати помітний тільки по закінченні досить тривалого періоду часу (коли більшість членів обраної цільової аудиторії вже не будуть пов'язувати зміни, що відбуваються в організації, з минулим святковим заходом).

Оцінка ефективності корпоративного свята складається з аналізу очевидного факту досягнення поставленої мети. Тобто, плануючи святковий захід, ставлячи перед ним мету й завдання, потрібно заздалегідь продумати й систему оцінки ефективності задуманого свята. Це, мабуть, найбільш складне завдання в організації корпоративних свят. Адже замовник, грамотно оцінивши отриманий результат і адекватно його інтерпретувавши, стає постійним клієнтом у організаторів свят і повною мірою користується всіма можливостями даного інструменту PR. І навпаки, не помітивши отриманого ефекту, замовник отримує розчарування щодо корпоративного свята, як діючого способу досягнення певних цілей, і перестає вкладати можливі кошти в розвиток даного напрямку роботи, що, у свою чергу, може викликати небажані зміни в загальній організаційній культурі компанії.

Таким чином, можна стверджувати, що єдиного способу аналізу ефективності корпоративного свята не існує.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 500; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.