КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Прийоми композиції
Засоби малювання Види малюнків Особливості малюнка · від руки; · на око; · визиває почуття. · художні; · науково-пізнавальні; · технічні. · з натури; · за зразком; · за уявою. 2. Поняття про форму, пропорції, об’єм, просторові відношення предметів. Композиційне розміщення малюнка та послідовність його виконання. Форма / від лат. forma /- зовнішній вигляд, обрис предмета, зором сприймається як ціле. Вивчення форми в процесі графічної діяльності має два етапи: 1) зображення умовно-плоских предметів у фронтальному положенні; 2) малювання умовно-плоских і об’ємних предметів у перспективі. Конструкція /від лат. konstructio/ - частини предмета, з яких він побудований. При вивченні конструкції предмета необхідно виділити основні та допоміжні частини. Пропорції – співвідношення розмірів частин предмета. При вивченні пропорцій предмета їх визначають на око або візуванням. Композиція / від лат. composition/ – організація картинної площини, при якій встановлюється домовленість між картинною площиною та зображенням. 1. Формат аркушу паперу вибирають у співвідношенні з величиною та формою предмета. 2. Розміри малюнка визначають у співвідношенні з величиною та форматом паперу. Розміщують малюнок у центрі аркушу папера. . Основні закони перспективи: - предмети, в міру віддалення їх від глядача, сприймаються і зображуються на малюнку зменшенними; -завдяки повітряному середовищу пом'якшується контрастність між освітленими і тіньовими частинами віддалених предметів, а тони кольорів поступово послаблюються; - паралельні горизонтальні лінії, які віддаляються від глядача до горизонту, зближуються видимо і при продовженні сходяться в одній точці на горизонті. Цю точку називають точкою сходження. - усі лінії, перпендикулярні до картинної площини, сходяться в головній точці, яка знаходиться на лінії горизонту (на рівні очей); - горизонтальні лінії, які знаходяться вище рівня очей (горизонту), направлені вниз до горизонту; - лінії, розміщені на рівні очей проти точки зору, здаються розміщеними на лінії очей; - висота вертикальних ліній, у міру їх віддалення від глядача, видимо зменшується. На малюнку ці лінії зображуються вертикальними; - чіткість ліній при віддаленні їх від точки зору зменшується.
Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 1626; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |