Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Технічні прийоми акварельних вправ




1.Утворення похідних кольорів з трьох основних.

Вправу виконують накладанням одного основного кольору на інший, тобто способом лесування. Для цього малюють три прямокутники, які покривають основними кольорами (червоним, жовтим, синім); після висихання перекривають їх відповідно жовтим, синім, червоним, у результаті дістають похідні кольори (жовтогарячий, зелений і фіолетовий). Щоб мати похідні кольори у цій вправі, потрібно насиченість кольору робити однаковою, один колір не повинен забивати інший.

2. Вивчення кольорів відповідного набору фарб та їх поєднань з основними.

Спочатку виконують вправу, в якій три основні кольори перекриваються кольорами набору. Малюють великий прямокутник, який ділять на чотири частини відносно висоти, а нижні три частини покривають основними кольорами. За шириною прямокутник ділять на кількість фарб даного набору. Першу вертикальну смужку залишають не перекритою, а наступні покривають кольорами набору фарб.

3.Утворення різної ясності кольору.

Світлі і темні тони кольору дістають, розбавляючи його до потрібної ясності. Ці тони можна дістати послідовним перекриттям "по сухому " найсвітлішого тону.

4. Поступовий перехід від темного тону до світлого.

Додаванням у розчин більшої кількості води досягається перехід до світлого тону, а додаванням фарби - поступовий перехід до темного тону.

5. Поступовий перехід від одного кольору до іншого.

Вправу виконують, додаючи в розчин більшу кількість іншої фарби.

6. Вливання кольору в колір.

Вправу виконують, вливаючи в мокрий шар фарби інший колір, вони зливаються і дають плавні переходи.

Натюрморт – зображення групи неживих предметів (квіти, фрукти, предмети домашнього вжитку тощо)

Значення натюрморту:

1) навчальний;

2) жанр живопису;

3) доповнення до жанрової картини.

Навчальний - вчить передавати форму, колір, просторове відношення предметів.

Творчий - документ, який свідчить про побутовий уклад, про характер життя людей у різні епохи(багатство людей «вищого» класу, мирний затишок домашнього вогнища простого обивателя, бідне існування бідняка)

Доповнення до жанрової композиції – підбираючи і групуючи на картині предмети, художник підкреслює характер героїв, почуття людей

Натюрморт виник у зв’язку з розвитком реалізму в мистецтві і визначився в 17 столітті як самостійний жанр. Відомі школи натюрморту склалися в Голландії, Франції, Іспанії, Росії.

Голландські майстри виробили строгі схеми і композиційні прийоми, визначили правила вибору предметів і палітри фарб.

Контраст – різка різниця двох кольорів /теплий- холодний, насичений- нейтральний/

Кольоровий /хроматичний/контраст -зміна кольорового тону і насиченості під впливом навколишніх кольорів /зелений колір поряд із червоним збільшує свою насиченість, сірий колір на червоному фоні приймає зеленуватий відтінок/.

Хроматичний контраст проявляється сильніше, коли взаємодіють кольори приблизно рівні по світлоті.

Рефлекс – світлий чи кольоровий відблиск, який з’являється на формі предмета в результаті відображення променів світла оточуючих предметів.

Кольори всіх предметів взаємопов’язані між собою рефлексами. Чим більша різниця за світлотою і кольором між двома предметами, розташованими поряд, тим рефлекси проявляються сильніше.

Колорит – характер взяємозв’язку всіх кольорових елементів зображення.

Колорит етюду визначається:

1) Передачею кольорів предметів відповідно натурі.

2) Багатством і різноманітністю кольорових рефлексів при малюванні об’ємних предметів простору.

3) Контрастним взаємозв’язком теплих і холодних відтінків.

 

· Кожний предмет фарбується особистим предметним кольором.

· Предметний колір може змінюватись під дією джерела світла.

· Предметний колір поверхні набуває кольорових відтінків поряд із іншими предметами, фоном і предметною площиною.


 

Література.

 

 

1. Алексеева В.В. Что такое искусство? Цикл альбомов об изобразительном ис­кусстве, искусстве декоративно-прикладном и архитектуре.- М.: Сов. художник, 1973.

2. Васьков Ю.В. Педагогічні теорії, технології, досвід (Дидактичний аспект).- X.: Скорпіон, 2000.

3. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психол. очерк: Кн. для учителя. 3-е изд. -М.: Просвещение, 2009.

4. А.С. Помогите смешным рисункам. Книжка для родителей.- М.: Просвещение, 2011.

5. Зорина Л.Я. Системность - качество знаний. -М.: Знание, 2007.

6. Капустин Н.П. Педагогические технологии адаптивной школы: Учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений.- М.: Издательский центр «Академия», 2006.

7. Кеензова Г.Ю. Перспективные школьные технологии: Учебно-методическое пособие. М-: Педагогическое общество России, 2008.

8. Курчевский В.В. А что там за окном. -М.: Педагогика, 2005.

9. Левченко Т.И. Современные дидактические концепции в образовании. -К.: МАУП, 2010.

10. Лернер И.Я. Дидактическая система методов обучения.- М.: Знание, 2004.

11. Москаленко П.Г. Навчання як педагогічна система: Навчальний посібник для студентів педвузів, вчителів і керівників шкіл. -Тернопіль: ТДПІ, 2009.

12. Неменский Б.М. Мудрость красоты. М.-: Просвещение, 2007.

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 735; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.013 сек.