Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Варіант 27. 1. Початковим періодом середньовічної філософії була патристика




1. Початковим періодом середньовічної філософії була патристика. Ні

2. Ідею надлюдини ввів у філософію Ф.Ніцше. Так

3. Переконання, що людина від природи є егоїстичною істотою, належить Т.Гоббсу. Так

4. Засновником ірраціоналізму вважають О.Конта. Ні

5.Сократ вважав, що всі речі складаються із атомів та порожнечі. Ні

6. Згідно позиції емпіризму основою правильних, надійних знань є: а)досвід;

7. Згідно вченню Платона:в) ідея нематеріальна і осяжна розумом.

8. Хто з даних філософів є відомим діячем епохи Просвітництва: а)Ж.-Ж. Руссо;

9. Філософське обґрунтування ідеї розвитку Г.Гегелем базувалось на тому, що вона: в) подавала усі процеси дійсності через єдиний усезагальний зв'язок.

10. В середині XIX ст. у європейському світогляді: в) з'явилися ознаки некласичності.

ТЕСТИ В. 1. Теза Рене Декарта "Я мислю, отже я існую", запроваджена ним для пояснення можливостей людського пізнання, має такий сенс А) шукаючи самоочевидні і вихідні ідеї, що не! викликають ніякого сумніву, І Декарт подає здатність І людини сумніватися як її І мислення, а від мислення і переходить до його суб'єкта, і істоти, яка мислить, і вважає, що у сумніві ми знаходимо | незаперечне положення, від | якого далі зможемо І вибудовувати істинні знання.

2. Характерними парадигамальними особливостями філософського мислення Відродження: Б) всі якості світу не лише зосереджені в людині, а й через людину виходять у виявлення, усвідомлення, тому людина постає центром та світу (антропоцентризм); усі явища світу наділені душею, оскільки саме світова душа постає джерелом життя та активності космосу (панпсихізм); залу­чення геометрично-матема­тичного апарату до розв'язання, натурфілософських проблем.

Г) Завдання з опрацювання філософських текстів:

СОКРАТ. Ти можеш уподібнити нашу людську природу у

А) Тіні,як сказано в цьому уривку, це різноманітне начиння,статуї,зображення живих істот,зроблені з каменю і дерева, які спеціально проносять біля ув’язнених так, щоб їм було це видно. Ув’язнені швидше всього ніколи такого не бачили,тому щоразу коли біля них це проносили,вони із захопленням на це все дивились. Хоча це для них була і впевному сенсі мука,бо невідомо чи взагалі вони колись зможуть побачити чи поласувати таким на свободі.

Б) В уривку сказано, що це кайдани невігластва,звільняючись від цих кайданів,зцілюєшся від нього. Бо саме ці кайдани не дозволяли людям побачити істину.

В) Я вважаю,що шлях до правильного бачення і розуміння дійсності це коли людина може вільно рухатись, дивитися ‘‘на світло’’, бо їй не заважають вже жодні кайдани, і згідно побаченого вже роздумувати, роботи різноманітті висновки про побачене.

Г) Після довгого ув’язнення, коли людина майже не могла рухатись, дивитися на світло, з самого початку їй би довелось дуже важко через пристосування до нових, кращих умов, через відкриття нових можливостей, адже в підземеллі з часом привикається до всього, що там відбувалося і це вже вважалось нормою,таким як має бути, тобто відмінним від того, що люди мають на свободі.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-22; Просмотров: 1510; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.