Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Види скульптури. 3 страница





46. сучасні методики визначення вартості культурних цінностей

2 методики:

1. Методика державного гемологічного центру України

Так Індутним розроблено уніфіковано методику проведення експертизи, укладання уніфікованого опису, зясування споживчої цінності, класифікації за рівнем соціокультурної значимості (існує три рівні) та визначення прогностичної вартості.

Основою для укладання загальної класифікації культурних цінностей є інформаційний підхід, згідно з яким споживча цінність пам’ятки відповідає кількості позитивної інформації про неї- інформаційного супроводження.

Загалом же використовується список критеріїїв, зафіксований у протоколі експертної оцінки пасток культури. Спочатку експерт повинен зробити операцію атрибуції пам’ятки культури, потім він перемножує коефіцієнти споживчої якості, потім обчислює величину кількості позитивної інформації, після цього здійснює операцію класифікаційного визначення пам’ятки.

Прогностична вартість розрах.:

ПВ=Б*К, де ПВ-прогностична вартість, Б – базова вартість, К – коефіцієнт збільшення базової вартості.

2. Методика Соловйова

Увесь діапазон вартості умовно розбито на 12 рівнів

Твори художника порівн.. за 5 параметрами:

Якість живопису;. Історичне та художнє значення;Стан збереження;

4. Зміна попиту на місцевому ринку порівняно з попереднім сезоном.

Для того, щоб оцінити будь-яку картину, досить знати вартість середньої(за всіма параметрами) роботи цього художника такої площі та помножити цю вартість на низку коефіцієнтів, які необхідно правильно визначити.

 


48. Типові зображення на східних килимах, аукціонні тенденції оцінювання персидських килимів

Орнаментальні мотиви і сюжети східних килимів це - квінтесенція східних традицій та ісламської культури. Сьогодні в килимах знайшли відображення не тільки антикварні мотиви, але бароко, ампір, рококо, класицизм, модерн і сучасні стилі стали з'являтися на поверхні килима. Малюнок килимів ручної роботи ніколи не буває випадковим. У виборі й розташуванні певних елементів візерунка стоять вікові традиції, талант і задум майстра. У кожному орнаменті зашифрований певний сенс. У кутастих ромбовидних кольорах і листі з зазубреними краями, в тонкої ювелірної в'язі, в мозаїчній візерунку можна прочитати прислів'я, легенди, побажання майбутньому власникові. Коли в Персію прийшов іслам, який забороняв зображення живих творінь Аллаха, з килимів зникли птахи, верблюди, коні. Орнаменти килимів заговорили мовою символів та абстракцій, перетворилися на ткане вираз Корану. Перський килим для присвяченого - книга про будову всесвіту.

У кращих килимах складний зоряний медальйон домінує над багатою системою стебел і квітів на яскравому поле індиго.. Перські килими мають найширшу гаму фарб з м'якими, звучними, чистими відтінками.
Кожному традиційному килиму притаманні впізнаваний орнамент і колірна гамма.
Палітру іранських килимів визначають теплі, але насичені кольори Сходу: західний рум'янець сонця, кольору глибокого неба, безкрайньої пустелі, прозорих джерел?
Колір справжніх перських килимів з кожним роком лише знаходить нову глибину і яскравість, в цьому секрет їх дивного довголіття. Геометричний орнамент "персів" близький до усталеному в Росії уявлення про "справжній" килимі. Можливо, тому вони такі популярні в нашій країні. Майстер ніколи не повторює узор двічі, хоча загальні елементи візерунка зберігаються, і по них можна судити, в якій місцевості зроблений килим.
Традиційними сюжетами для перських килимів є, як правило, орнаменти. У школі Тебріз фоном для них залишаються кремовий, червоний або синій кольори.
Сюжетно-тематичні ворсові килими вважаються найбільш складними за походженням мотивів і образів. Теми на цих килимах часто навіяні творіннями великих поетів Сходу, на них можна зустріти зображення соколиного полювання або грізного лева. Килими зі Тебріза можна відразу дізнатися за орнаментом - медальйони в центрі і по кутах. Медальйон в центрі килима символізує місяць, а візерунок з ромбів з зазубреними листочками по краях - луску риб, які в годину повного місяця піднімаються до поверхні води, щоб помилуватися відображенням місяця.
Відомі також тебрізской килими-картини, де зображені фрагменти палаців і мечетей, сцени битв. Візерунок ісфаханского килима становлять складний вигадливий медальйон в центрі і щільний рослинний малюнок основного поля і бордюру. Є численні, дуже заплутані і точно виконані орнаменти, реалістично зображені птахи й квіти. Центральна область ясно відокремлена від бордюру. За кількістю вузликів судять про якість килима: чим їх більше, тим килим щільніше, тонше і краще. Це відображено в цінах: самі щільні і дорогі перські килими стоять на аукціонах, в залежності від розміру, від 300 до 1200 доларів. Найдорожчий килим - з Ісфахана, ХVI століття - був проданий в 1928 році в Лондоні за 111 555 доларів. Чи не найдорожчі килимові угоди укладалися на аукціоні Крісті. Так, майже за 2,5 мільйона доларів у Лондоні продали перський Тебріз (3.5 х 6.58 м), витканий в XVI столітті. Ще один рідкісний зразок епохи Сафавідов, виставлявся на Крісті, - шовковий килим (1.48 х 2.19 м) з вплетеними металевими нитками. Килим, проданий майже за 1.4 мільйона доларів, експерти вважають одним з кращих зразків східного ткацтва, які брали участь з спеціалізованих аукціонах за останні 30 років.
Розцінки на європейські килими значно нижче. Так, колекція з п'яти шовкових килимів епохи Луї XVI (кінець XVIII століття) була продана за 688 000 доларів. Приблизно за ті ж гроші - близько 680 тисяч доларів - пішов і англійська справжній килим - покривало, що датується 1600 роком.

 


49. Аукціонна практика оцінювання ювелірних виробів (виробництво фірми Фаберже).

Вироби Фаберже вважаються не тільки унікальним творінням ювелірного мистецтва, але також свого роду «чудесами техніки». Ювелірний будинок Фаберже розпочав своє функціонування під керівництвом Густава Фаберже, в Росії у ХІХ-ХХ, а саме у 1842 році в Санкт-Петербурзі у вигляді скромного ювелірного магазину, великої популярності і великого розповсюдження фірма Фаберже набула з 1872 року, коли Фаберже Карл Густавович почав продовжувати справу батька [6, с. 5].

У 2005 році на аукціоні «Sotheby’s» було продано чотири фігурки Фаберже, ціна за які склала 5млн. 300 тис.$.

21 квітня 2005 року в Нью-Йорку було продано три фігурки роботи фірми Фаберже: боярин і поліцейський за 1, 6 млн. $, український селянин за 1, 068 млн. $- світовий рекорд по виробам Фаберже, звичайно, виключаючи імператорські пасхальні яйця [8, с. 18].

Примітка: фігурка боярина фірми Фаберже з коштовних і напівкоштовних каменів, з золота і срібла, була придбана у 1910 році царем Миколою ІІ в знаменитій ювелірній фірмі за 950 рублів була продана за 1 млн. 808 тисяч $ [1].

Колекція короля Греції Георга І 25 січня 2007 року була виставлена на торгах аукціону Christie’s. Ця колекція складалася із багатьох кам’янорізих виробів, виробництва фірми Фаберже, різного призначення, починаючи від статуеток і закінчуючи предметами побутового вжитку [7, с. 5].

У квітні 2007 року в Нью-Йорку на торгах аукціону Christie’s другою за вартістю стала статуетка гнома роботи Фаберже вартістю 1,4 мілн. $.

Примітка: крихітна фігурка сердолікового гнома з сапфіровими очами, шапочкою в діамантах була створена майстером Генріком Вігстером у 1910-х роках, оцінювалась 250-350 тис. $, а була продана за 1,4 млн. $.

У червні 2008 року Російський національний музей на аукціоні Christie’s придбав статуетку Будди за ціною 1млн. 303 тис. 568 $.

Примітка: Мініатюрна статуетка Будди заввишки 11,2 см виготовлена в 1990 році з бовеніту і декорована золотом, діамантами, рубінами та емаллю по гильошированому фоні. Голова, руки, рубіновий язик збалансовані системою противаг, тому плавно погойдуються. Ця фігурка входила до колекції сім’ї Онассис.

У листопаді 2008 року на аукціоні Sotheby’s в Історичному музеї Росії пройшла чергова виставка декоративно-прикладного мистецтва. На виставці було представлено крихітну статуетку голуба з обсидіану і фігурку кішки з агата вартістю 30-50 тис. $.

В 2008 році виробництву кам’янорізаних фігурок Фаберже виповнилось 100 років [8, с.18].

Слід зазначити, що найбільша кількістю різьблених статуеток тварин роботи Фаберже знаходиться в Британській королівській колекції.

В майстерні Фаберже було створено приблизно 120 тисяч виробів, але, слід зауважити, що кожна річ була унікальною.

На аукціонах вартість твору мистецтва залежить від історії продажів автора, але вона може зрости на 10-50 % завдяки легенді, яку має виріб.

 


51. порцеляна англійських мануфактур 18-19 ст асортимент, клеймування, сучасні ціни на аукціонах

Логотип мейсенского завода по производству фарфоровых изделий – скрещенные мечи – на фарфоровых тарелках в музее Мейсена

Волинщик. 1740 рік. Порцеляна, розпис. Лот?28 800. Bonham’s. Fine European Ceramic’s. Лондон, 3 грудня 2008 р.

Італійський актор. Мейсен 1725-1730 рр. Порцеляна, розпис. Лот продан за?25 200. Bonham’s. Fine European Ceramic’s. Лондон, 3 грудня 2008 р.

Статуетка Амура. Приблизно 1880-ті рр. Порцеляна, розпис, позолота. John Newton Antiques. Орієнтовна ціна $ 875.

Статуетка із зображенням п’яного Сілена. Приблизно 1870-ті рр. Порцеляна, розпис. John Newton Antiques. Орієнтовна ціна $ 2100.

Декоративна шкатулка з кришкою. Приблизно 1890-ті рр. Порцеляна, розпис у вигляді весняних квіт. John Newton Antiques. Орієнтовна ціна $ 395.

Порцеляна «Веджвуд» (Wedgwood) — порцеляна, яку виготовляла фірма «Джозайя Веджвуд і сини». Відома англійська торгівельна марка. Фірмовою маркою Веджвуд стала порцеляна блідно-блакитного кольору без блиску з білими рельєфами на класицистичні теми.

На відміну від своїх колег Веджвуд був першим, хто використовував своє ім'я як клеймо. Ранні роботи Веджвуда можуть бути немаркірованими, але присутність правильної марки – ознака, що антикварний предмет є справжнім і така марка повинна дозволити визначати її достеменний вік.

Звісно з часом клейма на виробах змінюються за певними причинами. Тобто по клейму можна судити про час виробництва.

Веджвуд почав маркування своїх виробів своїм ім'ям приблизно в 1759 році. В 1769 році його ім'я вже вписувалось по колу, дугами. В 1891 році до марки Веджвуд було додано напис “ENGLAND”, а в 1900 році було додано напис “Made in England”.

Також на деяких клеймах наявне зображення Портлендської вази.

Ціни на сучасних аукціонах на порцеляну Веджвуд

Казкова люстра з кришкою Веджвуд(A WEDGWOOD FAIRYLAND LUSTRE

MALFREYPOT AND COVER) було продано на аукціоні Сотбіс в квітні 2010 року за 40 000 доларів.

Ще одна люстра Веджвуд (Wedgwood Fairyland Lustre Daisy Makeig-Jones for Wedgwood) була продана на аукціоні Бонхамс в березні цього року за 21 000 доларів.

Чорно-білу вазу Пегас з кришкою, джаспер 19 століття (A WEDGWOOD BLACK AND WHITE JAPSER 'PEGASUS' VASE AND COVER 19TH CENTURY) було продано на аукціоні Сотбіс в жовтні 2007 року за 15 000 доларів.

Частину столового сервізу Веджвуд (A WEDGWOOD CREAMWARE PART DINNER SERVICE 1870-75) було продано на аукціоні Сотбіс в квітні 2010 року майже за 12 000 доларів.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-23; Просмотров: 470; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.