КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Модуль І. Методичні вказівки до тестування
Методичні вказівки до тестування ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ Варіант 4 Варіант 3 1. Чи має рацію Х. Ортега-і-Гассет, коли стверджує, що «організаційна єдність картини повинна мати не філософську, математичну, містичну чи історичну природу, а суто живописну природу»? Якщо так, тоді чи не збіднює картину відмова від філософських чи історичних роздумів? Якщо не так, тоді чи не розчиняється тоді «внутрішнє» (живописне) єство твору у «зовнішніх» (неживописних) фактах? 2. Яким чином в концепції Т. Адорно конкретний досвід слухання і розуміння музики сприяє генералізації думки та філософському дослідженню дійсності? 3. Чому (на думку В. Беньяміна) «класика є унікальним станом самого буття»? 4. Що таке «чуттєве ядро» («Anschaulich Kern») мистецтва (за Г. Зедльмайром)? 5. В чому полягає різниця між іконографією та іконологією (за Е. Панофським)? 1. Чи має рацію Х. Ортега-і-Гассет, коли в «Думці про роман» стверджує, що «для роману ХХ ст. головними є не функції персонажів, а їх субстанції. Роман ХХ ст. описує не стільки дію, скільки певний погляд на світ. Ми скоріше думаємо про те, що читаємо, аніж розчиняємося у ньому. Завдання романиста – створювати не дію (сюжет), а цікаві характери, персонажі, ідеї. Саме це є сутністю сучасного роману»? Чи погоджуєтеся ви з думкою Х. Ортегі-і-Гассета? Чи збігається ця характеристика з вашим досвідом читання романів? 2. Чому музику нововіденської школи Т. Адорно називає «фурією зникнення»? Чому саме 12-тонова композиція виражає «шалене прискорення часу сучасної цивілізації»? 3. Як в концепції В. Беньяміна втрата твором мистецтва власної «аури» (у добу технічного виробництва) поєднується з втратою людиною своєї «особистості» (у добу масової культури)? 4. Розглядаючи сучасне мистецтво, Г. Зедльмайр констатує його чіткий розрив з традицією. Коли саме, на думку Г. Зедльмайра, він відбувся? Чи був цей розрив радикальним і остаточним? В чому конкретно він проявився? 5. Що за Е. Панофським визначає концептуальне значення художнього образу? Тестові завдання охоплюють весь курс. Основна мета тестів – висвітлення диференційованої картини знань студентів. Запропоновані питання також можуть бути використані студентами для самоперевірки.
Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 302; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |