Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Модуль ІІІ




Модуль ІІ

1. Теза «Краса – це спосіб, яким виражає себе істина» належить:
-а) Г. Гегелю; -г) К. Фідлеру;
-б) Ф. В. Шеллінгу; +д) М. Гайдеггеру.
-в) М. Дессауеру;  
2. Автором праці «Джерело художнього твору» є:
-а) І. В. Гете; -г) В. Дільтей;
-б) Ф. Шіллер; +д) М. Гайдеггер.
-в) Г. Вельфлін;  
3. На думку М. Гайдеггера, первинна мова має … характер:
-а) енігматичний; -г) керигматичний;
+б) поетичний; -д) маніфестарний.
-в) профетичний;  
4. В концепції Г. Гадамера зміст твору мистецтва визначає:
-а) автор; -г) час;
-б) читач; +д) історія.
-в) інтерпретатор;  
5. За Г. Гадамером специфіка «естетичного» проявляється в …:
-а) бутті; -г) трансценденції;
+б) комунікації; -д) імманенції.
-в) екзистенції;  
6. На думку Г. Гадамера, джерелом естетичної теорії є:
-а) «естетика генія»; -г) «естетика канону»;
-б) «естетика катарсису»; -д) «естетика творчості».
+в) «естетика мімесису»;  
7. Автором твору «Феноменологія естетичного досвіду» є:
-а) Е. Гуссерль; +г) М. Дюфренн;
-б) Р. Інгарден; -д) Г. Гадамер.
-в) М. Гайдеггер;  
8. За М. Дюфренном рівні «естетичного сприйняття» складають:
+а) присутність; -г) ідеалізація;
-б) інтенція; +д) рефлексія.
+д) репрезентація;  
9. В концепції М. Дюфренна революцію в мистецтві створює:
+а) новий смак; +г) нові засоби виразу;
+б) нова художня форма; +д) новий ідеал.
+в) нові сюжети і теми;  
10. Теза «Поезія – це миттєва метафізика» належить:
-а) Ф. Ніцше; +г) Г. Башляру;
-б) М. Гайдеггеру; -д) Ж. П. Сартру.
-в) Г. Гадамеру;  
11. Теорію «retentissement’у» запропонував:
-а) М. Шелер; -г) М. Дюфренн;
-б) Ф. Ніцше; +д) Г. Башляр.
-в) А. Камю;  
12. В системі «матеріальної уяви» Г. Башляра поетичною експлікацією стихії «води» є:
+а) Нарцис; +г) Харон;
-б) Нептун; -д) Стікс.
+в) Офелія;  
13. Теза «Твір мистецтва – це психічний об’єкт» належить:
-а) З. Фрейду; -г) Г. Башляру;
-б) Е. Фромму; -д) Ж. П. Сартру.
+в) Е. Суріо;  
14. За Е. Суріо до історико-стилістичних категорій мистецтва належать:
-а) канон; +г) реалізм;
-б) експресія; -д) катарсис.
-в) грація;  
15. В теорії Е. Суріо «перцептивна форма» відповідає … естетиці:
-а) піфагорійській; -г) епікурейській;
-б) скеологічній; +д) психологічній.
-в) динамічній;  
     
1. Автором твору «Дегуманізація мистецтва» є:
-а) О. Шпенглер; -г) Е. Суріо;
+б) Х. Ортега-і-Гассет; -д) Д. Лукач.
-в) В. Беньямін;  
2. В концепції Х. Ортегі-і-Гассета мистецтво – це «дух …»
+а) свободи; -г) генія;
+б) агону; -д) пророцтва.
-в) оригінальності;  
3. За Х. Ортегою-і-Гассетом світоглядною основою класичного мистецтва є:
-а) натуралізм; +г) антропоцентризм;
-б) реалізм; -д) космізм.
-в) універсалізм;  
4. На думку Т. Адорно, твір мистецтва має:
+а) свій «дух»; +г) свою «волю»;
+б) свою «мову»; +д) свою «істину».
+г) свій «характер»;  
5. В теорії Т. Адорно «істину» твору мистецтва складає його …:
-а) експресія; -г) ноуменальність;
+б) загадка; -д) феноменальність.
-в) пророцтво;  
6. За Т. Адорно сутність твору мистецтва визначає … зміст:
-а) діалектичний; -г) містичний;
-б) антропологічний; -д) екзистенціальний.
+в) соціальний;  
7. Поняття «аура» в філософії мистецтва запропонував:
-а) А. Рігль; +г) В. Беньямін;
-б) Т. Адорно; -д) К. Фідлер.
-в) М. Дессауер;  
8. Автором концепції «Visionsraum» є:
+а) В. Беньямін; -г) А. Варбург;
-б) Г. Зедльмайр; -д) Т. Адорно.
-в) Е. Панофський;  
9. «Твір мистецтва у добу його технічної репродукції» належить:
-а) М. Дессауеру; -г) М. Гайдеггеру;
-б) К. Фідлеру; -д) Д. Лукачу.
+в) В. Беньяміну;  
10. В естетиці Г. Зедльмайра ідеалом модерну є:
-а) прекрасне; -г) об’єктивне;
-б) піднесене; +д) цікаве.
-в) оригінальне;  
11. За Г. Зедльмайром персоніфікацією «протейного митця» є:
-а) І. Босх; +г) П. Пікассо;
-б) В. Ван Гог; -д) С. Далі.
-в) А. Стрінберг;  
12. На думку Г. Зедльмайра, сучасне мистецтво – це:
-а) «не-мистецтво»; +г) «пара-мистецтво»;
-б) «анти-мистецтво»; -д) «пост-мистецтво».
-в) «псевдо-мистецтво»;  
13. Іконологію запропонував:
+а) Е. Панофський; -г) М. Дюфренн;
-б) Г. Зедльмайр; -д) Г. Башляр.
-д) Е. Суріо;  
14. Іконологія – це наука про:
-а) символ; -г) ікону;
+б) образ; -д) мистецтво.
-в) ідею;  
15. Іконологія досліджує … твору:
+а) сюжет; +г) зміст;
-б) колорит; -д) композицію.
-в) форму;  
     



Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 304; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.