Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Відведений час: 4 год.




Графічний спосіб розв’язування ЗЛП

Розв’язання

Приклад розв’язування задачі

Приклад 1. Записати в канонічній формі таку задачу ЛП:

® max

за умов

.

Розв’язування. Помножимо другу нерівність на (–1) і введемо відповідно допоміжні змінні х 4 і х 5 для другого та третього обмеження:

Неважко переконатися, що допоміжні змінні, у цьому разі х 4 і х 5, є невід’ємними, причому їх уведення не змінює цільової функції.

Отже, будь-яку задачу ЛП можна записати в такій канонічній формі:

знайти максимум функції ® max

за умов

.

 

Приклад 2. Звести задачу лінійного програмування до канонічного вигляду

Вводимо додаткові змінні та у рівняння і в цільову функцію з нульовими коефіцієнтами.

.

 

 

Завдання для індивідуальної та самостійної роботи студентів

 

Приклад. Звести задачу лінійного програмування до канонічного вигляду

Номер варіант визначається за вказівкою викладача.

1. 16.
2. 17.
3. 18.
4. 19.
5. 20.
6. 21.
7. 22.
8. 23.
9. 24.
10. 25.
11. 26.
12. 27.
13. 28.
14. 29.
15. 30.

 

 

Мета: формувати вміння розв’язувати ЗЛП графічно.

 

Завдання для практичного заняття:

1. Пригадайте основні теоретичні питання теми.

2. Орієнтовні запитання та завдання:

- у яких випадках застосовується графічний метод розв’язування ЗЛП;

- алгоритм графічного методу розв’язування задач лінійного програмування;

- основні властивості розв’язків задачі лінійного програмування.

3. Виконайте індивідуальне завдання.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2017-02-01; Просмотров: 70; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.