КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Подарки каждому посетившему презентацию. 1 страница
Знакомство с танцевально-двигательным комплексом (ведущий- психолог-консультант); Дегустация продуктов; Тест Тест Зов Цифры Область деятельности Видео всегда окупается на 100% - доказано! Истинность вывода при традуктивном умозаключении. № 26. Традукция: роль и структура, виды. № 25. Фигуры ПКС. № 22. Правила ПКС. № 21. Простой категорический силлогизм № 20. Типология умозаключений. № 18. Общая характеристика умозаключений. № 17. № 9. Отношения между понятиями: а) по содержанию; б) по объему.
..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
цена на аэросъемку 15 000 р. за 5 панорам по 10-20 секунд. цена на аэросъемку 20 000 р. за 9 панорам по 10-20 секунд. цена на аэросъемку 25 000 р. за 14 панорам по 10-20 секунд. цена на аэросъемку 35 000 р. за 20 панорам по 10-20 секунд+ постановочные пролеты(креативные режиссерские разработки) Художественный свет операторский кран и рельсы Монтаж и инфографика Наши производственные и финансовые результаты на 2014г. упрочивают наши позиции среди продакшнов и телевизионных студий Москвы. Благодоря расширению ассортимента выпускаемой продукции и переориентации рынков сбыта обеспечивают нам потенциал роста в будущем.
Вже Час Нас Зве Ще Раз Нас Жде Кров Біль Зов Піль Це Я Тема міста трактується згідно з футуристичним ставленням до нього як до природного середовища людини XX століття. У «Поемі про вітрини» в зображення звичного міського гамору вплітається приємна елегійна нота, яка врешті починає домінувати: «о місто не треба боятись її конклюзій / о місто тебе прощають на добраніч вітрини / брязкотом жалюзій», «так добре / так добре / так добре / ой є / ой є / ой є / о скорбе / о скорбе / о скорбе / п'є / ллє / б'є / так добре / так добре / так добре». Відчувається намагання романтизувати і водночас міфологізувати місто. Вітрини — очі міста, якими місто «задивлене в неба блакить». «О так глядіти в ваші прозорі шиби / о прямовисні озера закляті / чи се плюскотять срібні риби / з місячного сяєва потяті». Місто — жива, напівказкова, зачарована істота, яка і сама вміє чарувати, притягувати, заворожувати душі людей. Воно притягальне і водночас незбагненне, містичне: «титанський каміння та цементу тин», «гігантський заліза та бетону тин» — огороджене, надійно захищене місце, велетенський прихисток, дім. Слово «тин» асоціюється з хатою, з затишком виокремленого людиною місця, а тому поняття «залізо», «бетон» емоційно тепліють. Важку непорушність бетонного тину (уособлення надійності, міцності) врівноважує «рійний мрійний стрійний танець» світла, яскравих кольорів, блиск реклам, мінливі очі вітрин і шиб. Місто в поемі безлюдне. Замість людей — манекени у вітринах, наче застиглі, зачаровані люди. Це підкреслює відчуття, що місто живе не тому, що населене живими діяльними людьми, але й саме по собі, як якась незбагненна істота. «В дощі рефлексів розцвіли казок гриби»: місто схоже на чарівника, який розважає, бавить, вабить і містифікує. У ньому таїться спокуса (очі вітрин звабливі) і якась ледь вловима небезпека для того, хто «в дощі рефлексів». Це стосунки за конструкцією «первісна людина — природа». Надалі, особливо в «Ротаціях», тема міста вростатиме в загальне сюрреалістичне зображення і набуватиме інших відтінків. Тому і футуристичні засоби відступатимуть на другий план. Але не слід думати, що футуризм був випробуваний і відкинутий Антоничем як такий, що не відповідає глибинним цілям творчості. Звичайно, метод одного письменника (першорядного) не може бути одночасно символізмом, футуризмом і сюрреалізмом. Обов'язково щось домінує і підпорядковує решту, інакше перед нами буде еклектична творчість, наслідок епігонського засвоєння модних напрямів і стилів. Але впливи різних методів у талановитого митця можуть стати ознаками неповторного, тільки для цього автора характерного шляху, здатні збагатити, урізноманітнити палітру засобів, дають можливість типологічні риси методу переплавляти у щораз новий поетичний світ. Футуристичні засоби зображення не зникають з палітри Антонича до кінця творчого шляху, є органічними для нього, оскільки тема міста залишається однією з провідних тем Антонича, а її зміст – багато в чому футуристичним. Сюрреалізм — напрям, художній метод, стиль у літературі модернізму. Сюрреалізм як художній метод базується на реалістичному типі художнього світосприйняття внаслідок його максимальної суб'єктивізації. Сюрреалізм як напрям і стиль виник у 20-і роки XX століття, але й раніше в літературі з'являлися твори з яскравими елементами сюрреалізму: «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського, «Петербург» А. Белого, твори Ф. Кафки та інші. Це пояснюється процесами в літературі порубіжжя, спрямованими на руйнування меж між жанрами, родами, методами. Поширений в ті часи реалізм всмоктував зображувальні засоби умовних форм літератури. Таке поєднання непоєднуваного дало свій цікавий результат. Сюрреалізм як напрям виник із зацікавлення пластами несвідомого у внутрішньому житті людини, на той час дуже поширеного завдяки відкриттям психології. З одного боку, у сюрреалізмі, як і в реалізмі, залишається актуальною настанова на об'єктивність, причому вона іноді посилюється завдяки актуалізації раціонального, інтелектуального витоку творчості. З іншого боку, зосередженість на ірреальному (несвідоме у внутрішньому світі людини — завжди ірреальне) породжує особливий світ, реальний та ірреальний водночас. Поетика сюрреалізму генетично пов'язана з поетикою бароко: і тут, і там ключовим поняттям є слово «химерний». Ця поетика у сюрреалізмі сформувалась завдяки спостереженню над сновидіннями. Сюрреалістичний текст будується за законом сновидного зображення: достовірність деталей і фантастичність загальної картини (пригадаємо оповідання Ф. Кафки «Перетворення»: фантастична в основі подія зображена як реальна і достовірна). Сюрреалістичний стиль визначає домінанта метафори, оскільки метафоричне зображення (розширена і реалізована метафора) — це химерне, подвоєне (віддзеркалене) зображення, зображення одночасно у двох вимірах. Сюрреалізм — це надання ірреальному рівних прав з реальним. Ось один віршорядок Б.-І. Антонича: «Коріння тиші, врослі в глину ночі...». Тиша не має коріння, ніч зроблена не з глини. Але, крім нічної тиші, у нашій уяві постає і коріння, і глина, та вони існують ніби в паралельній площині, реальна картина стає ірреальною, навіть фантастичною. Так метафора породжує сюрреалістичне (химерне) зображення. Придивимось до сюрреалістичної поетики на прикладі вірша Володимира Свідзинського. Утомлений, склонившись на горби, День спав та спав. Здавалося, ніколи Не перейдуть глибини голубі Над нивами. Лінивий, безтурботний, І я приліг, і дався владі сну.
Прокинувся — мій дню блискучий, де ти? Тонка імла від сходу простяглась, Двома крильми обнявши рівне поле. У гробі сонце. Дерево замовкло, І, холодом у чашечках тюльпанів Зачинені, позастигали бджоли, Що дзвінко так дитинство дня вітали. («Утомлений, склонившись на горби») Сон — стан, що символізує природне, неусвідомлене життя. «День спав та спав»: коли у світі природи спокій, неусвідомленість, плинність ніби проступають на поверхню. Безжурність, безтурботність — теж ознака неусвідомленості, стихійності життя. Людину можна приспати (здається, так буде завжди: «ніколи не перейдуть глибини голубі»), вона дається владі сну, почуває спокій, заколисується, як дитина, спокійним плином життя. Та, на відміну від бджіл, які, коли день пропав, лиш «в чашечках тюльпанів позастигали», людина втрату дня сприймає болісно: «мій дню блискучий, де ти?», «У гробі сонце». Рано чи пізно настає пробудження, людина усвідомлює трагізм буття, яке, напівсонне, плине до смерті. Людина пригадує «дитинство» дня, розлиту тоді у природі радість, і зовсім інакше сприймає торжество життя крізь похмуру тінь вечора. «Вечірня тінь / І запах воску. Сон і тлінь». «Спи. Засни....Спи, колихнула запонами / Ніч». «Забувши давнє, Тясьмин тихо спить». «З полудня парко мгліє день — / Нагусла хмари сонна вагота». «Латаття спить, як пам'ять серця спить». «Аби заснув, приходиш крадькома». «Ще не остиглий од сну, / твій голос бринить клопітливо». «Ось сонна церква з золотим верхом». «Смертний сон облягає вії». «Веду круг себе рукою, / А вже очі змагає сон». «Над сонним пониклим світом», «Ми здрімалися. Голубооке / Навіяло тінь вечорову». «А я не чув нічого... Сон глибокий, / Немов скалою, слух мій привалив». «Спало все. І місяць десь погас. / Тільки грала зірка світова. / І мені в той таємний час / Снилися незаймані слова»: це стійкий, виразний мотив поезії Свідзинського. Простежується два важливих значення сну (окрім згаданого вище — сон як неусвідомлене життя). Перший пов'язується з концепцією творчості. Сон — стан творчості, оскільки активізуються підсвідомість, відступає в тінь денний тверезий глузд. Вірші виростають у глибинах підсвідомості, до того ж вони — зовнішнього походження. У стані сну поет вгадує, прозирає. Таке тлумачення творчості характерне для багатьох поетів-модерністів, у першу чергу символістів. У Свідзинського це значення дещо видозмінюється завдяки більш посиленому акценту на сні напівсмерті. Загалом у поетиці Свідзинського сон — це також один із важливих засобів. Це формальне обумовлення зображення іншої реальності, тієї, яка знаходиться за межами сприйняття. Світ образів Свідзинського — химерний світ сновидіння. Кожен вірш — виринання-пробудження з хаосу неусвідомленого існування, притягального і небезпечного водночас. Стан сну — блаженний, пробудження — трагічне. Але щоб стати людиною, треба пробудитись, виринути із напівсмерті. Свідзинський вже у 20-і роки є досить яскраво вираженим сюрреалістом. З мотиву сну витікає мотив дитинства (вони пов'язуються майже у всіх сюрреалістів). Спогади про власне дитинство використовуються для конструювання дитинного світобачення. Цей мотив тягне за собою примітивізацію засобів зображення і в результаті — вірші, які сприймаються як дитяча поезія: «Спалахнули міські вогні», «Сад не сад — одне деревце», «Де не глянь», «Тільки в вечірньому мороці», «Іде хлопчик, по місту» та інші. В 30-і роки метод Свідзинського остаточно формується в сюрреалізм. На рівні змісту це намагання сконструювати світ людини, яка живе не в суспільстві, а серед стихій світу. Свідзинський, на відміну від інших сюрреалістів, не конструює міфосвіт первісної людини (усвідомлюючи його в собі) — поета більш приваблює стан сну і дитинства як метафори первісного досвідомого світосприйняття. Як би далеко не сягнув людський розум і процес самоусвідомлення, дитинство поєднує людину з первісним етапом існування, а в сні реліктові форми свідомості виринають у вигляді химерних образів. Варто зрозуміти світосприйняття дитини, зануритись у стихію сновидіння, і реконструюєш первісний міфосвіт. Міфосвіт Свідзинського складається з трьох стихій — сонця, води і землі. Кожна з цих стихій панує над Модернізму загалом притаманне надзвичайне розмаїття стилів; велика кількість літературних угруповань. Всі вони так чи інакше тяжіють до одного із чотирьох потужних методів і напрямів модернізму. Згадаємо найбільш відомі з них. Конструктивізм — течія модернізму, яка сформувалась на доведених до логічного кінця гаслах футуризму. Від слова «конструкція»: у назві підкреслено раціональний підхід до написання творів. Генетично споріднений з класицизмом. Зміст послідовно керує формою, але форма актуалізує експеримент, головний принцип творчості — пошук нових комбінацій. «Потік свідомості» — стильовий напрям у модерністській літературі початку XX століття, згодом — прийом зображення внутрішнього світу героя. Формально потік свідомості є внутрішнім монологом у поєднанні з калейдоскопічним зображенням (людина одночасно думає про різні речі, перескакує з одного на інше, її внутрішній світ — це не окремі психологічні стани, а потік, який ніколи не зупиняється). Класичний твір з використанням потоку свідомості — роман Д. Джойса «Улісс». У сучасній українській літературі цей прийом використовується досить широко (Ю. Андрухович, О. Забужко, В. Медвідь та інші). Примітивізм — течія в живописі початку XX століття, яка вникла із захоплення примітивами — творами художників-самоуків (народних майстрів). Зумисне спрощене зображення: таке, як на дитячому малюнку (площинне, окреслене грубими ліні ями, наповнене різнорідними деталями тощо). Примітивізм — це спроба відтворити наївне (не зіпсоване освітою, містом, цивілізацією) світосприйняття, яке є глибоко поетичним, свіжим, вміє звичне зробити незвичним. «Театр абсурду» — течія і стиль у мистецтві XX століття, відгалуження сюрреалізму. Назва поширилась завдяки дослідженню М. Ессліна «Театр абсурду» (1961). Найяскравіші представники театру абсурду — Ежен Іонеско і Самюель Беккет У російській літературі попередником театру абсурду вважають Данила Хармса. у польській театр абсурду представляє Славомір Мрожек. Близькі до естетики абсурду деякі твори Миколи Куліша («Мина Мазайло»). Філософія абсурду вималювалась у творах екзистенціалістів («Міф про Сізіфа. Есе про абсурд» Альбера Камю). Тривалий час культура людства зосереджувалась на раціональному впорядковуванні життя, яке людині здавалось розумним, логічним, доцільним. Людина існувала між помилкою і нормою і почувалась цілком комфортно. У XX столітті люди почали усвідомлювати, що впорядкованість нашого життя існує не так в об'єктивній реальності, як у нашій уяві. Якщо відійти від життєвого плину, подивитись на нього сторонніми очима (очима інопланетянина, звіра, немовляти), воно відразу втратить свою логічність і доцільність. Виявиться, що наше життя наскрізь безцільне, хаотичне, алогічне, тобто абсурдне, позбавлене сенсу. Філософія абсурду приходить внаслідок глобальної втрати сенсу життя. Театр абсурду будується на естетиці взаємопроникнення комедійних і трагічних елементів, на руйнації сюжету і всіх інших елементів, які впорядковують твір. З сюрреалізмом абсурдистький стиль перегукується своєю химерністю, несподіваним поєднанням» вигаданого та реального, порушенням логічних зв'язків. Часто використовуються фарсові та гротескні образи. Як театральна концепція, театр абсурду спирається на поєднання двох провідних театральних концепцій XX століття — умовного і реалістично-психологічного театру. Реалізм, а часто і грубий натуралізм, психологічна достовірність поєднуються з відверто умовними формами, фантасмагоричністю. У зв'язку з театром абсурду варто згадати ще деякі явища модерністського театрального мистецтва. Театр акцентованого впливу («Березіль») — український театр, заснований Лесем Курбасом, функціонував у 20-30-і роки. Лесь Курбас створив оригінальну театральну концепцію, новаторську, модерністську, близьку за естетикою до театру Всеволода Мейерхольда і Бертольда Брехта. Це умовний театр. Курбас послідовно полемізував з традиційним реалістичним театром, особливо з Московським Художнім (MXT) під керівництвом Станіславського і Немировича-Данченка та з національно-етнографічним його варіантом в особі театру Саксаганського. Так само, як і Брехт, Курбас вніс у театральне мистецтво елемент раціоналізму (тому його театр називається театром акцентованого, тобто свідомо кудись скерованого, впливу). Курбас був проти перевтілення акторів у створюваний образ, культивував демонстративну гру, вважав, що актор є співавтором у драмі, що він мусить свідомо рухатись до певного результату. Курбас змагався з достовірністю і правдоподібністю на сцені, від гри акторів до декорацій — все на сцені стає святом гри, умовності. Театр епічний (Бертольда Брехта) — театр, створений видатним драматургом і режисером Бертольдом Брехтом. Як і театр Курбаса, це умовний театр. Епічним Брехт називав його з тієї ж причини, що й Курбас: епічний — отже, об'єктивований, раціоналізований. Але об'єктивованість виявляє себе не в достовірних формах, як у театрі Станіславського, а у свідомому навантаженні елементів додатковим змістом. Театр Брехта базується на експресіоністській драматургії, соціально загостреній, максимально узагальненій і моралізаторській. Брехт послідовно боровся з розважальністю подій, він навіть оголосив війну сюжету. Важливий елемент концепції — теорія відчуження (звичайне виокремити і підкреслити так, щоб воно стало незвичним). У театральній виставі Брехт активно використовував зонги (пісні). Театр Брехта і Курбаса значною мірою пов'язаний з експресіонізмом, саме його засади простежуються у багатьох п'єсах Брехта, частково й у драматургії М, Куліша. Після доби модернізму, яка тривала в деяких країнах Європи аж до 50-х років, але загалом майже завершилась у 30-і, разом з початком Другої світової війни, яка переорієнтувала мистецтво в іншому напрямку. У повоєнний період у Європі продовжується активне осмислення надбань модернізму (воно триває й досі), але водночас у літературному процесі наростає спротив щодо модерністського мистецтва. Цей спротив поступово накопичується, усвідомлюється, узагальнюється, доки не знаходить свою назву як певного явища, закономірного етапу в розвитку культури: постмодернізм. Постмодернізм — явище, яке самою лише назвою засвідчує свою внутрішню залежність від попередньої епохи — від модернізму. Можна сказати, що кожна значна епоха мала своє продовження, відлуння, своєрідний епілог за межами свого часу. Скажімо, посткласицизмом можна вважати просвітницький реалізм ХУІІІ ст. Після романтизму, у самому розпалі реалізму продовжували з'являтися романтичні твори, які, однак, вже суттєво відрізнялись від тих, що були написані в межах епохи. Яскравим постромантиком був Едгар По. Своєрідним постреалізмом у наступну добу, яка належала вже модернізму, стало явище натуралізму (натуралізм співіснує і якось співвідноситься з модернізмом, хоча концептуально він є продовженням реалізму). Отже, нічого випадкового в тому, що виник після доби модернізму постмодернізм, немає. Щоправда, постмодерністи у своїх гаслах не стільки продовжують, скільки заперечують (пародіюють, висміюють) модернізм, але це не означає, що постмодернізм є чимось принципово іншим. Кращі твори сучасних письменників — це твори модерністські, але новий час, друга половина XX століття, відбивається на творчості, модерністи теперішні чимось відрізняються від модерністів початку століття, і це природно. Постмодернізм — це спосіб опосередковування модернізму, спосіб брати з нього все, водночас перебуваючи за його межами, не розчиняючись у його потоці. Постмодернізм більшою мірою ігрове мистецтво, більш літературне, ніж модернізм. Автор часто ховається за абсурдною гротескною маскою, або ж намагається зовсім зникнути з тексту, хоча при цьому демонструє перед нами не історично-об'єктивний світ, як це роблять реалісти, а наскрізь умовний, абсурдний чи фантастично-натуралістичний. Постмодернізм — мистецтво цитат, парафраз, літературних алюзій, стилізацій, пародіювань тощо. Це скоріше гра в літературу, аніж література.
Дата добавления: 2014-11-25; Просмотров: 580; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |