Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Третій етап: побудова КІ




Другий етап: розробка КІ

 

Розробка КІ для програмного продукту звичайно вимагає значних витарт часу і ресурсів. Етап розробки складається з певних кроків, виконуваних в заданій послідовності. Існує велика спокуса почати програмування фінальної версії продукту вже зараз, не займаючись розробкою інтерфейсу. Однак потрібно пройти всі етапи процесу розробки, перш ніж перейти до програмування.

Розробка включає в себе наступні кроки:

- визначення цілі з точки зору зручності застосування продукту — на ранніх стадіях розробки продукту потрібно точно визначити, що він зможе зробити для користувачів; цілі розробки найкраще сформулювати в термінах, які характеризують дії користувача. 4 області, найбільш підходящі для встановлення цілей і задач: придатність, ефективність, легкість в засвоєнні, оцінка користувачами якості продукту;

- розробка задач і сценарію дії користувачів — сценарій є описом дій, виконуваних користувачем, це послідовність задач, які стоять перед користувачами, або подій, спрямованих на досягнення єдиної цілі; слід розробити декілька сценаріїв користувача, причому чим більше їх буде, тим менше ймовірність, що буде пропущено ключові об'єкти чи операції, необхідні в інтерфейсі;

- визначення цілей та операцій інтерфейсу — найскладнійший і найважливіший крок; на даному кроці потрібно: виділити об'єкти, дані і дії з сценаріїв та задач, які стоять перед користувачами; переглянути і уточнити список об'єктів і дій сумісно з користувачами; накреслити діаграму взаємодії між об'єктами; заповнити матрицю прямого маніпулювання об'єктами;

- визначення іконок об'єктів та візуального представлення — визначення, як найкраще представити визначені об'єкти на екрані, в якому вигляді їх побачать користувачі, яку інформацію вони міститимуть. При визначення представлень об'єктів слід враховувати спосіб спілкування користувачів з кожним з об'єктів і з інформацією, яка міститься в них;

- розробка меню об'єктів і вікон — вияснення, як користувачі будуть спілкуватись з визначеними і розробленими об'єктами і вікнами. Слід відповісти на наступні питання: Які дії властиві кожному об'єкту і типу?, Що міститься у спливаючих меню?, Яким вікнам потрібна панель меню?;

- оптимізація візуальної розробки.

 

При першому зверненні до ітераційного процесу розробки потрібно швидше створювати прототип, ніж будувати КІ. Прототипування є виключно цінним способом створення перших проектів і демонстрації продукту, особливо на ранніх етапах тестування на зручність застосування.

Мета прототипування — швидко і легко візуалізувати різні альтернативні варіанти розробки, а не створювати код, який повинен стати частиною продукту.

Необхідно слідувати 3 “золотим” правилам при використанні прототипів як частини процесу розробки інтерфейсів:

- прототипуйте на раніх стадіях і не забувайте про ітераційний принцип розробки;

- створюйте різні альтернативні варіанти;

- будьте готові викинути код прототипу.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-16; Просмотров: 463; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.013 сек.