Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Термінологія та міжнародне проектування. Ключові питання розробки




Використання звуку та анімації

 

По питанню використання звуку в якості зворотного зв'язку завжди ведеться багато дискусій. Якщо все добре продумано, ненав'язливо, можна за бажанням його вмикати та вимикати, то це нормально. Перш за все слід вияснити, коли варто застосовувати звукову інформацію замість візуальної. Потім слід визначити тип звукового представлення тієї чи іншої ситуації. Система повинна бути контрольованою: користувач повинен мати можливість регулювати гучність або зовсім вимикати звук.

Рекомендації по використанню звуку, як і кольору, в більшому ступені засновані на особливостях людського сприйняття та здатності до навчання, ніж на ПЗ.

Сучасні робочі середовища є відкритими, тобто користувач оточений іншими людьми, телефонами, працюючими комп'ютерами, тому звукова форма передачі інформації малоефективна, адже людина часто не в стані відрізнити, чий комп'ютер надає якісь звуки.

Більшість сучасного комп'ютерного ПЗ використовує звуковий зворотній зв'язок — короткі «біпи», які сигналізують про помилку чи невірно обраний варіант. Але навіть такі незначні звуки можуть набридати.

Анімації, як і звуку, однакову увагу приділяють і розробники, і користувачі. При переміщенні миші по різним областям екрану її вказівник змінює свою форму для відображення типу дії, яку ви можете виконати над даним об'єктом або в даній області. Існує багато форм, які може приймати вказівник миші (стрілка, переміщення, розмір, очікування, заборона). Іконки і вказівники з анімацією теж можуть бути корисними.

Під анімацією розуміється зміна в часі візуального представлення графічного елементу. Аналогічно звуку головна перевага анімації полягає саме в розважальності дії. Курсор з анімацією спрощує його пошук на екрані, особливо це важливо для невеликих комп'ютерних записників з малим розрішенням. Анімація може використовуватись для вдосконалення візуального зв'язку між комп'ютерами та користувачами. Анімація може застосовуватись для виділення важливих іконок, відображення стану певного об'єкту і навіть пояснення його поведінки.

 

 

Розробники не завжди говорять однією мовою з користувачами. В цьому і криється причина того, чому вони рідко спілкуються одне з одним — у них просто мало спільного! Ось чому розробники повинні визначитись з термінологією і нести відповідальність за кожне слово, яке з'являється на екрані. Треба бути особливо уважними при організації інформації в міжнародних інтерфейсах.

До ключових питань розробки можна віднести:

- керуючі елементи;

- рядок меню та панель інструментів;

- метод drag- and- Drop;

- компоновку і розробку вікна.

В очах користувача кожна деталь, кожен керуючий елемент повинні служити якійсь меті. З точки зору розробника кожна частина даних може бути представлена декількома способами. Оптимальність керуючих елементів для збирання певних типів інформації, яка вводиться користувачем, залежить від типу даних, які потрібно зібрати, кількості доступних даних, виду представлення іншої інформації на екрані, а також способу взаємодії користувачів з керуючими елементами екрану. Одним з ключових факторів, який слід враховувати при виборі керуючих елементів, є масштабованість.

Рядки меню, панелі інструментів і кнопки — всі вони можуть використовуватись для представлення аналогічних дій. Рекомендації для ефективної розробки щодо меню та панелей інструментів:

- в усіх додатках використовувати іконки, які узгоджуються по представленню;

- забезпечувати узгоджену взаємодію кнопок;

- групувати кнопки, які виконують взаємопов'язані команди;

- розставляти кнопки в логічному порядку;

- розташовувати кнопки для забезпечення швидкої роботи;

- забезпечувати роботу за допомогою клавіатури;

- дозволити користувачам займатись конфігуруванням;

- не допускати загромадження дисплею;

- іконки повинні бути візуально різні;

- використовувати колір, але з обережністю;

- кнопки повинні мати візуальні підказки до їх активації.

Інтерфейси стають все більш об'єктно- орієнтованими, більш графічними і візуальними, тому перевага все частіше надається прямому маніпулюванню drag- and- drop. Проблема цього методу полягає в тому, що відсутня візуальна вказівка на те, що об'єкти можуть або повинні переміщені або скинуті на інші об'єкти.

Компоновка і розробка елементів вікна — мистецтво і наука одночасно. Колір, шрифт, розмір, тип керуючих елементів, їх розмір, орієнтування керуючих елементів, питання симетричності, виділення, багато інших факторів — все впливає на кінцевий вигляд навіть найпростішого вікна.

 





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-16; Просмотров: 427; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.