Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Інструментарій розробника. Передача інформації візуальним способом




Інструментарій розробника інтерфейсів

Четвертий етап: підтвердження якості КІ

 

Тестування на зручність застосування є ключовим елементом ітеративного процесу розробки. Воно полягає в тому, щоб видати продукт на руки великій кількості користувачів і подивитись, чи зможуть вони з ним працювати. Мета тестування на зручність застосування повинна полягати в оцінці поведінки, дій і ступеня задоволеності користувачів. Більшість розробників звертаються до такого виду тестування ближче до кінця проектування. Однак це надто пізно, щоб на основі його результатів вносити зміни. Навіть якщо вони й вносяться, не можна бути впевненими в тому, що виправлений продукт можна використовувати без проведення повторного тестування.

Розробники повинні обов'язково бути присутніми при проведенні тестування. Тоді вони зможуть побачити, як користувачі працюють з їх продуктами. Однак вони не повинні мати змогу здійснювати технічну підтримку користувачів при тестуванні.


 

 

До інструментарію розробника можна віднести: способи передачі інформації, використання кольору, звуку і анімації, термінологія та міжнародне проектування, визначення керуючих елементів інтерфейсу, проблеми, пов'язані з прямим маніпулюванням, а також розробка і схеми вікон.

Призначення будь- якого інтерфейсу — забезпечити комунікацію між двома системами, в даному випадку людьми та комп'ютерами. Практичні поради і рекомендації по розробці ПЗ та КІ засновані на традиційних способах, використовуваних при спілкуванні людей. Області візуального та графічного проектування базуються на знанні теорії мистецтва та візуального сприйняття.

Графічне відображення інформації надзвичайно важливе. Кожен рядок, кожен керуючий елемент, блок, частина тексту, колір і рисунок, які з'являються на екрані, впливають на користувача як поокремо, так і в комбінації з усім іншим.

З додаванням на екран кожного елементу візуальний вплив на користувача посилюється.

При роботі з візуальним представленням інформації слід розглядати 2 фактори:

· графічна перевага — складається з комплексних ідей, зв'язаних з ясністю, точністю та ефективністю;

· графічна цілісність — представляє собою використання графічних засобів для точного відображення даних.

Колір є найменш використовуваним елементом в розробці КІ, хоча проведені дослідження і дані рекомендації по застосуванню кольору як в апаратному, так і в програмному забезпеченні комп’ютерних систем.

Колір в КІ повинен застосовуватись дуже акуратно, адже люди мають різноманітні фізіологічні, психологічні, культурні та емоційні реакції на кольори. Часто він використовується лише в якості декоративного елементу. Це обмежує його здатність відображати значущу інформацію в інтерфейсі. Один з основних принципів використання кольору — не нашкодити.

В нашій свідомості кольори асоціюються з емоційним станом. Люди мистецтва знають, що теплі кольори (червоний, оранжевий та жовтий) збуджують і активують, а холодні (синій, фіолетовий, бордовий, сірий) мають заспокійливу та миротворчу дію.

Використання кольору в КІ може викликати труднощі у людей, які мають деякі проблеми із зором (кольорова сліпота — дальтонізм). Даний тип зорового дефекту присутній в 8% чоловічого населення та менш 1% жіночого населення. Враховуючи, що користувачами комп'ютерів є люди різного віку та стану здоров'я, розробникам доводиться враховувати багато нюансів при створенні апаратного забезпечення монітора та розробці ПЗ екрану.

Колір часто застосовується для якісного виділення, представлення різниць в характеристиках та для кількісного виділення, щоб показати різниці в кількості. Кольори надзвичайно корисні, оскільки надають інформації додаткового значення. Оскільки колір є сильним засобом фокусування уваги, велика кількість відтінків змусить користувачів звернути увагу на екран. Це допомагає зробити інтерфейс більш дружнім та легким у використанні. Однак даний «ефект Лас- Вегаса» може відволікати користувачів при роботі.

ОС пропонують стандартні кольорові схеми і палітри, які й слід використовувати при розробці інтерфейсу. Вони були створені, тому що кольори складно узгоджувати, і люди часто помиляються при виборі кольору або кольорової комбінації.

Колір фокусує увагу людини. Ця властивість інтенсивно використовується в області комунікацій і реклами. Статистика показує, що колір на 32% ефективніше для фокусування уваги і на 25% - для виклику зворотніх дій користувача. Це дії практично на рівні підсвідомості. Колір часто застосовується для фокусування уваги, і при цьому не враховується, чи підходить він для тривалої роботи за комп'ютером.

Знання теорії сприйняття та особливостей зору призвело до створення дуже важливих фундаментальних рекомендацій по використанню кольору незалежно від засобу представлення інформації. Дані рекомендації застосовні до використання кольору в друкованих матеріалах, а також на комп'ютерних дисплеях.

Робота Мерча широко відома як авторитетне дослідження в області психологічного та фізичного аспекту кольору. Мерч пропонує 3 групи рекомендацій:

· з точки зору фізіології;

· з точки зору сприйняття;

· з точки зору пізнавальності.

Маркус — відомий розробник інтерфейсів і консультант в області комп'ютерної індустрії — застосовує наступні принципи до використання кольору:

· організація;

· економія;

· виділення;

· взаємодія;

· символізм;

· комунікація.

 





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-16; Просмотров: 694; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.