Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Віртуальне підприємство




Міжнародна інформація

Кудрявцева С.П., Колос В.В.



 


дослідження в області віртуальної реальності направлені на збільшення відчуття реальності того, хто спостерігає.

2. Нова технологія безконтактної інформаційної взаємодії, що реалізує за допомогою комплексних мульти-медіа-операційних середовищ ілюзію безпосереднього вхо­дження і присутності в реальному часі в «екранному світі», що представлений стереоскопічно. Більш абстрактно — це світ, створюваний в уяві користувача.

Термін «віртуальне» може інтерпретуватися як «штучно утворене» або як «уявне, не існуюче в реальному фізичному просторі» або як «розширене за рахунок сумісних ресурсів». В наявності явна комп'ютерна аналогія з поняттям «віртуа­льної машини», де жоден процес не може монопольно вико­ристовувати жодного ресурсу, і всі системні ресурси вважа­ються ресурсами потенційно сумісного використання. Ідея віртуальної машини лежить в основі цілого ряду ко­мерційних операційних систем, зокрема, систем VM/CMS корпорації IBM і VAX/VM компанії DEC (недаремно автор терміну «віртуальне підприємство» — один з провідних ме­неджерів фірми DEC Дж.Хопленд).

Зазначимо, що в постіндустріальній економіці тра­диційна промисловість по показниках зайнятості і частки в національному продукті поступово поступається провідним місцем сфері послуг, яка грунтується переважно на обробці інформації і виробництві знань. Основною сферою накопи­чення і використання капіталовкладень все більшою мірою стає людський капітал, як рушійна сила нескінченних за своєю природою інформаційних ресурсів (на відміну від об­межених природних ресурсів). Найважливіше положення, що характеризує сутність «нового економічного порядку» в інформаційному суспільстві, таке: відтепер конкурентоспро­можність і процвітання підприємств будь-яких галузей зале­жать не стільки від матеріальних ресурсів (займаної тери­торії, кількості будівель і цехів, продуктивності верстатів і машин), скільки від ефективності їх організації і уп­равління, наявності розвинених засобів комунікації і коопе­рації з клієнтами і партнерами, обсягу накопичених співробітниками професійних знань і умінь, а також можли­востей їх інтенсивного використання. Тому в наші дні ак-


туальною проблемою є перебудова, реінжініринг під­приємств в цілях створення віртуальних організацій — оди­ниць нового інформаційного суспільства.

Віртуальне підприємство — це співтовариство гео-графічно розділених співробітників, які в процесі про­фесійної діяльності спілкуються, взаємодіють, використо­вуючи електронні засоби комунікацій при мінімальному або повністю відсутньому особистому, безпосередньому контакті.

Віртуальне підприємство — це мережева, комп'ютер­но-опосередкована організаційна структура, що складається з неоднорідних взаємодіючих агентів, розташованих в різ­них місцях. Ці агенти розробляють сумісний проект (або ряд взаємопов'язаних проектів), знаходячись між собою у відно­синах партнерства, кооперації, співпраці, координації'! т. п.

Таким чином, створення віртуального підприємства пов'язано з інтелектуальним моделюванням взаємодії склад­них, неоднорідних, віддалених один від одного агентів.

Віртуальне підприємство створюється шляхом відбору не­обхідних людських, організаційно-методичних і техно­логічних ресурсів з різних підприємств і їх комп'ютерної інтеграції, що приводить до формування гнучкої, динамічної організаційної системи, найбільш пристосованої для найш­видшого випуску нової продукції і її оперативної доставки на ринок. Слід підкреслити метафоричний характер поняття віртуального підприємства: повністю віртуальне, тобто не має базових структур в реальному фізичному просторі, підприємство, звичайно, не може існувати. Йдеться про інтенсивну взаємодію реально наявних фахівців і підрозділів різних підприємств у віртуальному просторі за допомогою новітніх інформаційних і комунікаційних технологій. Ця взаємодія покликана підвищити рівень кооперації і коорди­нації партнерів, а зрештою, конкурентоспроможність вироб­люваної ними продукції і, відповідно, прибуток.

12* 267





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-16; Просмотров: 699; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.