Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

ІНСТРУМЕНТИ. Заклики, гасла, рекламні плакати





ВСТУП

 

Заклики, гасла, рекламні плакати... Вони давно вже стали невід'ємною частиною зовнішнього вигляду вулиць і площ наших міст і сіл, будівельних майданчиків і заводських цехів. Без них важко представити інтер'єри суспільних будинків, різних офісів, навчальних закладів...

Текстовий матеріал передає ідейну й значеннєву спрямованість засобів наочної агітації, становлячи органічну єдність із усією експозицією.

От чому для досягнення максимального ефекту немаловажного значення набуває не тільки властиво зміст тексту, але й художня форма його подачі, образотворче рішення: малюнок, образ, ритміка, колір, а також чіткість, зручність читання і простота шрифтів, використовуваних у наочній агітації.

Художники - оформлювачі повинні досконало володіти не тільки креслярськими інструментами, уміло використовувати трафарети, шаблони і нормографи, але й уміти створювати пером або пензлем рукописні форми, які являються основою розвитку творчості в мистецтві шрифту.

Художнику - оформлювачу необхідно вільно володіти розмаїтістю графіки шрифтів, почуттям пропорції, рівноваги, ритму, колірної гармонії й інших засобів художнього вираження, важливими для художнього оформлення не тільки окремих робіт з наочної агітації й реклами, але й цілих комплексів, інтер'єрів, виставок і т.д.

Графічна виразність слова досягається образністю шрифту, ритмічним ладом і цілісністю шрифтової композиції. Шрифт залежно від тематики повинен мати такий малюнок, що найбільше точно передає настрій: пафос і романтику, заклик і спокійне нагадування, лірику, асоціацію, гумор, сатиру й т.д.

Курс " Шрифт і декоративне оформлення" містить два основних розділи. Перший присвячений історії латинського й російського шрифтів. Ціль першого розділу познайомитися художникові з основними теоретичними поглядами на питання еволюції графіки букв в історичному плані й показати, як можна навчитися відтворювати різні стилі написання. Вивчення техніки писання й малювання ширококінцевими інструментами. Уміння вільно виконувати кращі зразки шрифтів допоможуть художникові підвищити свої навички, сприяє "становленню" руки й ока , розвитку почуття пропорції, гармонії, ритму .



Другий розділ присвячений вивченню питань теорії шрифту й композиційного шрифтового рішення.

 

 

Які інструменти необхідно мати художнику-оформлювачу для роботи зі шрифтом? Це - кисті різних розмірів, креслярські інструменти ( циркуль, рейсфедер, лекала, косинці, лінійки),широко кінцеві пір'я типу "редис", фломастери різних типів ,саморобні дерев'яні палички для роботи на папері, гострий (шевський) ніж для різання паперу й картону, вирізки шаблонів і трафаретів, металева лінійка, ножиці різних розмірів...

У кожного художника, залежно від прийомів роботи, є інструменти, які відповідають саме цим прийомам. Справа це в якомусь ступені індивідуальне.

Кисті бувають різних розмірів (від №1 до №24) і різної форми: круглі, плоскі, плоскі кругло кінцеві й дуже широкі плоскі пензлі - флейци. При написанні великих букв плоскі пензлі - лопатки й флейци підбирають так, щоб їхня ширина відповідала ширині основного штриха букви. Колонковими й білячими кистями, кистями "вушне волосся" і щетинними користуються для роботи гуашшю й темперою. А кисті-лопатки, флейци й круглі кисті застосовуються для покриття більших по площі поверхонь гуашшю й іншими корпусними (непрозорими) фарбами. Шрифтові роботи, що виконують темперою, клейовими фарбами або розчином мела, виконують щетинними кистями.

Шліпери - особливі пензлі з довгим волоссям - використаються для роботи олійними фарбами на склі, металі й дереві. Така кисть набирає багато фарби, дає можливість простягнути довгу лінію.

Фломастери заправляються спеціальним колірним складом. Ними можна користуватися як звичайними ручками.

 





Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 444; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



ПОИСК ПО САЙТУ:


Читайте также:
studopedia.su - Студопедия (2013 - 2022) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление
Генерация страницы за: 0.013 сек.