КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Тема №4: Григорій Сковорода – філософ та письменник 4 страница
20. Образ Малоросії у «Розмові Великоросії з Малоросією» С.Дівовича. 21. Ідейно-тематичний зміст інтермедій до драм М.Довгалевського «Комічне дійство» і «Властотворний образ». 22. Образ козака-запорожця у інтермедіях до драм М.Довгалевського. 23. Використання біблійних мотивів у інтермедіях до драм М.Довгалевського. 24. Образ українського селянина у інтермедіях до драми Г.Кониського «Воскресіння мертвих». 25. І.Франко про значення інтермедій для розвитку української літератури. 26. Синтез літературної та фольклорної традиції у вертепній драмі. 27. Біблійна основа вертепної драми. 28. Світський елемент вертепної драми. 29. Будова вертепу та його театральна техніка. 30. Образна система вертепної драми. 31. Запорожець як центральна фігура вертепної вистави. 32. Образ Ірода, його інтерпретація у вертепній драмі. 33. Етнографізм інтермедійної частини вертепу. 34. Музичний елемент у структурі вертепної драми. 35. І.Франко як дослідник української вертепної драми. 36. Мандрівні дяки і західноєвропейські ваганти. 37. Бурлеск і травестія у творах мандрівних дяків. 38. Тема шкільної науки і методики у творах мандрівних дяків. 39. Вакхічна тема у творах мандрівних дяків. 40. Вірші-травестії на релігійні відправи як переклад традиційних сюжетів мовою народної культури. 41. Різдвяний та великодній тематичні цикли у творчості мандрівних дяків. 42. Відображення народних соціальних ідеалів у творчості мандрівних дяків. 43. Натуралістичні елементи у творах мандрівних дяків, їх естетичні функції. 44. Соціально-політичні обставини виникнення української сатири ХVІІІ ст. як окремого жанру. 45. Антиклерикальна сатира («Сатирична коляда», «Плач київських монахів»), утвердження в ній просвітницьких ідеалів і цінностей. 46. Прийом самовикриття персонажів у сатирі «Плач київських монахів». 47. Показ монастирського життя у сатирі «Плач київських монахів». 48. Соціальна сатира («Доказательства Хама Данилея Кукси потомственні»), відображення в ній політичних обставин часу. 49. Діалогічна форма та інтермедійний сюжет «Ярмарку» І.Некрашевича. 50. Образ ідеального священика, його стосунки з віруючими у віршах І.Некрашевича «Сповідь» та «Замисл на попа».
1. Найважливі етапи життя та становлення особистості Г.Сковороди. 2. Педагогічні погляди Г.Сковороди та їх реалізація у практичній діяльності. 3. Ідея самопізнання у літературній творчості Г.Сковороди. 4. Вчення Г.Сковороди про три світи та дві натури. 5. Поняття «макро-» і «мікрокосм» у філософській інтерпретації Г.Сковороди. 6. Потрактування Г.Сковородою Біблії як «світу ідей». 7. Концепція сродної праці та її реалізація у літературній творчості Г.Сковороди. 8. Проблема соціальної рівності у філософії та творчості Г.Сковороди. 9. Ідея нерівної рівності у філософській системі Г.Сковороди. 10. Особливості літературної постаті Г.Сковороди. 11. Г.Сковорода – теоретик і практик поезії. 12. Автобіографічний елемент у поетичній творчості Г.Сковороди. 13. Структура збірки «Сад божественних пісень». 14. Античність у збірці «Сад божественних пісень». 15. Жанрова система збірки «Сад божественних пісень». 16. Жанр панегірика у збірці «Сад божественних пісень». 17. Пейзажна лірика Г.Сковороди. 18. Ідейно-художній аналіз поезії Г.Сковороди «Ой ти, пташко…». 19. Ідейно-художній аналіз поезії Г.Сковороди «Ой поля, поля зелені…». 20. Ідейно-художній аналіз 10-ї пісні збірки «Сад божественних пісень». 21. Ліричний герой збірки «Сад божественних пісень». 22. Ідея «чистої совісті» у поетичних творах збірки «Сад божественних пісень». 23. Біблійні мотиви та образи збірки «Сад божественних пісень». 24. Роль епіграфів у авторській концепції збірки «Сад божественних пісень». 25. Соціально-етична проблематика 10-ї та 20-ї пісень збірки «Сад божественних пісень». 26. Ритмомелодика і строфіка віршів збірки «Сад божественних пісень». 27. Народнопоетичні образи і художні засоби збірки «Сад божественних пісень». 28. Ідейно-художній аналіз поезії Г.Сковороди «De libertate». 29. Поетична творчість Г.Сковороди: традиції і новаторство. 30. Жанр байки у творчості Г.Сковороди: традиції і новаторство. 31. Причини звернення Г.Сковороди до жанру байки. 32. Джерела сюжетів збірки «Байки Харківські». 33. Езопівські сюжети у байкарській творчості Г.Сковороди. 34. Тематичні цикли збірки «Байки Харківські». 35. Байки Г.Сковороди про сродну працю: зміст, образність. 36. Байки Г.Сковороди про справжню цінність людини: зміст, образність. 37. Байки Г.Сковороди про «славолюбіє» і «сластолюбіє»: зміст, образність. 38. Українські суспільно-політичні та побутові реалії у байках Г.Сковороди. 39. Сюжетні конструкції та композиція байок Г.Сковороди. 40. Фольклорні елементи у байках Г.Сковороди. 41. Ідейно-художній аналіз байки Г.Сковороди «Бджола і Шершень». 42. Ідейно-художній аналіз байки Г.Сковороди «Оселка і Ніж». 43. Ідейно-художній аналіз байки Г.Сковорода «Олениця і Кабан». 44. Ідейно-художній аналіз байки Г.Сковороди «Два коштовних камінця…». 45. Ідейно-художній аналіз байки Г.Сковороди «Чиж і Щиглик». 46. Жанрова своєрідність діалогів Г.Сковороди. 47. Тематично-ідейний зміст притчі «Вдячний Еродій». 48. Тематично-ідейний зміст притчі «Убогий Жайворонок». 49. Образна система діалогів-притч «Вдячний Еродій» та «Убогий Жайворонок». 50. Тематично-ідейний зміст діалога «Наркіс».
з курсу «Давня українська література» Контрольні роботи виконуються студентами на семінарських заняттях у письмовій формі за індивідуальними картками. Виконання контрольних робіт є обов’язковою умовою для допуску до складання екзамену з курсу.
Дата добавления: 2014-12-07; Просмотров: 959; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |