Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Патофизиология и ее место среди медико-биологических и клинических наук 5 страница




[711] Қоңыратбаев Т. Эпос және этнос. Алматы, 2000. 156-157-б.

[712] Нұрмағамбетова О. Қазақтың қаһармандық эпосы және Қобыланды батыр. Алматы, 2003. 28-б.; Ғабдуллин М. Қазақ халқының ауыз әдебиеті. Алматы, 1974. 199-б.; Әуезов М. Әдебиет тарихы. Алматы, 1991; Востров В.В., Муканов М.С. Родоплеменной состав и расселение казахов (конец ХІХ - начало ХХ в. Алма-Ата, 1968. С. 71-72. Құдайбердіұлы Ш. Түрік, қырғыз-қазақ һәм хандар шежіресі. Алматы, 1991. 22-23-б.; Тынышпаев М. Материалы к истории киргиз-казахского народа. Ташкент, 1925. С. 62.

[713] Қоңыратбаев Т. Эпос және этнос. Алматы, 2000. 173-178-б.

[714] Ғабдуллин М. Қазақ халқының ауыз әдебиеті. Алматы, 1958. 192-193-б.; Ғабдуллин М., Сыдықов Т. Қазақ халқының батырлық жыры. Алматы, 1972. 193-201-б.; Нұрмағамбетова О. Қазақтың қаһармандық эпосы және Қобыланды батыр. Алматы, 2003. 30-31-б.

[715] Валиханов Ч.Ч. Собрание сочинений в 5-томах. Т.1. Алма-Ата, 1961. С. 658.

[716] Рашид-ад-Дин. Сборник летописей. Т.1. Кн.1. М.-Л., 1952. С. 153-156.

[717] Батырлар жыры. Алматы, 1986. 1-т. 31-б.

[718] Сонда. 75-б.

[719] Батырлар жыры. Алматы, 1986. 1-т. 30-б.

[720] Ыбыраев Ш. Эпос әлемі. Алматы, 1991. 185-б.

[721] Қасқабасов С.А. Тұтастану – фольклор поэтикасының заңдылығы // Қазақ фольклорының поэтикасы. Алматы, 2001. 56-б.

[722] Батырлар жыры. Алматы, 1986. 1-т. 65-б.

[723] Баскаков Н.А. Душа в древних верованиях тюрков Алтая (термины, их значения, этимология). // Советская этнография. 1979. № 5. С. 109, 112, 113.

[724] Қасқабасов С. Тұтастану – фольклор поэтикасының заңдылығы // Қазақ фольклорының поэтикасы. Алматы, 2001. 35-б.

[725] Батырлар жыры. Алматы, 1986, 1-т. 151-б.

[726] Сонда. 220-б.

[727] Қасқабасов С. Аталған еңбек. 137-б.

[728] Батырлар жыры. Алматы, 1986. 1-т. 209-б.

[729] Қоңыратбаев Ә. Көптомдық шығармалар жинағы. Алматы, 2004. 1-т. 268-б.

[730] Женщина по киргизской былине «Кобыланды» // Таңдамалы шығармалары. Алматы, 1995. 319-325-б.

[731] Батырлар жыры. Алматы, 1986. 1-т. 193-б.

[732] Мелетинский Е.М. Происхождение героического эпоса. Ранние формы и архаические памятники. М., 1963. С. 339.

[733] Лебедева Ж.К. Эпические памятники народов Крайнего Севера. Новосибирск, 1982. С. 29.

[734] Батырлар жыры. Алматы, 1986, 1-т. 180-б.

[735] Ыбыраев Ш. Эпос әлемі. Алматы, 1991. 215-б.; Садырбаев С. Фольклор және эстетика. Алматы, 1976. 115-б.

[736] Тынышпаев М. Материалы к истории киргиз-казахского народа. Ташкент, 1925. С. 62.

[737] Қараңыз: Валиханов Ч.Ч.Собрание сочинений в пяти томах. Алма-Ата, 1961. Т.1. С.197,201;Потанин Г.Н. Тюркская сказка о Идыге //Живая старина.СПб, 1898. Вып ІІІ-ІҮ.С.294-350; Диваев А. Мурза Эдыге батыр // Сборник материалов для статистики Сыр-Дарьинской области. Том V. Ташкент, 1896. С.12-32; Мелиоранский П.М. Сказание об Едигей и Токтамыш // Записки Императорского Русского Географического Общества по отделению этнографии. Приложение к тому ХХІХ. СПб.,1905; Әуезов М. Едіге батыр әңгімесінің мәнісі // Шығармаларының елу томдық толық жинағы. Алматы, 2001.4 -т. 63-65-б; Сейфуллаұлы С. Қазақ әдебиеті. Қызылорда, 1932.155-159, 183-186-б; Маргулан А. «Едыге» и «Орак-Мамай» //Литература и искусство Казахстана. 1940. №2. С.92-97; Кенжебаев Б. «Едіге батыр» жыры туралы // Әдебиет және искусство. №7-8. 1940. 91-97-б; Жұмалиев Х. Қазақ әдебиеті. Орта мектептердің 8-класына арналған оқу құралы. Алматы, 1942.69-80-б; Бартольд В.В. Сочинения. Том. ІІ. М., 1963.С.797-804; Жирмунский В.М. Тюркский героический эпос. Л., 1974. С.351-386; Бердібай Р. Алғысөз //Едіге батыр. Алматы,1996. 3-50-б; Мағауин Е.Ел қамын жеген Едіге. Алматы, 1996; Қасқабасов С.Тұтастану – фольклор поэтикасының заңдылығы // Қазақ фольклорының поэтикасы. Алматы, 2001. 17-27-б.

[738] Кенжебаев Б. «Едіге батыр» жыры туралы // Әдебиет және искусство. №7-8. 1940. 93, 95-б.

[739] Сонда. 93-б.

[740] Потанин Г.Н. Тюркская сказка о Идыге // Живая старина.СПб, 1898. Вып ІІІ-ІҮ.С.294-301, 312-313;

[741] Диваев А. Мурза Эдыге батыр // Сборник материалов для статистики Сыр-Дарьинской области. Том V. Ташкент, 1896. С.12-32; Мырза Едіге батыр // Едіге батыр. Алматы, 1996. 118-132-б.

[742] Белослюдов А. Идыге-би и Токтамышь // Записки Семипалатинского подотдела Западно-Сибирского отдела Императорского Русского Географического Общества. Вып Х. Семипалатинск, 1915. С. 14-19.

[743] Бердібаев Р. Эпостанудың әдістемелік мәселелері // Қазақ фольклорының тарихилығы. Алматы, 1993. 32-б.

[744] Сейфуллаұлы С. Қазақ әдебиеті. Қызылорда, 1932. 185-б.

[745] Едіге. Текстологиясын қарап, баспаға әзірлеген, алғы сөзін, соңғы сөзін жазған Е.Мағауин. Алматы, 1993. 59, 63-б.

[746] С.Сейфуллин негізінен Ш.Уәлиханов нұсқасын талдаған. Оған М.Сеңгірбайұлы мен Н.Кенжеғұлұлы нұсқасы белгісіз болған. Сол себептен ол өзі талдаған нұсқаға сүйеніп, былай деп дұрыс қорытынды жасайды: «Ал, батырлық қылғанда, не қылды?» деген сұрауға әңгіме жауап бере алмайды. Тек «Тоқтамысты ордасынан қуды», онан соң «Ұйықтап жатқан Қабантын алыпты Қабантынның тұтқын қызымен бірігіп, садақпен атып өлтіріп еді» дейді. Міне, Едіге істеді деген батырлықтары осылар ғана». Қараңыз: Сейфуллаұлы С. Қазақ әдебиеті. Қызылорда, 1932. 185-б.

[747] Жирмунский В.М. Тюркский героический эпос.Л., 1974. С.373-374, 395; Қадірбердінің Едігені өлтіргені туралы Қадырғали Жалайыр да жазады. Қадірберді айтқан «Еділ тоңса, кім кешпес, Едіге өлсе, кім бармас! Еділ тоңбас бұрын, Едіге өлмес бұрын!» деген өлеңді де келтіреді. Қараңыз: Қ.Жалайыр. Шежірелер жинағы. Алматы, 1997. 115-б.

[748] Бартольд В.В. Сочинения. Т. ІІ. М., 1963.С.803.

[749]Тизенгаузен В.Г. Сборник материалов, относящихся к истории Золотой Орды. Т.І. СПб., 1884.С.474.

[750] Бұл туралы кеңірек қарауыңызға болады: Жирмунский В.М. Тюркский героический эпос. Л., 1974. С.380-386.

[751] Сейфуллаұлы С. Қазақ әдебиеті. Қызылорда, 1932. 185-б.

[752] Маргулан А. «Едыге» и «Орак-Мамай»//Литература и искусство Казахстана. 1940. №2. С.92-97; Жирмунский В.М. Тюркский героический эпос. Л., 1974. С.351-386.

[753] Дамдинсурэн Ц. К истории развития сказки об охотнике и небесной девушке // Монголын уран зохиолын харилцаа холбооны асуудалд. Ұланбатыр,1987.106-125-б; Санжеев Г.Д. Дархатский говор и фольклор. Л., 1931. С.94-95; Мыңжанұлы Н. Қазақтың мифтік аңыздары. Үрімжі, 1996. 141-б.

[754] Белослюдов А. Идыге-би и Токтамыш // Записки Семипалатинского подотдела Западно-Сибирского отдела Императорского Русского Географического Общества. Вып Х. Семипалатинск, 1915. С. 14.

[755] Мелиоранский П.М. Сказание об Едигей и Токтамыш // Записки Императорского Русского Географического Общества по отделению этнографии. Приложение к тому ХХІХ. СПб.,1905. С.14.

[756] Қазақ халық ертегілері. Үрімжі, 1980. 73-82-б.

[757] ОҒК қолжазба қоры. 35-бума.

[758] Қазақ аңыз-ертегілері. Бейжін, 2002. 455-458-б.

[759] Белослюдов А. Адрышь // Записки Семипалатинского подотдела Западно-Сибирского отдела Императорского Русского Географического Общества. Вып Х. Семипалатинск, 1915. С. 25-27.

[760] Потанин Г.Н. Восточные мотивы в средневековом европейском эпосе. М., 1899. С.234-235.

[761] Там же. С.235.

[762] Едіге. Текстологиясын қарап, баспаға әзірлеген, алғы сөзін, соңғы сөзін жазған Е.Мағауин. Алматы,1993.23-б.

[763] Хорлоо П. Ард түмэн, аман зохиол. Ұланбатыр, 1987. 164-б.Осы аңыздың түрік халықтарына таралғаны туралы білуіңізге болады: Валиханов Ч.Ч. Шуна-батыр // Собрание сочинений в пяти томах. Алма-Ата, 1961. Т.І. С.431-436; Жалпы, көшпелі елдің билеушілері жауына тұспалды сыйлықтар тартқаны туралы аңыздар көп. Мысалы, скифтер парсы патшасы Дарийға құс, тышқан, бақа және бес тал жебе тарту етеді. Бұны парсы патшасы “Скифтер тышқанға ұқсап жерін, бақаға ұқсап көлін, құсқа ұқсаған жүйрік атын, қолындағы қаруын тарту етіп, бізге тізе бүккені” деп жорып, қуанады. Сонда Гобрий деген білімпаз “Парсылар, сендер құс болып аспанға ұшсаңдар да, тышқан болып жерге енсеңдер де, бақа болып батпаққа тығылсаңдар да скиф жебесінен құтыла алмайсыңдар”, – деген ишара деп түсіндіреді. Қараңыз: Геродот. История в девяти книгах. Л., 1972.С.219-220.

[764] Эзэн богд Чингис хааны домог оршвой. Ұланбатыр, 1992. 75- б.

[765] Иненің қару-жарақ рәмізі екендігі тағы бір аңызда былайша көрініс табады: «Біз елден ине жинап, балта жасаймыз, балтаны ұстап, балта көтеріп, бізді жаулаған елдің басын шабамыз!». Қараңыз: Пүрэв О. Монгол бөөгийн шашин. Ұланбатыр, 2002. 251 б.

[766] Едіге.Текстологиясын қарап, баспаға әзірлеген, алғы сөзін, соңғы сөзін жазған Е.Мағауин. Алматы,1993. 46-47-б.

[767] Қасқабасов С.Тұтастану – фольклор поэтикасының заңдылығы // Қазақ фольклорының поэтикасы. Алматы, 2001. 27-б.

[768] Едіге батыр. Алматы, 1996. 183-б.

[769] Едіге.Текстологиясын қарап, баспаға әзірлеген, алғы сөзін,соңғы сөзін жазған Е.Мағауин. Алматы,1993. 29-б.

[770] Тизенгаузен В.Г. Сборник материалов, относящихся к истории Золотой Орды. Т.ІІ. М.-Л., 1941. С.159; Бұндайда Ақсақ Темірдің сахибқыран деген мәртебелі атағы да болғанын ескерген жөн.

[771] Идегәй. Казан,1988.15-16-б.

[772] Сонда. 21-б.

[773] Едіге. Текстологиясын қарап, баспаға әзірлеген, алғы сөзін, соңғы сөзін жазған Е.Мағауин. Алматы, 1993.56-б.

[774] Жұмалиев Х. Қазақ әдебиеті. Орта мектептердің 8-класына арналған оқу құралы. Алматы, 1942. 77-79-б.

[775] Едіге. Текстологиясын қарап, баспаға әзірлеген, алғы сөзін, соңғы сөзін жазған Е.Мағауин. Алматы, 1993. 57-б.

[776] Бұл жайтты Е.Мағауин де атап көрсетеді. Қараңыз: Мағауин Е. Ел қамын жеген Едіге. Алматы, 1996. 87-б.

[777] Едіге батыр. Алматы, 1996. 108-б.

[778] Едіге батыр. Алматы, 1996. 157-б.

[779] Едіге батыр. Алматы, 1996. 266-б.

[780] Жирмунский В.М. Тюркский героический эпос. Л., 1974. С.361-362.

[781] Түрік халықтарына таралған нұсқалары жөнінде қараңыз: Бердібай Р. Эпос ­– ел қазынасы. Алматы, 1995. 148-172-б.

[782] Әуезов М. Әдебиет тарихы. Алматы, 1991. 2-басылуы. 115-116-б.

[783] Марғұлан Ә. Қозы Көрпеш – Баян Сұлу кешені. Алматы, 1994. 23-б.

[784] Сонда. 5-б.

[785] Бұл туралы кеңірек қараңыз: Қасқабасов С. «Қозы Көрпеш – Баян Сұлу» жыры және түркі эпостық дәстүрі // «Қозы Көрпеш – Баян Сұлу» эпосы және түркі әлемі. Алматы, 2003. 6-11-б.

[786] Косвен М. Матриархат. Этнографические материалы // Ученые записки МГУ. Вып.61. История. М., 1940. Т.2. С. 92, 93, 103, 120, 125, т.б. Першиц А.И., Монгайт А.Л., Алексеев В.П. История первобытного общества. М., 1983. С. 74-76, 141-142.

[787] Қазақ әдебиетінің тарихы. Алматы, 1960. 1-т., 1-кітап. 511-512-б.

[788] Қазақ әдебиетінің тарихы. Алматы, 1961. 2-т., 1-кітап. 367-б.

[789] Дүйсенбаев Ы.Т. Қазақтың лиро-эпосы. Алматы, 1973. 91-б.

[790] Әуезов М. Әр жылдар ойлары. Алматы, 1959. 301-б.

[791] Русское народное поэтическое творчество. М., 1971; Соколова В.К. Русские исторические предания. М., 1970 и др.

[792] Күй аңыздарына арналған А.Сейдімбектің зерттеулерін қараңыз.

[793] Бұл процесті Әлкей Марғұлан Қорқытқа байланысты фольклорлық шығармаларды талдағанда жақсы көрсеткен. Қараңыз: Марғұлан Ә. Қорқыт ата өмірі мен әфсаналары // Жұлдыз (журнал). 1983. №3, 139-166-б.

[794] Легенда о Джанкенте // Труды Оренбургской ученой архивной комиссии. 1910. Вып. ХХII. С. 222-225.

[795] Қисса Алаңғасар алып // Записки Восточного отдела Русского археологического общества. 1896. Т.11. С.292-294; Киргизская (казахская. – С.К.) легенда о постройке Акыр-Таша // Протоколы заседаний и сообщений Туркестанского кружка любителей археологии. 1905. Т.10. С. 37-39. (Арыстан алып тарихи әдебиетте Алп Арслан, ал аңыздарда Арсалаң алып, Арыслан алып, Алаңғасар алып деп аталады).

[796] Диваев А. Мавзолей Кок-кесене // Протоколы заседаний... С. 40-42; Труды Оренбургской ученой архивной комиссии. 1910. Вып. ХХ. С. 49-50.

[797] Приложение к протоколу Туркестанского кружка любителей археологии. 1897. С.12.

[798] Марғұлан Ә. Қорқыт ата өмірі мен әфсаналары. // Жұлдыз (журнал). 1983. №3. 150-151-б.

[799] Труды Оренбургской ученой архивной комиссии. 1910. Вып. ХХII. С. 222-225.

[800] Әзірге нақты дерек табылған жоқ.

[801] Марғұлан Ә. Аталған еңбек. 151-б.

[802] Потанин Г.Н. Казак-киргизские и алтайские предания, легенды и сказки. Пг., 1917. С. 49-51; ОҒК қолжазба қоры. №194-бума, 1-9-парақтар. ӘӨИ қолжазба қоры. №242-бума.

[803] Моңғолдың құпия шежіресі. Өлгий, 1979.

[804] Маргулан А. О носителях древней поэтической культуры казахского народа // М.О.Ауэзов: Сборник статей к его 60-летию. Алма-Ата, 1959. С.74.; Мағауин М. Қобыз сарыны. Алматы, 1966. 8-9-б.; Өмірәлиев Қ. ХV-ХIХ ғасырлардағы қазақ поэзиясының тілі. Алматы, 1976. 82-83-б.

[805] Алаша хан һәм оның баласы Жошы хан турасынан қазақ арасында бар сөз // Дала уалаятының газеті. 1897, №13. 14, 18; Алаша хан мен Жошы хан туралы аңыз // ОҒК қолжазба қоры. №198, 300-бумалар. ӘӨИ қолжазба қоры. №123. 242-бумалар.

[806] Аксак кулан, Джучи хан // Затаевич А. 1000 песен киргизского народа. Оренбург, 1925. С.358; Сказание о Жоши хане и его сыне // Казахские сказки. Алма-Ата, 1962. Т.2. С.264-265.

[807] Валиханов Ч. Собр. соч. в 5-ти т. Алма-Ата. 1961. Т.1. С. 398-399.

[808] Темірланның оры // Дала уалаятының газеті. 1899. №50. Темірлан қаздырған ор туралы аңыз Кавказ халықтарында да бар. Бірақ олардың мазмұны басқаша. Қараңыз: Далгат У.Б. Героический эпос чеченцев и ингушей. М., 1972. С. 224-234, 398-406.

[809] Кербуга куйши // Труды Общества изучения Киргизского края. Оренбург, 1922. Вып. III. С. 169-170.

[810] Киргизское предание о Хабардине и Тохтамыш-хане // Труды Оренбургской ученой архивной комиссии. 1910. Вып.ХХII. С.95; 1911. Вып. ХХIII. С.48; Әмір Темір туралы // ӘӨИ қолжазба қоры. №131-бума; Жәнібек // ОҒК қолжазба қоры. № 202-бума.

[811] Валиханов Ч. Исторические предания о батырах ХVIII в. // Собр. соч. в 5-ти томах. Алма-Ата, 1961. Т. 1. С. 220-227.

[812] История Казахской ССР. Алма-Ата, 1979. Т.3; Кузнецов В.С. Цинская империя на рубежах Центральной Азии. Новосибирск, 1983; Златкин И.Я. История Джунгарского ханства. 2-е изд. М., 1983.

[813] Казахстан в ХV-ХVIII веках. Алма-Ата, 1969. С. 120-121; Толыбеков С.Е. Кочевое общество казахов в ХVII – начале ХХ века. Алма-Ата, 1971. С.262-266;

[814] Валиханов Ч. Ч. Аталған еңбек. 221-222-б.

[815] Ибрагимов Мұхамедғали. Қазақтың мәселесі // Дала уалаятының газеті. 1891. №13.

[816] Валиханов Ч.Ч. Аталған еңбек.

[817] Валиханов Ч.Ч. Аталған еңбек. 222-б.

[818] Елеңке батыр // ӘӨИ қолжазба қоры. №123-бума.

[819] Аникин В.П. Художественное творчество в жанрах несказочной прозы: (К общей постановке проблемы) // Русский фольклор. М.- Л., 1972. Т.13. С.6-19.

[820] Қалмақ Толағай, яғни қалмақтың басы // Дала уалаятының газеті. 1890. №19; О колодцах «Адам қырылған» // Казахские сказки. Алма-Ата, 1958. Т.1. С.216-217; Урочище «Чом калган» // Сонда. 221-222-б.; Шойтас мол // Сонда. 223-229-б. Шоқан Уәлиханов жазып алған бір топ аңызды қараңыз: Валиханов Ч.Ч. Собр. соч. в 5-ти т. Алма-Ата, 1961. Т.1. С.228-288.

[821] Мерғалиев Т. Домбыра сазы. 290-292-б.

[822] Урочище «Чом -калган» // Казахские сказки. Т.2. С.221-222.

[823] Ертіс толқыны // Қазақ ертегілері. Алматы, 1964. 3-т. 318-320-б,: Көк төбет // Сонда. 324-330-б.; Оқжетпес // Сонда. 341-б.; Об Иссык-куле // Казахские сказки. Т.1. С.220; Сказочная страна Барса-келмес // Казахские сказки. Т.1. С.234; Мын-жилкы // Казахские сказки. Алма-Ата, 1958. Т.2. С. 217-218; Урочище Бакалы, Гора Турайгыр, Проход Сантау, Речка Каркара, Алтын-эмель // Сонда. 275-276-б.

[824] Диваев А. Этнографические материалы // Известия Общества археологии, истории и этнографии при Казанском университете. 1897. Вып. 14. С. 234.

[825] Сонда. Ескі Ақтөбе қаласы қалдықтарының қазіргі жағдайы туралы анық мәліметті «Қазақ совет энциклопедиясының» 1-томынан (224-б.) қараңыз.

[826] Қазақ совет энциклопедиясы. 1-т. 224-б.

[827] Қазақ ертегілері. Алматы, 1964. 3-т. 318-320, 324-330-б.

[828] Мерғалиев Т. «Домбыра сазы» кітабындағы №1, 4, 7, 41, 44, 46, 47, 50-күйлердің аңыздарын қараңыз. Сондай-ақ «Хайуанаттар туралы қазақ ертегілері» (Алматы, 1979) атты жинақтағы №30-37-мәтіндерді қараңыз.

[829] Гаффаров М.А. Персидско-русский словарь. В 2-х т. М., 1976. Т.1. С.52; Оңдасынов Н. Парсыша-қазақша түсіндірме сөздік. Алматы, 1974. 28-б.

[830] Бұл терминді өзбек және ұйғыр фольклористері де қолданады. – Қараңыз. Узбек халқ оғазки поэтик ижоди. Тошкент, 1980; Уйғур халиқ еғиз ижадийити. Алмута, 1983.

[831] Дала уалаятының газеті. 1890. №37; 1894, №13; 1900. №14, 15, 25; Туркестанские ведомости. 1900. №90; Закаспийское обозрение. 1900. №235; 1901, №21; Тургайская газета. 1908. №21, 22. Сонымен бірге мына әпсаналарды да көрсете кетейік: Қисса Алаңғасар // Записки Восточного отделения русского археологического общества. 1896. Т.11. С. 292-294; Недостроенный храм // Туркестанские ведомости. 1913. №13; Кзыл-Кенчь // Записки русского географического общества. 1909. Т. 34. С. 211-218; Кызыл там // Труды Оренбургской ученой архивной комиссии, 1910, вып. 22, с.73-74.

[832] Степной А. Дети Токпана // Закаспийское обозрение. 1900. № 235.

[833] Валиханов Ч.Ч. Собр. соч. в 5-ти т. Алма-Ата, 1961. Т.1. С.487. Вельяминов-Зернов В.В. Памятник с арабско-татарской надписью в Башкирии // Записки Восточного отделения русского археологического общества. 1859. Т.4. С.283; Потанин Г.Н. В юрте последнего киргизского царевича // Русское богатство. 1896. № 8. С. 85-86; Спиридонов П.С. Один из вариантов легенды о Хор-хуте // Протокол заседаний и сообщений членов Туркестанского кружка любителей археологии. 1909. Т.13. С.18-19; Джетбысбаев Н. Хорхут Аулие // Туркестанские ведомости. 1899. №22; Ауэзов М., Соболев Л. Эпос и фольклор казахского народа // Ауэзов М. Мысли разных лет. Алма-Ата, 1961. С. 99-100; Жубанов А. Струны столетий. Алма-Ата, 1958. С. 230-231; Қорқыт туралы аңыз // Қазақ ертегілері. Алматы, 1957. 1-т. 371-374-б. Коркут // Казахские сказки. Алма-Ата, 1958. Т.1. С. 237-239.

[834] Мынадай басты-басты еңбектерді атауға болады: Ауэзов М.О., Соболев Л. Эпос и фольклор казахского народа // Литературный критик. 1939. № 10-11; Бартольд В.В. Турецкий эпос и Кавказ // Книга моего деда Коркута. Перевод академика В.В.Бартольда. Издание подготовили В.М.Жирмунский и А.Н.Кононов. М.; Л., 1962. С. 109-120; Жирмунский В.М. Огузский героический эпос и «Книга Коркута» // Там же. С.131-258; Марғұлан Ә. Қорқыт күйші // Известия АН КазССР. Серия лингвистическая. 1944. № 1; Сонікі: Қорқыт ата өмірі мен әфсаналары // Жұлдыз. 1983. № 3. 139-166-б. Короглы Х.Г. Огузский героический эпос. М., 1976; Сонікі: Взаимосвязи эпоса народов Средней Азии, Ирана и Азербайджана. М., 1983, тағы басқалар.

[835] Эпос о Гильгамеше. Перевод с аккадского И.М.Дьяконова. М.-Л., 1961. таблицы IХ-ХI. С.57-82.

[836] Чиковани М.Я. Сюжет ищущего бессмертия юноши в древнем фольклоре и литературе // ХХVI Международный конгресс востоковедов: Доклады делегации СССР. М., 1963; Сонікі. Народный грузинский эпос о прикованном Амирани. М., 1966; - Қараңыз: тағы да: Вопросы греческой и грузинской мифологии. Тбилиси, 1976.

[837] Қорқыт туралы аңыз // Қазақ ертегілері. Алматы, 1964. 3-т. 373-б.

[838] Сонда.

[839] Эпос о Гильгамеше. М.-Л., 1961. С. 79-80. Орысша нұсқасы былай:

Что же делать, Утнапишти, куда пойду я?

Плотью моей овладел Похититель.

В моих покоях смерть обитает,

И куда взор я не брошу, - смерть повсюду!

[840] Қараңыз: Мелетинский Е.М. Предки Прометея. Культурный герой в мифе и эпосе // Вестник истории мировой культуры. 1958. №3.

[841] Әуезов М. Уақыт және әдебиет. Алматы, 1962. 56-б.

[842] Костюхин Е.А. Александр Македонский в литературной и фольклорной традиции. М., 1972. С.154.

[843] Асан Қайғы // Дала уалаятының газеті. 1901. № 13; Асан-қойды // Потанин Г.Н. Казак-киргизские и алтайские предания, легенды и сказки. Пг., 1917. С. 170-171; Асан Қайғының Жерұйықты іздегені // Қазақ ертегілері. Алматы,1959. 1-т. 375-376-б.; Как Асан-Қайгы искал Жер-Уюк // Казахские сказки. Т.1. С.230-233; Сказочная страна Барса-Кельмес // Там же. С.234; Өтеген батыр. – Жабаев Ж. Екі томдық шығармалар жинағы. Алматы, 1-т. 165-186. 193-213-б.; Асан Қайғының жерге айтқан сындары // Қазақтың шешендік, тапқырлық, нақыл сөздері. / Құрастырып, алғы сөзін жазған Адамбаев Б. Алматы, 1967. 30-32-б. ӘӨИ қолжазба қорындағы мына бумаларды қараңыз: №№333, 426, 667, 874, тағы басқалар.

[844] Чистов К.В. Русские народные социально-утопические легенды ХVII-ХIХ вв. М., 1967. С.14.

[845] Валиханов Ч. Собр. соч. в 5-ти т. Алма-Ата, 1961. Т.1. С.218, 251, 358; Материалы по истории казахских ханств ХV-ХVIII веков. Алма-Ата, 1969. С. 195; История Казахской ССР: В 5-ти т. Алма-Ата, 1979. Т.3. С. 235-256-257; История казахской литературы: В 3-х т. Алма-Ата, 1979. Т.2. С. 25-27.

[846] Чистов К.В. Аталған еңбек.

[847] Чистов К.В. Аталған еңбек. 313-б.

[848] Чистов К.В. Аталған еңбек. 313-б.

[849] Диваев А. Предание о Хазрети Исмаил-Ата // Туркестанские ведомости. 1901. №20, 24, 25; Киргизская святыня. Пещера Чакпак–ата // Закаспийское обозрение, 1902. №31; Хорасан ата // Труды Оренбургской ученой архивной комиссии. 1910. Вып. 22. С. 200-201; Новицкий Ю. Ходжа Ахмет Ясави // Туркестанские ведомости. 1912. №38; Тәңірінің сүйген құлы // Дала уалаятының газеті. 1900. № 16, 17; Мұса пайғамбардың құдаймен сөйлескені // ОҒК қолжазба қоры. №197-бума; Адам өмірі // Сонда. №202-бума, тағы басқалар.

[850] Ескендір Зұлқарнайын өзінің дұшпандарын неменен жеңгені // Дала уалаятының газеті. 1895. №5; Қазақтың қонақ күтуі турасынан // Сонда. 1900. №11, 12; Алтынсарыұлы Ыбырай. Өлеңдер жинағы. Алматы, 1935. 46-49-б.; Саркин Н. Киргизское стихотворение об Александре Македонском // Известия Общества истории, археологии и этнографии. Казань, 1905. Т.21. Вып.4. С. 373-378; Қасқабасов С. Ескендір туралы қазақ ертегілері және Абайдың «Ескендір» поэмасы // Қазақстан мектебі. 1968. №2. 68-б.; Костюхин Е.А. – Александр Македонский в литературной и фольклорной традиции. М., 1972. С.158; Хан бұйрығы // ӘӨИ қолжазба қоры. №118-бума.

[851] Бұл туралы толығырақ қараңыз: Қасқабасов С. Ескендір туралы қазақ ертегілері және Абайдың «Ескендір» поэмасы // Қазақстан мектебі. 1968. №2. 68-70-б.; Кенжебаев Б. Қазақ әдебиеті тарихының мәселелері. Алматы, 1973. 17-21-б.

[852] Құнанбаев А. Алматы, 1945. 457-458-б.; Саркин Н. Аталған еңбек. 379-380-б.; Кеңесбаев І. Қазақ тілінің фразеологиялық сөздігі. Алматы, 1977. 9-б.

[853] Тәкаппар әскер басы турасынан // Дала уалаятының газеті. 1895. №3. Зұлқарнайын // Қазақстан мектебі. 1968. №2. 62-б.

[854] Агада. Сказания, притчи, изречения Талмуда и Мидрашей: В 4-х частях. Одесса, 1910. Ч.1. С. 177-178.

[855] Бұл туралы толығырақ қараңыз: Қасқабасов С. Ескендір туралы қазақ ертегілері және Абайдың «Ескендір» поэмасы // Қазақстан мектебі. 1968. №2. 66-70-б.; Ахметов З.А. Современное развитие и традиции казахской литературы. Алма-Ата, 1978. С.75-78; Сатбаева Ш.К. Казахская литература и Восток. Алма-Ата, 1982. С.112.

[856] Лихачев Д.С., Панченко А.М. Смеховой мир Древней Руси. Л., 1976. С.178.

[857] Сказки и повести Древнего Египта. Л., 1979. С.220.

[858] Францов Ю.П. Древнеегипетские сказки о верховных жрецах // Советский фольклор. М.-Л., 1936, № 2-3. С.172-175.

[859] Тұрланның Дәулетқали төреге айтқаны // Тозған қазды топтанған қарға жейді. Алматы, 1991. 69-б.

[860] Благодарный Аяз // Сказки и повести Афганистана. М., 1958. С.184.

[861] Туркменские пословицы и поговорки. Ашхабад, 1980. С.90

[862] Уәлиханов Ш. Қазақ шежіресі //Таңдамалы. Алматы, 1985. 119-б.

[863] Башкирское народное творчество. Бытовые сказки. Уфа, 1990. Т.5. С.15.

[864] Эркин Тоо (газет). 2000. 24-қараша.

[865] Уәлиханов Ш. Сот реформасы жайында хат // Таңдамалы. Алматы, 1985. 135-б.

[866] Позднеева Л.Д. Поучение дипломату в древнем Китае // Историко-филологические исследования. Сборник статей к 75-летию акад. Н.И.Конрада. М., 1967. С. 463.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-04; Просмотров: 497; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.079 сек.