Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Графика




СКУЛЬПТУРА

1. Х. Наурзбаев. Памятник Абаю Кунанбаеву в Алматы. 1960, бронза.

2. Х. Наурзбаев. Памятник Чокану Валиханову в Алматы. 1969, бронза.

3. Б.Урманче. Бюст Жамбыла. 1946, гипс.

4. И. Иткинд. Портрет Паганини. 1956, дерево.

5. И. Иткинд. Портрет поэтессы Берты фон Зутнер. 1962, дерево. 100х63х70. ГМИ РК

6. Б. Тулеков. Материнство. 1970, мрамор.

7. Н. Журавлев. Смеющаяся девочка. 1957, гипс. 60х45х30. собств.автора.

8. Т. Досмагамбетов. Памятник Чокану Валиханову в Кокшетау. 1971, бронза.

9. Е.Мергенов. ХХ век. 1985, бронза, алюминий.145х125х190. ГМИ РК.

10. В.Рахманов. Затмение. 1989, бронза, стекло. 167х38х5. Частная коллекция.

11. Е.Сергебаев. Памятник Мухтару Ауэзову в Алматы. 1980, бронза.

12. Б.Абишев, Е. Сергебаев. «Исатай-Махамбет» в Атырау, 2003-2004. 5 м- фигура, 2 м – постамент, бронза.

13. К.Какимов. Памятник Султану Бейбарсу в Атырау. 2000. 9 м - фигура, 3,5 м – постамент, гранит.

14. О.Шанов. Автопортрет. 1988, гипс.

15. Р.Ахметов. Портрет О.Сулейменова. 1993, шамот. 50х40х40.

16. Н.Далбай. Памятник Мукагали Макатаева. Алматы. 2001.

17. Н.Далбай. Памятник Кенесары хану в Астане. 2001, бронза

18. А.Жумабай. Юный хан. 1996. Бронза. 40х15х15. Собст. автора

19. Э.Казарян. Линии. 1998, бронза. Собственность художника.

20. А.Есенбаев. Ангел ведет царя. 2002, бронза, дерево.

 

1. А.Кастеев. Портрет Сагынбека Кусыкбаева. 1930, бум., акв. 18х13. ГМИ РК.

2. А.Кастеев. Колхоз «Сары-Шокы». 1948, бум.,акв. 33х52. Государственный музей Востока. Москва.

3. К.Ходжиков. Иллюстрация к стихам Абая. 1944, бумага, тушь, перо. 17.5х14. ГМИ РК.

4. Р.Великанова. Шеше. 1950, бумага, уголь, карандаш. 60х42. ГМИ РК.

5. С.Романов. Мальчик у костра ночью. Из серии иллюстраций к сказке «Сорок небылиц». 1955, бумага, карандаш. 26х32,5. ГМИ РК.

6. Е.Говорова. Весна. 1957. Бумага, тушь, перо. 42х29. ГМИ РК.

7. Е.Сидоркин. Кокпар. Серия «Казахские народные игры». 1963, бумага, автолитография, 95х72.

8. Е.Сидоркин. Байга. Серия «Казахские народные игры». 1963, бумага, автолитография. 72х95.

9. И.Исабаев. Иллюстрация из цикла «Козы-Корпеш и Баян-Слу», линогравюра, 1968.

10. К.Баранов. Материнство. Серия «Алматинские яблоки». 1970. Бумага, линогравюра. 53х32.

11. М. Кисамединов. Весна. Серия «Времена года». линогравюра, 1970.

12. М.Кисамединов. Махамбет. Из серии «Махамбет», 1973.

13. Б.Пак. Завал. Серия «Движение», 1980, бумага, линогравюра. 50х83.

14. К.Каметов. Качели. Из серии «По мотивам стихов Абая», 1986-88, бумага, литография. 49х60.

 

ТҮЙІН

 

«Қазақстан бейнелеу өнерінің жүз жауһары» атты кітап-альбомында Қазақстанның кескіндеме, мүсін және графика өнерінің, формальды кемелдендірілген, терең экзистенциалды және қоғамдық ізденіс қасиеттеріне ие болған ең маңызды туындылары берілген.

Авторлар бейнелеу өнерінің белгілі туындылары арқылы, Қазақстанның көркем сурет мектебінің бүкіл бай қазынасы мен сан алуандығын көрсетуді мақсат етеді. Жоба тұжырымдамасының негізіне жауһарларды белгілеу мен таңдап алуға арналған мынадай негізгі белгілер енгізілді: көркем сапа, туындының белгілі шебердің шығармашылық тағдырындағы маңызы, стилистикалық бағыт эволюциясындағы шығарманың маңыздылығы, үстемдік еткен эстетикалық тұжырымдамалармен өзара байланыстылығы, қоғамдық мәнмәтін мен мемлекеттің мәдени саясатын ұғынудағы мәні, идеялы-философиялық комплекстің репрезентациясы, ұлттық ерекшеліктің негізгі ізденістер көрінісі, портрет, тарихи картина, тұрмыстық жанр, пейжаз, натюрморт сынды түрлі жанрлар дамуын ұғыну деңгейі.

Аннотациалы-аналитикалық мақалалар көркем ескерткішті сипаттаудың алдын ала жасалған құрылымы бойынша жазылды. Сыни сұрыптаулардағы талдаудың тілі мен кәсіби нақтылығы Қазақстан суретшілері мен мүсіншілерінің жарқын шеберліктеріне сай келуі қажет.

Жазылуы міндетті элементтердің қатарында жұмыстың нақты әрі анық сипаттамасы, шығарманың құрылымды-стилистикалық және иконогрфиялық талдауы, шебердің жеке қолтаңбасын және оның қазақ бейнелеу өнеріндегі ортақ бағыттармен байланысын айқындау, таңдап алынған шебердің шығармашылық ұстанымын анықтау, туындылардың өз уақытындағы эстетикалық, қоғамдық идеалдарын ұғынудағы мәні, түрлі көркем дәстүрлермен байланысы аталып өтті.

Авторлар дәстүрлі өнертанушылық талдау әдісін, ең жарқын көркем әсерлерге жасалған, жанды эмоционалдық пікірлермен байланыстыруға барынша ұмтылды.

Жинақталған және зерттелген материал ауқымды деңгейдегі Қазақстан бейнелеу өнерінің шығармашылық эвалюциясын кеңінен түсінуге, ұлттық мектептің түрлі кезеңдерінің құрылуы мен дамуы барысындағы дәстүрлі өнер және әлемдік кескіндеме мен мүсін импульстерінің байланысын жете ұғынуға мүмкіншілік береді.

Осылайша, бір кітапқа жинақталған қазақ мәдениетінің тамаша үлгілері мен олардың тереңдетілген талдаулары Қазақстан бейнелеу өнері насихатының маңызды құрамдасы бөлігі болып табылады.

 

 

Summary

 

The book-album «Hundred masterpieces of fine arts of Kazakhstan» includes the most significant paintings, sculptures and graphics of Kazakhstan which have formal perfection and depth of existential and public searches.

The authors had the task to show all richness and diversity of art school of Kazakhstan using the most important works of fine arts. The concept of the project is based on basic criteria for outlining and selection of masterpieces such as art quality, importance of the work in the creative destiny of the well known master, importance of the work within the evolution of stylistic directions, correlation with dominating aesthetic concepts, significance for understanding of public context and cultural policy of the State, representation of ideologically-philosophical complex, reflection of the main searches of national originality, level of understanding of development of various genres such as portrait, historical picture, household genre, landscape and still-life.

Annotation and analytical articles were written under the tailored scheme of description of art monument. The language and professional accuracy of the critical analyses should correspond to brilliant skills of artists and sculptors of Kazakhstan.

Among the obligatory elements the accurate and clear description of work, formal-stylistic and icon graphic analysis of the work, transfer of all details of the expressed artistic thinking, revealing of individual handwriting of the master and its correlation with general directions of Kazakh fine arts, identification of creative credo of the selected master, the importance of the work for understanding of aesthetic, public ideals of his period, relation with various art traditions have been named.

The authors tried to combine the methods of traditional art criticism analysis with the live emotional response to the brightest art impressions.

The collected and investigated material helps to understand the creative evolution of the fine arts of Kazakhstan in scale coordinates, to realize the combination of traditional art and impulses of world painting and sculpture at different stages of formation and development of national school.

Thus, the marvelous patterns of Kazakh culture which were collected in one book, their profound analysis serve as the important components of propagation of fine arts of Kazakhstan.

Содержание

 

 

ВВЕДЕНИЕ …………………………………………………………………………………

ЖИВОПИСЬ ………………………………………………………………………………

СКУЛЬПТУРА ………………………………………………………………………………

ГРАФИКА ……………………………………………………………………………………

 

ТҮЙІН...........................................................................................................................................

SUMMARY……………………………………………………………………………………..

СВЕДЕНИЯ ОБ АВТОРАХ………………………………………………………………….

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-06; Просмотров: 474; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.014 сек.