Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Мінез бітістері 1 страница




Ым

Ауысуы

396. Әр адамда зейін ауыстырудың жеңіл болуының себебі
қызметтің қызықты болуы

397. Сырттан келіп жатқан ақпараттарды топтап, жіктеуге қажет зейін қасиеті
зейін көлемі

398. Зейін көлемін танытушы фактор
нысандар шегін тану

399. Зейін көлемін эксперименталды зерттеу үшін үшін қажет ақпарат
тахистоскоп

400. Зейін алаңдаушылығының мәні
нысаннан нысанға ырықсыз ауысуы

401. Қандай да іспен шұғылданып отырған адамға тыс әсерлердің ықпал етуінен туындайтын зейін қасиеті
алаңдаушылық

402. Зейін алаңдаушылығының объектив себебі
іске қызықпау

403. Адамның ұзақ уақыт аралығында өз зейіні мен назарын нақты затқа бағыттай алмауын танытатын психологиялық құбылыс:
зейін шашыраңқылығы

404. Адамның бір іске қатты беріліп, қоршаған орта әсеріне берілмеуі
зейін тұрақтылығы

405. Шын шашраңқылықтың физиологиялықтың негізі
қозу күшті, тұрақсыз

406. Шын шашыраңқы зейіннің субъектив себебі
көңіл-күй күйзелістері

407. Организмнің әсерлеуінен объектив шындықтың санамыздағы сезімдік бейнесін қалыптастырушы психикалық процестер-
түйсік, қабылдау

408. Қабылдау процесінің мәні:
сезімдік тану

409. Заттық кейіпке келмеген әсерлерден тундайтн жеке сезімдік қасиетттердің бейнелеуі
түйсік

410. Қоршаған орта мен өз тәніміз жөнінідегі біліктердің негізгі көзі
түйсіктер

411. Түйсікті табиғатан берілген, сыртқы әсерлерге тәуесіз санамыздың ішкі қалпы, ақыл-ой қабілетіміз деп қарастырушы философия ағымы
идеализм

412. Түйсікке байланысты «сезім мүшелерінің ерекше энергиясы» деген теорияны нақтылаушы идеалист психологтар
Мюлер, Гельмголц

413. Адамның сыртқы дүниені объективті бейнелеу мүмкіндігін жоққа шығаратын идеализм бағыты:
субъектив идеализм

414. Дүние заттары мен құбылыстары әсерінен сезім мүшелерімізде алғашқы туындайтын психикалық құбылыс
тітіркену

415. Сыртқы энергияны жүйке процесіне қосушы перифериялық бөліктерде орналасқан физиологиялық тетік
рецепторлар

416. Өңдеуші анализаторлар қызметі
орталық жүйкеге жеткізу

417. Түйсіктерді жіктеудің жүйелі генетикалық және құрылым күрделілігі принциптерін ашқан ғалым психолог
Лурия

418. Нақты қозу нүктесіне ие емес, диффузиялқ күйде болып, адамныың көңіл-күйіне жақын түйсік сезімі
интероцептік

419. Дененің кеңістіктегі қалпы мен адам қозғалысының сезімдік негіздері реттеуші түйсік түрі
проприоцептік

420. Эксторцептік түйсіктер қызметі
организмнің ішкі процестер жөніндегі ақпараттар жеткізу

421. Жоғары дәәрежеде жіктеуге келетін, себеп-салдары санамен байланысты түйсіктер түрі-
генетикалық

422. Эпикритикалық түйсіктер мәні:
себеп-салдарлы

423. Түйсіктің түрін басқаларынан ажырататын дара негізгі қасиеті
сапасы

424. Түйсік қарқынын білдіруші қасиет мәні
сандық сипатын білдіру

425. Түйсік пайда етуші тітіркендіргіш әсердің ең аз мөлшері
абсолют табалдырық

426. Талдағыштардың өзара ықпалды әсерінен сезгіштіктің артуы
сенсибилизация

427. Сезім мүшелерінің тітіркендіргіштерге біртіндеп икемделуі
адаптация

428. Бір уақытта сезім органдарына әсер етіп жатқан басқа да тітіркендіргіштерге байланысты қасиет:
қосарлану

429. Синестезия құбылысының мәні
қосарлану

430. Адам организмі талдағыштарының өзара тұрақты байланыстылығын, сезімдер тұтастығын бідіруші түйсік қасиет
синестезия

431. Заттар мен құбылыстардың чанада тұтастүрде бейнелеуін қамтамасыз етуші психикалық процесс
қабылдау

432. Қабылдау процесінің мәні
затты тану

433. Қоршаған дүниені заттай тануға ықпал етуші қабылдау қасиеті
мағыналық

434. Қабылдаудың процесінде нақты объектті басқаларнынан ажыратудың негізі
тұрмыстық қажеттігі

435. Қабылдау процесінің құрылымды болуымен байланысты қасиеті
тұтастық

436. Қабылдаудың мағыналық қасиеттерінің мәні
сөз мазмұнды тану

437. Қабылдаудың жеке адам психикалық өміріне, оның тұлғалық ерекшеліктеріне тәуелдік қасиеті
апперцепция

438. Иллюзия құбылысының мәні
жаңсақ тану

439. Жүйкенің ауруға шалдығуынан бұрмаланған бейнелер таңдау құбылыс
галюцинация

440. Қабылдау негізін құрайтын бас миындағы физиологиялық процесс:
уақытша жүйке байланыстары

441. Ми анализторына келіп түскен жеке дара ақпарат элементтернің біртұтас күрделі тітіркендіргіш ретінде қабылдау процесі
интеграция

442. Әртүрлі талдағыштардың аралық қатынасынан түйсіктердің өзара байланысқа келу процесі
ассоциация

443. Жалпы тіршілікке тән жүйкелік байланыстар (ассоциация) мен бірігулердің (интеграция) адам психикасын орай ерекшеліктері
сөзбен баламану

444. Қабылдау астарында жатқан уаеқытша жүйке байланыстарының негізі
объектив шындық

445. Екі көздің нақт затқа бірдей бағытталып, оны басқаларынан ажырата тану қасиеті
конвергенция

446. Қабылдауға дивергенция процесінің мәні:
бөліп қабылдау

447. Көздің қашықтықтағы заттарды көруге байланысты икемделу қабілеті
аккомодация

448. Уақыттың бірізді тездігінің не баяулығының санадағы көрінісі
қарқыны

449. Өткен шақтың тез өуі, келер шақтың ұзақ болып көрінуінің психоогиялық себебі:
субъектив сезім

450. Ниеттелмеген қабылдаудың себебі
сыртқы орта ықпалы

451. Әуел бастан алға қойылған міндет пен реттеліп, мақсатты назар аударылған қабылдау түрі
ырықты-ниеттелген

452. Объектті ұзақ уақыт аралығында ұстап, зерттеп бару
бақылау

453. Қабылдау процесінің өз алдына дербес әрекет сипатында көріну атамасы
бақылау

454. Көзге түсе бермейтін заттың майда ерекшеліктерін тануға үйрету нәтижесі
бақылағыштық

455. Бақылағыштық қасиеттің қажетті деңгейде болу негізі
тәрбие

456. Кеңістікті қабылдауда әрқилы түйсіктердің (қозғалс, көру, сипау т.б.) өзара байланыста болатынн дәлелдеген ғалым:
Сеченов

457. Өткен тәжірибеден алған іздерді жадыда қалдырып, оларды қайта танып, жаңғыртумен ақпарат топтауға негізделген психикалық процессс-
ес

458. Ес процесінің мәні
өткен тәжірибе бейнесін жаңғырту

459. Ойлаумен байланысты болмаған таза ес заңдылықтарын ашқан ғалым-психолог:
Эббингауз

460. Г.Э. Мюллер еңбектерінде шешімін тапқан проблема
адам есінің бекуі мен жаңғыруы

461. Жануарлардың ес дағдыларының қалыптасу заңдылықтарын ашқан американ ғалымы:
Торндайк

462. Есте қалдыруға ықпал жасаушы Павлов ашқан физиологиялық құбылыс
шартты рефлекс

463. Идеалистер көзқарасындағы ең жоғары формадағы адам есінің туындау негізі
жоғары сана

464. Естің жоғарғы формаларының әлеуметтік негізге ие психикалық іс-әрекеттің күрделі түрі екендігін дәлелдеген ғалымы-
Вготский

465. Естің бір-біріне ұқсамас үш типі (нақты ес, қысқа мерзімді, ұзақ мерзімді) болатынын ашқан ғалымдар-
Линдсей, Норман

466. Сезім органдары қабылдаған дүние көріністерін, толық әрі сақтауға жәрдем беретін ес жүйесі:
әсердің тікелей, нақты ізі

467.Қысқа мерзімді естің мәні:
жалпылаған шағын ақпарат

468. Уақыты да, қамту көлемі де шексіз ес түрі
ұзақ мерзімді ес

469. Дүние заттары мен құбылыстарының бөлектенген күйде емес, өзара байланысты қалыпта жүретінін дәріптеуші психологиялық теория
ассоциативтік

470. Жанасу ассоциациясының мәні
уақыт пен кеңістіктегі қатынас

471. Себеп-салдарлы қатынастарға негізделген ассоциация теориясы
каузальдық

472. Есте қалдыру мидың эелектрлік белсенділігімен орындалатын негіздеуші ес теориясы
нейрондық

473. Фиизиология заңдарына орай организм импуьстерінің миға жеткізуші жүйке бөлігі
нейрон

474. Импуьстердің бір клеткадан екіншісіне жеткізуші жүйке аппараты
аксон

475. Аксонның клеткамен тоғысқан жері
синапс

476. Естің биохимиялық теориясының мәні:
нәсілдік негізіндегі жасушалар құрамы

477. Ес іздері дене жасушаларындағы химиялық бірікпелерде таңбаланып, жануардң бірінен екіншісіне ауысатынын дәлелдеген ғалым:
Флуранс

478. Іс-әрекет мақсатына орай, ес түрі
ырықты

479. Іс-әрекеттегі рөлі мен орнына тәуелді жатталып, сақталу мерзімінің мөлшеріне байланысты ес түрі
нақты қызметтік

480. Музыкалық шығарманы дауыспен қайталай алмаса да бимен көрсету шеберлігіне негіз болар ес түрі
қозғалысты ес

481. Эмоционалды ес мазмұны
көңіл-күй

482. Елестерге,табиғат көріністеріне дыбыс дәмге негізделген ес түрі
бейнелі

483. Адамның өзіндік бағыт-бағдарына қалыптасатын ес түрлері
сезімдік

484. Қайта жаңғыртуды материалдың негізгі мазмұнын жеткізумен байланыстыратын ес түрі

мағыналық ес

485. Бейнелі және эмоционалды ес қабілетті жан иесі
адам да, жануар да

486. Оқу процесіндегі шәкірттің білім игеруімен жинақталуына себепші ес түрі
мағыналы

487. Арнайы есте қалдыру, не еске түсіру мақсаты болмаған психикалық процесс
ырықсыз

488. Жаңа ғана болып өткен оқиғаны есте қалдыру, бекіту және қайта жаңғырту үшін қажетті естің ерекше формасы
қысқа мерзімді ес

489. Белгілі іс-әрекет мезеті мен қажетке орай қимылдарды іске қосушы ес түрі
нақты қызметтік ес

490. Нақты қызметтік естің қалыптасу шарты
ниетті жаттығулар

491. Есте қалдырудың бастапқы формасы
ырықсыз есте қалдыру

492. Ырықсыз, ниеттелмеген естің негізі
кездейсоқ күшті әсер

493. Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі
ырықты ес

494. Ырықты естің орнығуына себепші фактор
арнайы мақсат

495. Жүйелі білімдер қалыптастырушы ес түрі
логикалы ес

496. Материалдың қажетті бөлігін таңдап, оны есте қалдыруға міндеттейтін ес әрекеті
нақты қызметті әрекет

497. Механикалық есте қалдырудың негізі
өзгерісіз қайталау

498. Оқуда қажетсіз еңбектенуден азат етіп, нық нәтиже беретін ес түрі:

мағыналы ес

499. Берік есте қалдыруды жеңілдету шарты
жоспарлап дайындалу

500. Білім игеру процесінде салыстыру, нақтылау, қайталап бару әрекеттерінің қажеттігі
түсіну

501. Есте қалдырудың толыққандылығын қамтамасыз етуші фактор
өткендегі тәжірибелер

502. Бір отырыста толығымен жатталлып, кейін жатталғанның бөлшектенбей үздіксіз қайталану әдісі
тұтастай

503. Мезеттік қызметте (оператив) көрінетін есте сақтау заңдылығы
қысқа мерзімді

504. Статикалық ес ерекшелігі
қайта құрылып өңделеді

505. Объектті қайта қабылдау кезінде көрінетін ес процесі
тану

506. Белсенді еріктік әрекетке байланысты ес процесі
жаңғырту

507. Тікелей қайта жаңғыртуға қажет элементтер
сөз

508. Еске түсіре алмай, не танымай, қателесуде көрінетін ес процесі
ұмыту

509. Ұмытылған материал біраз уақыт өтуімен қайта еске алу құбылысы
реминиссенция

510. Уақыт өтуімен шәкірт жаттағанын түгелдей қайталап айтып береді. Бұл қай ес деңгейі?
қайта жаңғыртушы ес

511. Ес бұзылысынан көрінетін ми жағдайы
психологиялық

512. Шындықты жалпылама және жанама бейнелеуге бағытталған психикалық процесс
ойлау

513. Ойлау процесіне тән қасиет
жанама қабылдау

514. Адамның танымдық жақтарын кеңейтуші психикалық әрекет
ойлау

515. Қоршаған орта деректерін топтастырып, олар арасындағы мәндік қатнастард ажыратуш сана әрееттері
қиялдау

516. Ойлау процесінің басты міндеті
заңдылықтарды ашу

517. Психологиялық қабылдаудың ойлау процесінен өзгешелігі
нақты заңдылықты

518. Жалқыдан жалпыға өтудегі ойлау процесінің қызметі
мәнді байланыстарды біріктіру

519. Теориялық таным-ойлаудың бастапқы негізі
іс-әрекет

520. Теорияға не теория құрамына айналған психика өнімі
ой

521. Әрекет негізінде дамып, іс-қимылды ұйымдастыруға және оған басшылық етуші психикалық құбылыс:
ой

522. Ойлау жөніндегі алғашқы материалистік көзқарастарға негіз болған теория
диалектикалық

523. Сенсуализм ой теориясының мәні
ой-елес бейнелерінің бірлігі

524. Ойлау-тарихи, заттасқан, тілдік негізге ие деп насихаттаушы философия бағыты:
материализм

525. Шындықты жалпылама және жанама бейнелеуге бағытталған танымдық, психологиялық әрекет:
ойлау

526. Түйсік дегеніміз-
ой бастауы

527. Құбылыстардың кездейсоқ байланыстарын танытушы психологиялық процестер:
түйсік, қабылдау

528. Ойлаудың басты міндеті
заңдылықтарды ашу

529. Ойлаудың дүниетанымдық қызметіне арқау
қабылдау

530. Жалқыдан жалпыға, әрі кері танымдық қызметті атқарушы психологиялық процесс
ойлау

531. Ойлау дегеніміз
объектив шындық қорытындысы

532. Ойлаудың негізі, әрі нәтижесі
әрекет

533. Теориялық ой танымының негізі
А) ықпалды қимыл

534. Іс-әрекет тәжірибе қорытындысы
теориялық ой

535. Ойлау процесінің соңғы нәтижесі
принциптер айқындалады

536. Объектив шындық қорытындысы-
ойлау

537. Адамның ойлау қасиетіне қатысы жоқ әрекет
кездейсоқ құбылыстарды теру

538. Ежелден ойлау проблемасы шұғылданған ғлым саласы
философия

539. Танымда болмаған дүние санада бейнелеуі мүмкін еместігін уағыздаған философиялық бағыт:
сенсуализм

540. Сенсуализм тұжырымы бойынша ойлау, бұл-
ес, елес бірлігі

541. Ойлауды қарапайым бөлшектерге жіктелмейтін рух формасы деп танушы философиялық бағыт:
неокантизм

542. Ой ақыл әрекеттерінің кезеңдері қалыптасуын теориялық тұжырымдаған ғалым:
А) Гальперин

543. Ойлау өз тамыры мен тарихына ие, заттасқан ақыл-ой қызметі формалар деп дәріптеуші психологиялық бағыт:
материализм

544. Ойлаудың түпкілікті негізі мен ең жоғары формасы
сөйлеу мен тіл

545. Күрделі теориялық мәселелерді шешуге тікелецй қатысты психологиялық процесс
ой

546. Жануарларға тән ойлау процесінің негізі:
нақты көрнекілік

547. Зат не құбылыстың жалпы мәндік қасиеттерін бейнелейтін ой формасы

548. Пікір дегеніміз-
бір нәрсе жөнінде мақұлдау, не теріске шығару

549. Бірнеше пікірден жаңа пікір шығаратын ойлау формасы
С)ой қорытындысы

550. Жеке фактілер негізінде жалпы пікірге келу әдісі
индуктивті

551. Дедуктивті әдіс дегеніміз-
жалпы ережеден жеке пікірге келу

552. Логикалық ойлаудың ерекшелігі
объектив шындыққа

553. Талдау дегеніміз-
бүтінді жіктеу

554. Бөліктер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды білуге бағытталған ой әрекеті
салыстыру

555. Біріктіру (синтез) дегеніміз
әрқилы қасиеттер мен әрекеттерді тұтас бірлікке келтіру

556. Заттар мен құбылыстарды ортақ және мәнді белгілеріне орай ойда біріктіру
қорыту

557. Жеке дара, кездейсоқ белгілеріне негізделген ой қорыту
қарапайым қорытынды

558. Өз кезең кезегіме өрістей дамған ойлау процесі
дискурсивтік

559. Желісі қарқынды, толық ұғылмаған ойлау процесі
индуктивтік

560. Шығармашыл ойлау-

жаңа қиялдарға бағытталған ой

561.Дайын білімдер мен ептіліктерді қолданып, ескі даңғылмен жүретін ойлау түрі-
регидшілді

562. Теориялық оймен ұштасқан әрекет:
ақылдық

563. Шығармашыл ойдың дамуына кедергі регидшілдік мәні
ескі білімдерді қолдануға әуесқойлық

564. Болмыс заңдылықтарына бейімделген объектив жаңалыққа жол ашушы ой әрекетінің түрі
шығармашыл

565. Қалыптасқан жағдайды (ситуацияны) жаңалай өзгертудегі ой ісі
логикалы

566. Затты-әрекеттік ойлау түрін пайдаланатын жас кезеңі
3 жасқа дейін

567. Құбылыстардың есте қалған елес, тұрпаттарын пайымдаумен орындалатын ой түрі
көрнекі-бейнелі

568. Атом ядросының схемасын, жер шарының ішкі құрылымын тануға себепші болған ойлау түрі
көрнекі-бейнелі

569. Көрнекі-бейнелі ойлауды қолданушы жас кезеңі
4-7 жастағылар

570. Сан алуан көрнекі материалды жалпыланған, қорытындыны күйіне келтіруші ой түрі
сөзді-логикалы

571. Ойлау дербестігінің мәні
проблеманы тың әдістермен шеше білу

572. Адамның өзінше шешім жолдары мен құралдарын барластыра алумен байланысты ақылдық қасиет
белсенділік

573. Адамның сындарлы ақыл сипаты

объектив жағдайларды тану

574. «Неге олай?», «Неге бұлай?» сұрақтарымен белсенділік танытушы жас кезеңі
3-4 жас аралығы

575. Адам тәжірибесін түрлендіруші және өзгеріске келтіруші тосын бейнелерге негізделген психологиялық процесс
қиял

576. Өнер, мәдениет әлеміндегі шығармашылықтың түпкі негізі
қабылдау

577. Әрқандай бейне даңа байланыстар мен қатынастар негізінде жасалған қиял түрінде іске асады- деген ғалым
Рибо

578. Қиял бейнелерінің ес, елестен айырмашылығы
жаңа байланыс

579. Алдағы іс-әрекет өнімін болжастыруға мүмкіндік ашушы психологиялық процесс
қиял

580. Қиялдың ойлаудан ерекшелігі
нақты бейнелігі

581. Қиялға тән емес ерекшелік
E)жалпылық

582. Қиялдың психикалық процесс ретінде қызметі-
көріп, білмеген құбылыстарды өнектеу

583. Қиял ғажайып бейнеелр жасауға бейімділіктің түпкілікті негізі-
тәжірибе

584. Қиял туындысы мәндік және мағыналық шарттардан асып кетуін ұсынған ғалым-
Рубинштейн

585. Р.С.Рубинштейн нақтылаған шығармашылық қиялдың екінші шарты-
жаңалықты қайталанбастығы

586. Ақпараттарды реттеп, оларды сөзбен өрнектеу қызметін атқарушы ми бөлігі
сол ми сыңары

587. «Ақылдан ажыралған фантазия құбыжық», пікірінің авторы-
Гойя

588. Қиялдың физиологиялық негізі-
жүйке байланыстарының жаңа жүйеде бірігуі

589. Қиялдың денедегі органикалық процестерге қатынасы
тығыз байланысқан

590. Мида пайда болған қиял бейнелері перифериялық процестерді
реттейді

591. Адамда қияли күмәнуден болатын сырқат
ятрогендік

592. Қиялдан болатын дидактогендік аурудың себебі
педагог мәдениетсіздігі

593. Саналы сендіру арқылы өзін-өзі басқару яғни аутогенді емдеу әдісін ұсынған:
Эмил Куэ

594. Тұрмысқа аспайтын қажетті бейнелер қалыптастырушы қиял түрі
енжар

595. Болары, не болмасы белгісіз армандаудан келіп шығатын қиял түрі-
ниеттелмеген, енжар

596. Ниетсіз қиялдың аса жарқын көрінісі
галлюцинациялық

597. Жасампаз қиялдың негізі
алдын ала басшылық

598. Күшті эмоционалды қиялдың жасампаздық пен шығармашылыққа қатынасы
кедергі

599. Жаңа қайталанбас бейнелер мен идеяларды қиялдау түрі
шығармашыл

600. Объективті жаңа бейне бұл-
дүниеде бұрын соңды болмаған жаңалық




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-10-31; Просмотров: 9211; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.