Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Мінез бітістері 2 страница




601. Әр жеке тұлға қиялы жасаған тақыыбы бір бейнелер өзара
ұқсау ықтималдығы кем

602. Әбден дерексізденген қиялдың ғылыми терминдік атамасы
абстрактты

603. «Адай» күйі, сарқырама сарынын т.б. жеткізетін қиял қызметі
есіту елестері

604. Әзірге қол жетпес, бірақ өмірлік мүлде қанағаттандыруға қажет әрекетке байлансты қиял түрі
арман

605. Ниетке жету әрекетінен ажыралмаған мақсаты анық мазмұны мен әдістері түсінімді қиял түрі-
болымды арман

606. Арман-
өмірлік

607. Іс-әрекеттің қалаған түріндегі шығармашыл қиял маңыздылығы
дүниені өзгертіп жаңалау

608. «Ойлап табушы бұл бұрыннанбелгілі жабдықтардан жаңа құрылым түзуші адам» деген ғалым
А.Эйнштейн

609. Шығармашылық еңбектің біртұтас теориясын нақтылап, оның 5 деңгейін айырған ғалым
Г.Альтшулер

610. Г.Альтшулер анықтағандай қиял процесінің қай деңгейінде объект күрделі өзгеріске түседі
үшінші

611. Қиял процесінде жаңа елестердің пайда болу негізі
талдау-біріктіру

612. Шығармашылық қиял әдісі агглютинация дегеніміз-
қосылуы

613. Трамвай, троллейбус қиял идеяларының жасалу тәсілі
агглютинация

614. Акценттеу дегеніміз-
элементтің қалыптан тыс кейіпке енуі

615. Қиял елестеріндегі айырмашылықтар көмескіленіп, ұқсас белгілері біріктіріле образ жасау әдісі
схематизация

616. Адамның қиял жарқындығы мен қуатын белгілейтін қаситеті
көңіл-күй

617. А.Бөкеев, Ж.Аймауытов шығармашылығы әлемдік болмысты суретеуде қандай қиял ерекшелігімен еленеді
аумақтылығы

618. Ой түйіні кем, мақсатсыз қиял
арманшылдық

619. Шығармашылдықтың ең жоғары деңгейі
шабыт

620. Әлеуметтік қатынастар субъекті әрі әлеуемттік мәнді қасиеттердің иегері
жеке адам

621. Жеке адам терминіне байланысты ең алдымен түсінетініміз-
қоғамдық мән

622. Жеке адамның қоғамдық мәнін танытушы негізгі фактор
қажеттік-себеп аймағы

623. Жеке адам дәрежесіне көтерілудің негізгі көзі
қоршаған орта

624. Жеке адамды танып білуге онша қажет емес фактор
нәсілдік белгілер

625. Даму деңгейі жоғары болған адамға жат қасиет
күнделікті күйбең

626. Организм негізі генотопы арқылы танылуы мүмкін емес адам ерекшелігі

627. Жеке адамның дербестігін қамтамасыз етуші негізгі фактор
қоғамның жоғары даму дәрежесі

628. Жеке адам сапалары негізінен тәуелді
қатынастар өрісіне

629. Жеке адамның тұйық әлеуметтік топқа бағынышты болмауы мен кемелденгенінің дәлелі
дебестігі

630. Жеке адам дамуы мен оның ұнамды қасиетерінің қалптасуына негіз-
қоғам қолдауы

631. Дара адамның өзін басқа адамдармен теңестіре қалыптасып бару процесі
идентификация

632. Персонализация дегеніміз-
өз ерекшелігін тану

633. Жеке адамға байланысты «мен» ұғымының мәні
өз қадірін сезе білу

634. Нақты тарихи әлеуметтік аймақта адамның тұрақты қылық әрекетінің белгілеуге қатысы жоқ фактор
нәсілді белгілер

635. Адамның жоғары инабатты, жасампаздық өмірінің негізі
әлеуметтік құнды салт бағыттар

636. Адам өмірін құнсыздандыратын себеп-
мезеттік ықпалдарға тәуелділік

637. Жеке адамдағы барша өмірлік күйзелісті болдырмаудың амалы
әрекет қылықтарын қоғам өлшемдеріне икемдестіре білу

638. Жеке адамның тұрақты қасиеттерін қалыптастырушы фактор
аталғандардың бәрінің бірлігі

639. Адамды әрекетке итермелеуші себеп-
қажетсіну

640. Санада қаланып, нақты қажетлікті қанағаттандыру үшін адамды әрекетке итермелеуші фактор-
сыртқы ықпал

641. «турткі - қажетсіну аймағы» түсінігінің мәні
дамудағы сеп түркілер жиынтығы

642. А.Маслоу ұсынған мотивтер тобынан орын таппаған қажетсіну түрі
қоғамдық

643. Нақты адам қоғаммен байланысы жоқ, оқшауланған тұлға- деп түсіндіруші ғалым
Маслоу

644. Жеке адамның қажетсіну аймағы оның басқа тұлғалармен байланысы мен қатынасына тәуелді болуы уағыздаушы ғалым-
Ломов

645. Адамның мотивтік аймағының сипатына жат құбылыс
тұрақты нақтылық

646. Жеке адамның қажетсіну аймағының өрістеуіне себепші басты фактор-
қоғамдық өмір

647. Адамның қажетсіну талаптарын дамытушы қоғамдық құрылымдардыың ең қарапайым түрі
нақты тұлғалар қауымдастығы

648. Адамның бір деңгейдегі өз қажеттеліктерінен екінші бір дәрежелеріне көшу себебі
тұтастай қоғамға араласуынан

649. Адамның өз басына ықпал жасаушы өзіндік рухани күштеріне қатынасы
көбіне сезбейді

650. Нақты адамның өз болмысы жөніндегі өзіндік бағасының дәрежесі
объективтігі кемдеу

651. Әрбір адам дәл мезеттегі наты әрекетінің тікелей мақсатын
айқын сезеді

652. саналы сезуге келмейтін бірақ адам әрекет қылығына қозғау беретін күштер
мотив

653. Саналық негізге ие болған ықпалдардың бірі
психикалық көрсетпе талаптар

654. Психикалық көрсетпе талаптарлдың мәнін құрайтын көп сипаттардың ұнамсыз түрі
ой стандарттарына тәуелділік

655. Көрсетпе талаптар құрылымындағы когнитивтік бірлік мәні
танып, қабылданатын зат бейнесі

656.Адамның әрекет мотивтері тобындағы дерексізденген ықпал ниет атамасы
құмарлық

657. Жеке адамның бағыт-бағдарының негізі
әлеуметтік

658. Адамның бағыт-бағдары құрамына кіретін психологиялық формалардың ең қарапайым биологиялық формасы
құмарлық

659.Ниетке еріктік күш қосылғанда пайда болатын бағыт-бағдар түрі
ұмтылыс

660. Көзқарас мәні
дүниені жүйелі тану

661. Адамның бағыт-бағдарының ең жоғарғы психологиялық формасы
наным

662. Адамның кемелденген жетістік деңгейі тәуелді
өмірлік объектив мақсатқа

663. Адамның танымдық қасиеттеріне кедергі болып,оны күйзеліске келтіруші психологиялық құбылыс
фрустрация

664. Мақсатты әрекет бұзылысының бір түрі, регрессия мәні
өткен үлгілерге еліктеу

665. «Мен» ұғымын әрбір адамның өзін-өзі іс-әрекет субъект ретіндетануға жәрдем ететін психикалық ерекшеліктер жиынтығы деп түсіндіруші ғалым
Кон

666. «Мен» бейнеге жат
бекіп қалған

667. Жеке адамның өз «меніне» сәйкес болу дәренжесін кемітуші фактор
басқалар бағамына тәуелді болуы

668. Жеке адамға көңіл-күй күйзелістері жағдайында өзінің кісілік дәрежесін сақтап қалуға жәрдемдесетін құбылыс
психикалық қорғаныс

669. Жоққа шығару психикалық қорғанысының мәні
ақпаратты елемеу

670. Болған оқиғаға байланысты қылық ниеттерін қияли дәлелдеуге жанастыру қорғанысы
жаңалу

671. Көңіл-күйге үлесімсіз ақиқаттарды санадан шығарып тастау қорғанысы
ығыстыру

672. Оқшалау қорғанысының мәні
іштей сезе тұра байқамауға тырысу

673. Адамның мақсатқа орай кедергілері жеңумен өз қылық әрекеттерін қолдап, реттей білу қасиеті:
ерік

674. Адамдардың теңдей білім мен білікке ие бола тұрып, міндеттерерінің әртүрлі қарқынмен орындауы байланысты-
ерікке

675. Адамның өз әрекет – қылығын шапшаң не сылбыр салу қасиетінің негізі
жүйке жүйесінің динамикасы

676. Еріктік, ырықты әрекет түрі
жаттау

677. Сырттағы шуға мойын бұруға себеп
импульске

678. Адамның өз борышын орындауы тәуелді
ерікке

679. Ерік қылықтың басты көрсекіші
саналы әрекет

680. Көрмеге дайындалған оқушы әрекеті
ерікке байланысты

681. Иттен қорқа қашқан бала әшейінде қолында келмес әрекеттерді жасайды, мұның негізі-
санадан тыс импульстер

682. Қандай мақсат жолында қиыншылықтарды жеңу үшін ерік қоса білу тәуелді

терең түсінімге

683. Адамның қандай да кедергілерден қаймықпай ерік күшін жұмсауы неге байланысты
мақсат маңыздылығына

684. Ерік ұғымының тарихи сипатқа ие екенідігі дәлелдеген ғалым-
Тульчинский

685. Адамның қылық әрекеттері еріктен емес, табиғат пен өмірдің ақыл бастауларынан және логика қағидаларынан деп түсіндірген ғалым-
Аристотель

686. Адам ылғи бастама күйінде танылып, ерікке тіпті де қатысы жоқ сытқы әсерлерді жинацтын «ұя» ретінде танылған дәуір
орта ғасыр

687. Ерік дербес жасайтын нақты қайырымды не жауыз құбыжық күштеріне енген құбылыс деп түсіндірілуші ортағасырлық үрдіс атамасы
экзорис

687. Ерік табиғатын экзорис үрдісімен түсіндірудің себебі
адам биліксіз

688. Ерік түсінігінің жеке адам проблемасымен бірге аренасына келіп, зерттеуге алынған заман:
қайта тіктелу дәуірі

689. Ерікті тәуелсіз тысқы әлеуметтік әсерлерге қатысы жоқ құбылыс деп таныған философиялық –психологиялық бағыт:
экзистенциализм

690. Нағыз адамгершілік реттестірілмеген, өздігінен орындайтын «әлеуметтенуге» қарсылықтан пайда боатын әрекет нәтижесі деп түсіндірген ғалым-
Сартр

691. «Еркіндік инстинкті теориясының» авторы-
Павлов

692. Ерік жеке адамның психологиялық болмысының барша деңгейлерінде көрінетінін дәлелдеген ғалым-
Тульчинский

693. Фрейд және Фроммның психоаналитикалық зерттеулерінің нәтижесінде ғылымға енген түсінік
ерік-дам мәні, ерекше қуат

694. Ерік санадан тыс, ақылдан алшақ жыныстық құмарлықтың психосексуалд энергиясы деп түсіндіруші психологиялық бағыт
фрейдизм

695. Ерік негізі жөніндегі Лоренц идеясы-
әлеуметтік билікке талпынудан

696. Ерік бұл әкімшілік пен әлеуметтік билікке талпыныс деп түсіндірген ғалым
Адлер

697. Қазіргі заман ғылымы дәлелдеген ерік әрекеттерінің басты себебі-
белсенді қарым-қатынас

698. Ерік бостандығы дегеніміз-
объектив заңдылыққа сай қызмет

699. Ырықты әрекеттерге яғни ерікпен егіз болатын жүйке құрылымы
пирамида жасушалары

700. Еріктік әрекеттердің бірізділігімен байыптылығын қамтамасыз етуші жүйке құрылымы
алдыңғы орталық жүйе

701. Ерік әрекетінің бағыты мен қуатын қолдаушы жүйке құрылымы:
маңдай бөлік

702. Мидың маңдай бөлігі зақымдануынан болатын ерік сырқаты:
аппракция

703. Ми сырқатынан болатын абулия құбылысының мәні

зақымды еріксіздік

704. Ерік әрекеттерін оындауда адамның саналы әекеттерін зерттеуші жүйке құрылымы:
екінші сигналдық

705. Ерік реттестірудің негізігі тәуелді
қозу ошағына

707. Еріктік әрекет желісінің бастапқы басқышының негізгі міндеті
мақсат белгілеу

708. Қажеттік толығымен түсініксіз жағдайда адамды іске итермелеуші ықпал мәні
құмарлық

709. Ерік қолдану желісінде әрекетке келтіруші себепті түсіну кезеңі
ұмтылыс

710.Басталмаған әтүрлі әрекеттердің арасынан қажеттісіні таңдау кезеңінде болатын ерік құбылысы
сеп түрткілер күресі

711. Адам санасын болашақ мақсатқа ойыстырып, оның орындалу жолдарын ақылға сай нақтылаушы ерік формасы
тілек

712. Бір сеп түрткіні қалаумен нақты мақсатқа жүгіну кезеңі
шешім

713. Шешім қабылдаумен адамда пайда болатын еріктік әрекетін ерекше сипаты-
жауакершілік

714. «Көз қорқақ қол батыр» мәтелінің мәні
бұрын еленбеген сеп түрткіге қуат беру

715. Еріктік әрекеттің мәнділігі-
нәтижеге келуден

716. Ерік күшіне ие адам көрсеткіші
іс нәтижесі

717. Шешімнің орындалуы ұзақ мерзімге кейін қалдыруымен байланысты ерік түрі
ниет

718. Ниет қоюмен байланысты мақсат жолындағы әрекет сатысы
жоспарлау

719. Мақсат белгілеу мен іс нәтижесіне дейінгі процестің барша бөліктеріне ықпал жасаушы адамдық қасиет
ерік күші

720. Ерік күшінің негізі-
жан толғанысы

721. Жапон самурайы шахид жариялаған мұсылманның ерік күшінің қарқындылығына дем беруші фактор
жеке адам көзқарасы

722. Түсінуден, көптеген басқа сеп түрткілерді баса отырып, қажетті қоғамдық ұмтылысқа бет бұрудың алғашқы шарты
борыш

723. Адамның өз болмысын билеп, сезімдері мен құмарлықтарына тоқтам беу қасиеті
ерік

724. Көзделген мақсат нәтижесінен соң келетін еріктік әрекет кезеңі:
бағалау

725. Дара тұлға әрекет қылығының шын өлшем бағасы
ұжымдық баға

726. Мүдделі мақсат мәні
нақты іс-әрекет нәтижесі

727. Өмірлік принциптер мен мұраттарды көздеген мүдделі мақсат түрі
стратегиялық

728. Мол да жарқын идеяларға, байыпт жоспар мен ұшқыр қиялға негізделген ерік сапасы
ынталылық

729. Ерік сапасы ретінде дербестік мәні
өз сенім нанымдарына ие болу

730. Басқаның ой пікірін, көзқарасын түгелдей жоққа шығарудан болатын ерік сапасы
позитивизм

731. Ерік сапасы, батылдық мәні
жылдам, берік шешім қабылдау әрі оны іске асра білу

732. Адамның өз барша күшін көздеген мақсатқа тез шоғырландыра алуда көрінетін ерік сапасы
шалттық

733. Ерік сапасы батылдыққа тікелей қарс ұнамсыз сапаларға қарсы ерік қасиеті
көзсіздік

734. Сәтсіздікке мүдіру күмәнға берілу сияқты ұнамсыз сапаларға қарсы ерік қасиеті
табандылық

735. Шалт әрекеттің қарқынды болу кезеңі
әрекет бастауында

736. Іс -әрекет деңгейін бірдей қарқындыққа ұстай үшін шалттыққа қоса қажет ерік сапасы
табандылық

737. Өжеттілікке тікелей қарсы ұнамды ерік сапасы
табандылық

738. Қабылданған шешімнің тиімді нәтижелі орындалуы үшін ең қажет адам қасиеті
өзіндік бақылау мен өзіндік бағалау

739.Субъекттің өз іс-әрекетерінің салдаын қоғамдық тарихи талаптар тұрғысынан сараптай білу қасиеті
жауапкершілік

740. Іс нәтижесі сәтсіз келсе жауапкершілікке байланысты өресі мен төмен адамның психикалық әрекеті
басқаны айыптау

741. Психологияға баұылау локусы ұғымын ендірген ғалым:
Роттер

742. Өз қылықтары мен істерінің себебін сырттан іздеушілероді аңдататын психологиялық термин
экстерналды

743. Экстерналды адамдарға тән психикалық қасиет
шамданғыш

744.Өзіне сенімі мол, табанды, қайырлы, жауапкершілігі мол адамды танытатын психологиялық термин:
интерналды

745. Іске деген құлық, ниет, оны орындауға талпыныс болмаудан туындайтын ұнамсыз қасиет
еріншектік

746. Балалық шақта өрбитін ерік қасиеттерін қалыптастырушы негізгі әлеуметтік фактор
отбасы

747. Бала әекеттеінің бастау негізі




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-10-31; Просмотров: 6433; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.