Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Горобчик




Стрибки по купинах

Стрибки по смугах

Значення гри: сприяє розвиткові стрибучості, швидкісно-силових якостей.

Інтенсивність: висока.

На майданчику креслять 7-8 смуг завширшки 50 см. Відстань між лінією старту й першою смугою – 40 см, між першою і другою – 50 см, між другою і третьою – 60 см. Гравці поділяються на чотири команди й вишиковуються за лінією старту в колони по одному. За сигналом перші гравці в усіх колективах перестрибують із однієї смуги на іншу, не переступаючи лінії. Гравець, який виконав завдання правильно, одержує очко. Виграє команда, яка набере найбільшу кількість очок.

Правила: на лінію смуг наступати не можна.

 

Перегони м'ячів

Значення гри: сприяє розвиткові спритності, реакції, уважності.

Інтенсивність: середня.

Гравці стають у широке коло й розраховуються на «перший-другий». Перші номери – одна команда, другі – друга. Перші гравці кожної команди – капітани. У них у руках м'ячі. За сигналом учителя капітани передають м'ячі по колу в протилежні сторони гравцям своєї команди. Перемагає та команда, яка швидше поверне м'яч капітанові. Одним із варіантів може бути, коли м'ячі на початку гри знаходяться в учасників, які стоять навпроти, і передаються в одному напрямку. Перемагає команда, м'яч якої наздожене м'яч суперників.

До своїх прапорців

Значення гри: сприяє розвиткові швидкості, кмітливості, уважності.

Інтенсивність: висока.

Учні групуються в кілька кіл, усередині кожного стає гравець із кольоровим прапорцем у піднятій руці. За першим сигналом керів­ника усі розбігаються по майданчику (крім гравців із прапорцями), за другим – зупиняються, присідають і заплющують очі. Далі гравці з прапорцями переходять на інші місця. Відтак керівник наказує: «До своїх прапорців!». Кожна група повинна віднайти свій прапорець і утворити коло. Перемагає команда, котра виконає це завдання швидше. Після кожної спроби гравців із прапорцями змінюють.

 

Значення гри: сприяє розвиткові стрибучості, швидкісно-силових якостей, спритності.

Інтенсивність: висока.

На майданчику креслять вузький коридор – «рівчак» та «купини» (кола діаметром 30–40 см). Гравці по черзі стрибають по «купинах» і перестрибують «рівчак», намагаючись не наступити на лінію пере­шкоди. Переможцями оголошуються ті гравці, які не мають штрафних очок та які швидше за інших перетнули лінію фінішу. Цю гру можна проводити і як командну.

Правила: за кожне наступання на лінію перешкоди гравцеві дається штрафне очко.

 

Значення гри: сприяє розвитку спритності, швидкості, сміливості, реакції.

Інтенсивність: середня.

У середині лісової галявини креслять коло діаметром 1 м («поле»). По обидві сторони цього кола креслять ще два («гнізда»). Відстань між центральним колом та «гніздом» сягає 10-15 м. У центральне коло кладуть предмети (палички, малі м'ячі, кубики, кеглі тощо) в непар­ній кількості. Діаметр «гнізд» визначається кількістю учасників гри. Учасники гри поділяються на дві команди, які займають місця у своїх «гніздах». За першою командою вчителя «горобці» виходять зі своїх «гнізд», бігають, стрибають, виконують різні вправи. Після другої ко­манди вчителя «горобці» починають збирати предмети, що знаходяться в «колі», і переносять їх (по одному) у свої «гнізда».

Правида: всі дії гравці виконують лише за командою вчителя, іноляється забігати в «поле» лише після другої команди Гакож їм можна переносити предмети з кола у свої «гнізда» по одному. Команда, що порушила правила, програє.

 

М'яч ловцеві

Значення гри: вдосконалює навички бігу; розвиває спостереж­ливість та витримку.

Інтенсивність: середня.

У грі беруть участь 10-15 учнів. Підкинувши м'яч угору, ве­дучий називає когось із учасників гри. Той, кого назвали, повинен упіймати м'яч. Решта учасників розбігаються. Заволодівши м'ячем, названий гравець теж підкидає його вгору й називає ім'я будь-якого гравця. Якщо названий гравець не впіймав м'яч, він підхоплює його із землі й вигукує: «Стій!». Учасники гри зупиняються, а той, хто упіймав м'яч, не сходячи з місця, намагається влучити м'ячем у когось із гравців. Гравець, у якого влучили м'ячем, стає ведучим і гра повторюється. За правилами гри влучати м'ячем можна лише в ноги гравця.

Естафета «Потяг»

Значення гри: сприяє розвиткові кмітливості, спритності.

Інтенсивність: середня.

Креслять лінії старту й фінішу. Гравці діляться на дві команди. Команди стають у дві колони по одному і кладуть руки на плечі тим, хто стоїть попереду. Перший у колоні – «тепловоз», а решта – «ва­гончики». За сигналом учителя «потяги» починають «їхати». Перемагає команда, яка першою дістанеться кінцевої станції (лінії фінішу).

Кругова гілка

Завдання гри: сприяє розвитку спостережливості, спритності, уваги, кмітливості.

Інтенсивність: низька.

На одному кінці майданчика креслять конову лінію, на другому – гральну. Двоє гравців – подавальник і відбивальник - стають за граль­ну лінію. Подавальник гілкою подає надувний м'яч відбивальнику, а той – гравцям. Той, хто впустить м'яч, стає подавальником. Під час гри м'яч слід подавати гілкою між гравцями, не впускаючи його на зем­лю. Відбивати м'яч потрібно обережно.

 

М'яч ведучому

Значення гри: сприяє вдосконаленню вміння передавати м'яч однією, двома руками; розвиває спритність, кмітливість.

Інтенсивність: середня.

Гра може проводитися на галявині в лісі, в парку, на майданчиках тощо. Учасники гри шикуються в коло. В центрі кола ведучий. Відстань між учасниками гри становить 1–1,5 м. За командою вчителя гравці передають м'яч одне одному. Завдання ведучого – перехопити цей м'яч. Гравець, із вини якого ведучий перехопив м'яч, стає на його місце. Переможцем серед гравців стає той, хто жодного разу не помилився при передачі м'яча, а серед ведучих той, хто найшвидше його перехопив.

Варіанти: з кількома ведучими, з просуванням гравців по колу, передачею м'яча ногами.

Правила: не дозволяється тримати м'яч більше 3 с. Передавати м'яч можна будь-яким способом. Гравцям, щоб відвернути увагу ведучого, дозволяється робити різні обманні рухи: повороти, стрибки, обманні передачі, обманні кидки тощо. Ведучому й будь-якому з гравців дозво­ляється перехопити м'яч, що вилетів за коло.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 460; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.013 сек.