Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Естафета по колу




Значення гри: сприяє розвиткові швидкості; виховує почуття колективізму.

Інтенсивність: висока.

Гра може проводитися під час походів, прогулянок у лісі, парку, на майданчиках. Учасників гри поділяють на 5–6 команд. У кожній команді 5–6 гравців. На землі креслять коло великого діаметра. Ви­значені команди шикуються від центру кола променями й до центру спиною. Перший гравець кожної команди тримає в руках прапорець (естафету). За командою вчителя перші гравці з прапорцем оббігають коло в заздалегідь визначений бік. Як тільки гравці взяли старт, на їхні місця стають наступні, а коли до них підбіжать ті, хто оббігав коло, й віддадуть їм естафету, вони біжать у тому самому напрямку та, оббігши коло, передають естафету третім і т. д. Гравці, які стояли останніми, оббігши коло, намагаються якнайшвидше передати естафету вчителеві. Команда, гравець якої передав свою естафету вчителю швид­ше за інших, перемагає.

Правила: естафета починається за командою вчителя. Гравці, які повернулися після бігу, стають у кінець своєї команди ближче до центру кола. Той, хто перебіг через коло, повинен повернутися на його лінію і тільки після цього біжить наступний гравець.

 

Третій зайвий

Значення гри: сприяє розвиткові спритності, швидкості.

Інтенсивність: висока.

Гру можна проводити на лісовій галявині, в парку, на майданчику тощо. Усі гравці, крім обраних двох ведучих, стають по двоє в коло об­личчям до центру кола. Таким чином учасники гри утворюють два кола (зовнішнє і внутрішнє). У грі двоє ведучих: один з них утікає, другий наздоганяє, намагаючись поквачити втікача рукою, а той, рятуючись, стає попереду якоїсь пари. Тоді гравець, який опиняється позаду третім, стає втікачем, а той, хто наздоганяє, вже намагається його поквачити. Якщо тому, хто наздоганяє, вдалося поквачити того, хто втікав (або третього), то вони міняються ролями.

Правила: гра починається за командою вчителя. Той, хто втікає, не має права забігати в коло та його перебігати. Забігши в коло, втікач повинен відразу стати попереду якоїсь пари. Той, хто порушить це пра­вило, буде доганяти. Той, хто втікає, не має права бігти більше одного кола.

Гігантський крок

Значення гри: сприяє розвиткові окоміру, гнучкості, спритності.

Інтенсивність: середня.

Учні стають у дві колони. За вказівкою вчителя по черзі переходять через «канаву» завширшки 6-8 м. Перемагає той, хто, долаючи «ка­наву», зробить менше кроків.

 

Біг по коридору

Значення гри: сприяє виробленню вміння бігти по своїй доріжці; розвиває швидкість, спритність.

Інтенсивність: висока.

Учнів шикують у дві, три, чотири колони. Дистанція у колонах - витягнута рука вперед. Позначають кілька «коридорів», кожен із яких завдовжки – 10-15 м, завширшки – 20-25 см. За сигналом учителя гравці біжать коридорами, намагаючись не наступати на бічні лінії.

Наступивши на бічну лінію, гравець отримує штрафне очко.

Перемагає команда, котра отримала найменшу кількість штрафних очок.

Біг із перешкодами

Значення гри: сприяє виробленню вміння бігти по своїй доріжці; розвиває швидкість, якості стрибуна.

Інтенсивність: висока.

Готують «коридори», як для гри «Біг по коридору». У «кори­дорах» встановлюють дві перешкоди у вигляді гімнастичних лав чи натягнутих шнурів. Висота перешкод – 35-40 см. Відстань від стартової лінії до першої перешкоди – 5-6 м, до другої – 8-9 м. За командою вчителя гравці, які стоять попереду, пробігають по коридору, перестрибують через перешкоди, оббігають стійки й повертаються назад. Доторкнувшись до наступного гравця, дають йому старт, а самі стають у кінець колони. Перемагає команда, яка першою закінчує біг.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 1686; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.