Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Вибий ведучого




Значення гри: сприяє розвиткові влучності, швидкості реакції, спритності.

Інтенсивність: низька.

Гравці утворюють два кола (одне – хлопчики, друге – дівчатка) діаметром 12-15 м. У кожному – по одному волейбольному м'ячу. У центрі кола – ведучий, якого потрібно вибити м'ячем. Гравець, котрий виб'є ведучого, займає його місце.

 

 

Влучно в ціль

Значення гри: сприяє вдосконаленню техніки метання, розвитку окоміру, спритності.

Інтенсивність: середня.

Вправу виконують як обома, так і однією рукою. Можна вико­ристовувати тенісні, волейбольні, баскетбольні, футбольні, а також малі набивні м'ячі. Перед командами на відстані 6-14 м (залежно від фізичної підготовленості гравців) ставлять цілі у вигляді квадрата чи кола.

За командою вчителя гравець кидає в ціль (тенісні та малі набивні м'ячі однією рукою; волейбольні, футбольні чи баскетбольні – обома) і прямує в кінець колони. Наступний гравець біжить до цілі, бере м'яч, повертається у вихідне положення і кидає його.

Після кожного кидка гравцеві присуджують очки. Перемагає коман­да, яка набере більше очок.

 

Захист фортеці

Значення гри: сприяє вдосконаленню вміння передавати, ловити й кидати м'яч у ціль; виховує погодженість дій; розвиває швидкість, спритність.

Інтенсивність: середня.

На лісовій галявині розмічають коло, квадрат або прямокутник. У центрі – «фортеця» (прапорець, зв'язані гілки). «Фортецю» обводять колом діаметром 1 м. Біля «фортеці» стоїть захисник. Гравці шикуються за лінією визначеного кола. За командою вчителя гравці починають передавати одне одному м'яч, маючи на меті у слушний момент кинути його і влучити у «фортецю». Захисник намагається такі м'ячі відбити. Гравець, який влучить у «фортецю», стає захисником.

Правила: захисникові забороняється тримати «фортецю» руками, а всім іншим заходити за лінію кола чи наступати на неї. Якщо «фор­теця» зрушена з місця, але не падає, захисник і надалі захищає її. Коли ж захисник сам «зруйнує фортецю», то він міняється місцями з гравцем, у руках якого був м'яч.

 

М'яч сусідові

Значення гри: сприяє розвиткові спритності, уваги; вдосконалює вміння передавати м'яч.

Інтенсивність: низька.

Діти утворюють коло, стоячи на відстані одного кроку одне від од­ного. Ведучий перебуває за колом. Гравці передають м'яч то вправо, то вліво, але обов'язково сусідові. Завдання ведучого – доторкнутися до м'яча. Якщо ведучий це зробив, то гравець, у якого був м'яч, стає ведучим.

Варіант: двоє ведучих і два м'ячі.

 

Гонка м'ячів

Значення гри: сприяє розвиткові спритності, швидкості, уважності, влучності; вдосконалює вміння передавати м'яч.

Інтенсивність: висока.

Гравці стають у коло на відстані витягнутих рук і

розрахову­ються на «перший-другий», утворюючи дві команди. Капітани команд, які стоять поруч, одержують по баскетбольному або волейбольному м'ячеві. За сигналом вони кидають м'ячі по колу (один праворуч, другий ліворуч) гравцям, які стоять через одного. Кожен гравець передає м'яч іншому гравцеві своєї команди, поки м'яч не повернеться до капітана. Одержавши м'яч, капітан піднімає його догори. Виграє команда, яка швидше закінчила перекидання. Виконують гру 6-8 разів і відзначають кращу команду.

 

Провести м'яч по прямій

Значення гри: сприяє розвиткові спритності, швидкості, уважності, влучності; вдосконалює вміння передавати м'яч.

Інтенсивність: висока.

На лінії старту команди шикуються в колону, капітани тримають у руках баскетбольні (волейбольні) м'ячі.

На відстані 13-15 м розміщено стійки чи прапорці, якими по­значено місця повороту. За сигналом учителя капітани починають просуватися з м'ячем. Вони ведуть м'яч до повороту правою рукою, а після нього - лівою. Довівши м'яч до стартової лінії, вони передають його наступному гравцеві визначеним учителем способом, а самі стають у кінець колони. Перемагає команда, яка першою закінчила виконувати вправу.

Правила: під час виконання вправи гравець не повинен виходити за лінію старту, не одержавши м'яча. Не дозволяється також до повороту змінювати руку, якою гравець веде м'яч.

Передай сусідові

Значення гри: сприяє розвиткові спостережливості, спритності, уваги, кмітливості.

Інтенсивність: низька.

Гравці стають у коло і розраховуються на «перший-другий». Учасники передають м'яч по колу своїм «номерам»: якнайшвидше «перші» – в один бік, «другі» – в інший. Перемагає команда, гравці якої швидше передадуть м'яч через усе коло.

 

Розвідники та вартові

Значення гри: сприяє розвитку спостережливості, пам'яті.

Інтенсивність: низька.

Усі гравці стають у коло на відстані витягнутих рук. «Вартовий» стоїть у центрі із зав'язаними очима. Гравці починають рухатися по ко­лу. Пара гравців, указаних учителем, міняються місцями, проходячи біля «вартового», а «вартовий», коли почує шум, повинен сказати: «Стій» – і вказати хоча б на одного гравця, який змінив своє місце. За сигналом: «Стій» – усі зупиняються. Якщо «вартовий» тричі по­миляється, призначають нового «вартового».

 

Зміна місць по колу

Значення гри: сприяє розвиткові спритності, швидкості реакції, кмітливості, уваги.

Інтенсивність: середня.

На майданчику учасники гри шикуються в коло. Серед учасників гри вибирають ведучого. Учасники гри розраховуються по порядку. Ведучий голосно називає два будь-які номери. Названі номери повинні швидко помінятися місцями, а ведучий, використовуючи це, намагаєть­ся стати на місце одного з викликаних номерів. Той, хто залишився без місця, виступає у ролі ведучого.

Правила: гра починається за командою ведучого. Гравцям не до­зволяється штовхатися й заважати одне одному.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 838; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.