Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

У ведмедя у бору




Значення гри: сприяє розвитку спритності, кмітливості, швидкості.

Інтенсивність: середня.

Вибирається ведучий – «ведмідь». Для нього на майданчику відго­роджують місце для «барлоги». На протилежному кінці «живуть» діти. За сигналом учителя діти йдуть у напрямку до ведмежої «барлоги», підходять до неї якнайближче і співають: «У ведмедя у бору гриби, ягоди беру. А ведмідь сидить і на нас ричить». Після цих слів «ведмідь» починає ловити дітей, а ті намагаються сховатися у свій «будиночок». Спійманих дітей «ведмідь» відводить до себе в «барліг» і вони пропу­скають одну чергу гри. Коли «ведмідь» спіймав 4-5 осіб, призначають нового «ведмедя».

Правила: «ведмідь» не має права вийти з «барлоги» доти, доки діти не скажуть останнє слово вірша. Той, хто вийшов за лінію майданчика, вважається спійманим. «Ведмедеві» дозволяється ловити дітей тільки до лінії «будинку.

 

М'яч у стінку

Значення гри: сприяє розвитку сили м'язів ніг, точності, спритності.

Інтенсивність: середня.

Гравці невеликими групами розташовуються перед стінкою на від­стані 3-4 м. Кожен у довільному темпі виконує вправу –відбиває м'яч у стінку почергово правою і лівою ногою.

 

М'яч у ворота

Значення гри: сприяє розвитку точності рухів, сили м'язів ніг.

Інтенсивність: середня.

Кількома предметами відзначають ворота. На початкову лінію (на відстані 3-4 м від воріт) виходять гравці першої підгрупи і ста­раються точним рухом забити м'яч у ворота. Потім вправу виконує наступна підгрупа дітей. Перемагає підгрупа, яка забила більше м'ячів у ворота.

 

Гра у квадраті

Значення гри: сприяє розвитку швидкості, спритності, точності рухів, організованості, уважності.

Інтенсивність: висока.

Креслять квадрат зі сторонами 6-10 м. У середині квадрата по­значають коло діаметром 1,5-2 м. Гравців ділять на 4 команди, які розташовуються на чотирьох сторонах квадрата. Один із гравців кожної команди з м'ячем у руках стоїть у колі навпроти шеренги своїх гравців. За умовним сигналом учителя гравці, які стоять усередині кола, кидають м'яч по черзі гравцям своєї команди, починаючи з лівого флангу, а діставши його, знову кидають другому, третьому, аж до останнього. Останній гравець із шеренги, діставши м'яч, біжить із ним у коло, а той, хто стояв у колі, стає справа у своїй шерензі. Решта гравців пересувається на одне місце вліво і т. д., поки той, хто стояв першим у колі, не прибіжить туди знову. Виграє команда, всі гравці якої швидше за інших побували в колі.

 

Швидко і спритно

Значення гри: сприяє розвитку сили, швидкості, спритності, кміт­ливості.

Інтенсивність: висока.

Усі гравці стоять у шерензі. Керівник викликає по двоє гравців, які входять у накреслені кола діаметром 4 м. За сигналом керівника гравці, які стоять у колах, якнайсильніше б'ють м'ячем об поверхню майдан­чика й відразу біжать по проведеній від кіл лінії. (На лінії наносять поперечні смужки на відстані 0,5 м одна від одної.) Скільки смужок пробіжить гравець, поки м'яч у повітрі, стільки очок він отримує. Перемагають гравці, які одержать більше очок. Гру можна проводити як командну.

Правила: смужка вважається переступленою, коли п'ятка ноги, яка стоїть попереду, переступила її. Гравець повинен стояти у центрі кола. Біг зараховується тоді, коли м'яч, що підскочить угору, впаде в коло.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 650; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.