КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Вибий ведучого. Значення гри: сприяє розвитку спритності, кмітливості, спостережливості, швидкості реакції
Й клас Ворона Значення гри: сприяє розвитку спритності, кмітливості, спостережливості, швидкості реакції. Інтенсивність: середня. Поміж собою діти обирають «матір» і «ворону». «Ворона» відходить у бік, а «матір» залишається з дітьми. Усі гравці одне за одним чіпляються за «матір», а «ворона» намагається забіїти назад і схопити дитину. «Мати» широко розставляє руки, відганяючи «ворону», і кричить: «Ага-ага-ага!». Діти теж повертаються до «ворони» спиною. Коли «мати» не встереже, «ворона» встигає добігти до останньої дитини, забрати її і відвести до своєї хати. Отак вона перекрадає дітей до себе й вони стають «воронячими». Коли «ворона» перекраде близько половини дітей, учитель дає їй та «матері» палицю. Вони беруться за палицю з різних кінців, а їхні діти – за них. «Воронячі» діти тягнуть за «ворону», а «материні» – за «матір». Хто не втримає палицю, той стає (або залишається) «вороною», і гра починається спочатку.
Біг по «коридору» Значення гри: сприяє виробленню вміння бігти по своїй доріжці, розвитку швидкості, спритності. Інтенсивність: висока. Учнів шикують у дві, три, чотири колони. Дистанція в колонах – витягнута рука вперед. Позначають кілька «коридорів», кожен із яких завдовжки 10–15 м і завширшки 20–25 см. За сигналом учителя діти біжать коридорами, намагаючись не наступати на бічні лінії. Наступивши на бічну лінію, гравець отримує штрафне очко. Перемагає команда, яка отримала найменшу кількість штрафних очок.
Біг «крізь обруч» Значення гри: сприяє розвиткові швидкості, спритності; виховує колективізм. Інтенсивність: висока. Учасники гри поділяються на чотири, п'ять і більше команд, але в команді повинно бути лише чотири гравці. Команди шикуються в колону по одному перед лінією старту. Навпроти кожної колони на відстані 16-20 м ставлять прапорці. У кожного капітана команди є обруч. За сигналом учителя капітани одягають на себе обруч і біжать до прапорців, оббігають їх, добігають до стартової лінії, одягають обруч на наступного гравця своєї команди і тепер двоє біжать до прапорців, оббігають, добігають до стартової лінії і т. д. Гра закінчується тоді, коли вся команда разом перетне стартову лінію і підніме обруч догори. Виграє команда, яка першою закінчила гру. Правила: гру можна починати лише за командою вчителя. Не дозволяється починати рух наступному гравцеві до тих пір, доки гравець з обручем або гравці не перетнули стартову лінію.
Лисиця і заєць Значення гри: сприяє розвиткові спритності, швидкості, рішучості. Інтенсивність: середня. Учні стають у різних кінцях майданчика попарно лицем одне до одного й беруться за руки. Обирають одного «зайцем», другого «лисицею». «Лисиця» доганяє зайця, а «заєць», втікаючи поміж парами, ховається в «нору»: стає усередину будь-якої пари спиною до одних гравців. Той стає «зайцем» і втікає, так само ховається через кілька секунд до іншої нори. Тим часом «лисиця» намагається його спіймати. Правила: спійманий стає «лисицею», а «лисиця» – «зайцем». Якщо «лисиця» не змогла спіймати «зайця» приблизно за хвилину, її змінюють. «Зайці» повинні якомога частіше ховатись і щоразу в іншу «нору», щоб усі гравці побували в ролі зайця чи лисиці. Третій зайвий Значення гри: сприяє розвитку спритності, швидкості, кмітливості. Інтенсивність: висока. Гру можна проводити на галявині лісу, в парку, на майданчику тощо. Усі гравці, крім вибраних двох ведучих, стають по двоє в коло обличчям до його центру. Таким чином, учасники гри утворюють два кола (зовнішнє і внутрішнє). У грі двоє ведучих: один із них утікає, другий наздоганяє, стараючись поквачити втікача рукою, а той, рятуючись, стає попереду якоїсь пари. Тоді гравець, який стоїть позаду третім, стає втікачем, а той, хто наздоганяє, вже старається його поквачити. Якщо тому, хто доганяв, вдалося поквачити того, хто втікав (або третього), то вони міняються ролями. Правила: гра починається за командою вчителя. Той, хто втікає, не має права забігати в коло та перебігати його. Забігши в коло, втікач повинен відразу стати попереду якоїсь пари. Той, хто порушить це правило, буде сам наздоганяти. Той, хто втікає, не повинен бігти більше одного кола.
Будуємо вежу Значення гри: сприяє розвитку сили, швидкості, спритності, кмітливості. Інтенсивність: висока. На сніговому майданчику малюють вежу завбільшки 10 х 10 м. із колом у центрі для полонених із табору нападників. Одна команда йде у вежу обороняти її, а друга – в табір. Із табору починається наступ на вежу. Атаку можна вести за планом, продуманим нападниками. Завдання нападників – потрапити у вежу. Суперник намагається «ліквідувати» нападників. «Бій» закінчується, коли всі гравці однієї з команд будуть узяті в полон або хто-небудь із незловлених нападників зуміє проникнути в центр вежі та крикнути: «Вежа взята!». Гру можна проводити на лісовій галявині, в парку, на шкільному майданчику тощо. Правила: учасники гри мають право штовхати, перетягувати суперників, навіть переносити їх на руках. Можна боротися, лежачи на снігу, але тягнути суперника по снігу заборонено. Гравець команди захисту вважається полоненим, коли його перетягнуть або перенесуть через межу вежі. Учасник команди, яка нападає, доставлений у центр вежі, вважається взятим у полон. Діяти можна одному, двом проти противника. Якщо втручається третій у боротьбу проти одного, він вибуває з гри. Полонений не має права втручатись у боротьбу й допомагати гравцям. Він вважається звільненим, якщо до нього доторкнеться свій гравець, не зловлений до моменту доторкання до полоненого. Естафета «Потяг» Значення гри: сприяє розвитку кмітливості, спритності. Інтенсивність: середня. Усі учасники гри шикуються в колону по одному, тримаючись руками за плечі попереднього. За командою першого в колоні всі починають рухатися. Перший у колоні має право змінювати темп і напрямок руху. Той, хто роз'єднає «потяг», вибуває з гри.
Бігуни - скакуни Значення гри: сприяє розвиткові спритності, швидкості, уваги. Інтенсивність: висока. Участь беруть дві команди - «бігуни» і «скакуни». Позначається стартова лінія, де стають «скакуни». За 15-20 м від неї накреслюється зона завширшки 1,5-2 м – «канава». За першим сигналом обидві команди займають певне положення старту, за другим – прямують уперед. «Скакуни» намагаються швидше досягти «канави» й перестрибнути через неї, а «бігуни» – наздогнати та схопити «стрибунів». Кому вдасться це зробити, отримує очко. Потім команди міняються ролями.
Гігантський крок Значення гри: сприяє розвиткові окоміру, гнучкості, спритності. Інтенсивність: середня. Учні стають у дві колони. За вказівкою вчителя вони по черзі переходять через «канаву» завширшки 6-8 м. Перемагає той, хто, долаючи «канву», зробить менше кроків.
На одній нозі по прямій Значення гри: сприяє розвитку стрибучості, швидкісно-силових якостей. Інтенсивність: висока. Гру проводять на рівному майданчику (на доріжці, в парку). Учні стають у дві або три колони по одному. За сигналом капітани стрибають на одній нозі (без зміни ніг) уперед, після чого дається дозвіл рушати гравцям, які стоять другими і т. д. Умови гри варіюють. Виграє команда, яка без помилок виконає поставлене завдання. Правила: темп стрибків не повинен бути надто швидким. Кожен учасник починає стрибати лише за командою вчителя. Стрибунці Значення гри: сприяє розвитку стрибучості, розвиває увагу. Інтенсивність: висока. На землі малюють коло. Учасники гри обирають одного ведучого – квача, який стає в центр кола. За сигналом учителя гравці перестрибують по черзі лінію кола і, якщо їм не загрожує небезпека бути покваченим, певний можуть час перебувати в колі. Стрибаючи на обох ногах, гравці намагаються досягти центру кола. Квач, також стрибаючи на обох ногах, намагається поквачити кого-небудь із гравців. Кого квач поквачив, той стає квачем. Виграють ті, хто протягом гри не був поквачений. Правила: гравцям із кола дозволяється лише вистрибувати. Той, хто з кола вибігає, вибуває з гри. Квач переслідує гравців, також стрибаючи на обох ногах.
Захисник фортеці Значення гри: сприяє вдосконаленню вмінь передавати, ловити й кидати м'яч у ціль; виховує погодженість дій, швидкість, спритність. Інтенсивність: середня. На лісовій галявині розмічають коло, квадрат або прямокутник. У центрі – «фортеця» (прапорець, зв'язані гілки). «Фортецю» обводять колом діаметром 1 м. Біля «фортеці» стоїть захисник. Гравці шикуються за лінією визначеного кола. За командою вчителя гравці починають передавати одне одному м'яч, маючи на меті у слушний момент кинути його і влучити у «фортецю». Захисник намагається такі м'ячі відбити. Гравець, який влучить у «фортецю», стає захисником. Правила: захисникові забороняється тримати «фортецю» руками, а всім іншим – заходити за лінію кола чи наступати на неї. Якщо «фортеця» зрушена з місця, але не падає, захисник і надалі захищає її. Коли ж захисник сам «зруйнує фортецю», він міняється місцями з гравцем, у руках якого був м'яч.
Гонка м'ячів Значення гри: сприяє розвитку точності рухів, спритності, швидкості реакції. Інтенсивність: висока. Гравці стають у широке коло й розраховуються на «перший-другий». Перші номери – одна команда, другі – друга. У руках капітанів обох команд – м'ячі. За сигналом учителя капітани передають м'ячі по колу в протилежні сторони гравцям своєї команди. Перемагає команда, котра швидше поверне м'яч капітану. Варіант гри: м'ячі на початку гри знаходяться в учасників, які стоять навпроти, й передаються в одному напрямку. Перемагає команда, м'яч якої наздожене м'яч суперників.
М'яч сусідові Значення гри: сприяє розвиткові спритності, уваги, вдосконалює вміння передавати м'яч. Інтенсивність: низька. Діти утворюють коло, стоячи на відстані одного кроку одне від одного. Ведучий перебуває за колом. Гравці передають м'яч то вправо, то вліво, але обов'язково сусідові. Завдання ведучого – доторкнутися до м'яча. Якщо він зробив це, то гравець, у якого був м'яч, стає ведучим. Варіант: двоє ведучих і два м'ячі.
Передай сусідові Значення гри: сприяє розвитку спостережливості, спритності, уваги, кмітливості. Інтенсивність: низька. Гравці стають у коло й розраховуються на «перший-другий» Учасники передають м'яч по колу своїм «номерам»: якнайшвидше перші в один бік, другі – в інший. Перемагає команда, гравці якої швидше передадуть м'яч через усе коло.
М'яч ведучому Значення гри: сприяє вдосконаленню вміння передавати м'яч однією, двома руками; розвиває спритність, кмітливість. Інтенсивність: середня. Гра може проводитися на лісовій галявині, в парку, на майданчиках тощо. Учасники гри шикуються в коло, у центрі якого стоїть ведучий. Відстань між учасниками гри 1-1,5 м. За командою вчителя гравці передають м'яч одне одному. Завдання ведучого – перехопити цей м'яч. Гравець, із вини якого ведучий перехопив м'яч, стає на його місце. Переможцем серед гравців стає той, хто жодного разу не помилився при передачі м'яча, а серед ведучих той, хто найшвидше перехопив м'яч. Варіанти: з кількома ведучими, з просуванням гравців по колу, передача м'яча ногами. Правила: не дозволяється тримати м'яч більше 3 с. Передавати м'яч дозволяється будь-яким способом. Гравцям, щоб відвести увагу ведучого, дозволяється робити різні обманні рухи: повороти, стрибки, обманні передачі, обманні кидки тощо. Ведучому і будь-якому з гравців дозволяється перехопити м'яч, що вилетів за коло.
Провести м'яч по прямій Значення гри: сприяє розвиткові спритності, швидкості, окоміру. Інтенсивність: висока. У кожного гравця по одному м'ячеві. За командою вчителя діти шеренгами перебігають з одної сторони майданчика на другу, відбиваючи м'яч то правою, то лівою ногою й не відпускаючи його далеко від себе. Виграє гравець, який першим прийшов до фінішної прямої. До завдання приступає друга шеренга дітей.
Значення гри: сприяє розвитку влучності, швидкості реакції, спритності. Інтенсивність: низька. Гравці утворюють два кола (одне – хлопчики, друге – дівчатка) діаметром 12-15 м. У кожному – по одному волейбольному м'ячу. У центрі кола – ведучий, якого потрібно вибити м'ячем. Гравець, котрий виб'є ведучого, займає його місце.
Влучно в ціль Значення гри: сприяє вдосконаленню техніки метання; виховує окомір, спритність. Інтенсивність: середня. Учасники гри поділяються на дві команди. На невеликій гірці команди шикуються в колону по одному паралельно одна одній. За командою вчителя перші номери кожної команди, спускаючись із гірки на санчатах сидячи, повинні сніжкою влучити в ціль (мішень, снігову бабу тощо). Спуск завдовжки 10–15 м. Після спуску перші номери з санчатами піднімаються на гірку до лінії старту й передають санчата наступним гравцям і т. д. Виграє команда, яка має більше влучних попадань. Правила: усі дії гравці виконують лише за командою вчителя. Нахил гірки повинен бути до 100 м.
Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 1181; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |