КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Ситуація 6. На уроці образотворчого мистецтва у першому класі учитель пропонує учням для розгляду репродукції картин художників (К
Ситуація 5 На уроці образотворчого мистецтва у першому класі учитель пропонує учням для розгляду репродукції картин художників (К. Коровін "Троянди", М. Врубель "Бузок", І. Репін "Осінній букет", І. Грабар "Дельфініум", К. Моне "Куточок саду в Монжероні"). За пропозицією учителя діти "входять" в сад К. Моне. Спочатку вони визначають "настрій" рослин. Для цього створюється ситуація, в якій вони мають "відчути" дихання квітів; педагог допомагає їм зрозуміти, що природа не буває застиглою: повітря, вітер, взаємозв'язок дерев, квітів, комах та ін. У такому саду живе чародій, який вигадує квіти незвичних форм, кольорів. За одним з них (завчасно підготовлений учителем) пропонує учням визначити настрій чарівника, коли він творив ось таку квітку. Учитель на стенді виставляє рослини і запитує у дітей, кому із казкових персонажів можна їх подарувати. Ось у квітки гострі кути, вона похмурого кольору. Кому з названих персонажів — Бабі Язі, Злому Чарівникові, Василисі Прекрасній, Дюймовочці та іншим — вона більше всього пасує? А ось ця квітка закрутила свої пелюстки спіраллю. Для чого? Педагог мазками наносить фарбу на білий аркуш і пропонує учням визначить "характер" кольору: "добрий", "ніжний" він чи "злий", "отруйний"? А коли додали до фіолетової фарби червону, який "настрій" з'явився у кольору? Стурбованість чи радість викликає дівчинка в бузку (М. Врубель "Бузок")? З якого саду взяв художник ці рослини —-чарівного чи звичайного? Чому? Хто бачив "чарівні" квіти? Хто тримав їх в руках? А як художник може показати (за допомогою чого?), які у нього квіти? Учитель висипає на стіл купку різнокольорових пелюсток і пропонує кому-небудь з дітей зібрати квітку з "чарівного" саду. Учень показує кожну пелюстку, піднімаючи її вгору, а йому допомагає клас. Після цього усім учням завдання — намалювати "чарівний букет", аби можна було побачити, якому чарівникові він належить — доброму чи злому? (Або: добрий чи злий чарівник його збирав?) * 1. Оцініть доцільність залучення дітей до такої роботи. 2. Формуванню яких якостей буде сприяти виконання учнями подібних завдань? У початкових класах шкіл Японії велику увагу приділяють своєрідній каліграфії — виписуванню ієрогліфів. Щорічно влаштовуються загальношкільні, міжшкільні, окружні та загальнодержавні конкурси каліграфістів. Підвищена увага до такого виду діяльності дітей учителі, керівники освіти Японії пояснюють тим, що це сприяє естетичному вихованню дітей. Висловіть своє ставлення до такої діяльності учнів. Із наведених міркувань оберіть те, яке задовольнило б вас. 1. Шкільна каліграфія, яку б увагу їй не приділяли, не має жодного відношення для розв'язання завдань естетичного виховання. 2. У добу науково-технічного прогресу, комп'ютеризації займатися проблемами каліграфії — свідчення примітивізму у підході до вирішення виховних завдань. 3. У школі минулого був сенс приділяти увагу каліграфії, чистописанню, оскільки не було друкарських машинок, комп'ютерів, дисплеїв та ін.Адля деякої частини випускників шкіл уміння красиво писати було важливим чинником для отримання хорошої роботи у сфері діловодства, навіть писаря. У наш час про це навіть смішно говорити. 4. Каліграфія — важливий чинник формувань в учнів почуття краси літер, знаків, ієрогліфів, краси виконаної у зошиті роботи. Одночасно діти оволодівають уміннями творити прекрасне в житті. У сукупності з іншими факторами уже в дорослої людини з'являється потреба створення красивих машин, апаратів, інших виробів з погляду досконалості їхнього дизайну. 5. Правильної відповіді немає.
Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 285; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |