КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
П’ятий день практики. Оволодіння навичками пролонгованого психолого-педагогічного спостереження за дитиною
Оволодіння навичками пролонгованого психолого-педагогічного спостереження за дитиною Четвертий день практики Третій день практики Другий день практики Конспект індивідуального заняття Конспект фронтального заняття Перший день практики Другий тиждень практики Просвітницька робота з батьками вихованців
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ СХЕМА-ХАРАКТЕРИСТИКА МОВЛЕННЄВОГО ПРОФІЛЮ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ГРУПИ Дитячий садок ___________________________________________________________________________________ Кількість дітей _______________ Дата складання характеристики _______________________________________
Логопедичний профіль групи: _____________________________________________________ Логопед: ________________________________ Вихователь: ____________________________
“Затверджую” методист _________________________”___”_________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Студент-практикант _________________________________________________
Логопед ____________________________________________________________
“Затверджую” методист _________________________”___”_________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Студент-практикант _________________________________________________
Логопед ____________________________________________________________
Аналіз фронтального заняття
Аналіз індивідуального заняття
___________________________________________________________________
Узагальнення та висновки за результатами спостереження, оцінка розвитку: — нормативний; — ненормативний; — з обмеженими можливостями. ІНДИВІДУАЛЬНА МОВЛЕННЄВА КАРТКА
1. Дата обстеження 2. Прізвище, ім'я 3. Дата народження 4. Адреса батьків 5. Д/садок, термін перебування 6. Короткий анамнез (вагітність, пологи, фізичний розвиток, захворювання, умови дошкільного виховання і т. і.) ---------- 7. Загальна характеристика мовного розвитку (перші слова, речення, виразність мови і т. д.) 8. Коротка характеристика особистості (моторика, поведінка, увага, контактність, успішність т. і.) 9. Орієнтування в оточуючій дійсності (поняття про пору року, погоду, кількість предметів частини тіла і їх функції тощо) 10. Стан слуху 11. Стан артикуляційного апарату (будова, рухомість) 12. Стан усної мови голосні звуки свистячі звуки шиплячі звуки африкати сонорні звуки вимова йотованих голосних інші звуки 13. Аналіз і синтез звукової сторони слова а) показати предмети або малюнки: миску мишку шишку яйце кільце б) повторити звукосполучення пабада татету когохо ксскшш оуеи еіа па-ба ба-па па-ба ча-ша ша-ча ча-ша в) визначити перший і останній звук в слові
а) назвати послідовно всі звуки в словах:
14. Читання (техніка читання, вимовляння звуків, розуміння прочитаного) 15. Самостійний опис малюнків (навести зразок) 16. Письмо (аналіз письмових робіт, навести приклади) 17. Висновок про стан мови дитини 18. План занять 19. Періодичні записи про хід роботи 20. Наслідки занять Логопед
Характеристика студента-практиканта
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Логопед ___________________________________________________________
Завідуючий дошкільним закладом _____________________________________
Дата добавления: 2015-05-09; Просмотров: 868; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |