Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Мистецтво Німеччини ХІХ – ХХ ст




Мистецтво Англії серидини та другої половини ХІХ ст.

Англія в середині і другій половині XIX ст. Чартистський рух і демократична ідеологія в Англії. Значний занепад англійського мистецтва у порівнянні з першою половиною XIX ст. Академічний живопис. Лейтон.

Створення братства «прерафаелітів». Складний характер їх світогляду. Форд Медокс Браун (1821-1898). Його картини «Останній погляд на Англію» і «Праця» - перше зображення робочої людини в англійському мистецтві. Елементи натуралізму в картинах Гольмана Гента і Міллеса. Містицизм та стилізація в творчості Данте Габріеля Россетті (1828-1882). Підтримка Рескіним прерафаелітів у художній критиці. Ідеї утопічного соціалізму і художня діяльність Вільяма Морріса (1834-1896).

Англійське мистецтво кінця XIX ст.

Архітектура. Особливості розвитку архітектури цього часу. Використання нових матеріалів і конструкцій. Кришталевий палац у Лондоні. Лондонський вокзал Кінгс Крос (Л. Кьюбіт).

Образотворче мистецтво. Джеймс Макнейл Уістлер (1834-1903) –американський художник, зв’язаний з англійською школою.

Посилення стилізаторських тенденцій в англійському мистецтві наприкінці XIX ст. (Берн-Джонс, О. Бердслєй).

 

Особливості історичного шляху Німеччини на початку XIX ст. та нерівномірність розвитку німецької культури першої половини XIX ст. Розквіт літератури (Ґете, Шиллер, Гейне) імузики. Відносне відставання живопису, скульптури іі архітектури.

Класицизм в архітектурі Німеччини початку XIX ст. Його археологічний та еклектичний характер. Діяльність Ф. Шинкеля і Л. Кленце.

Романтизм у німецькому образотворчому мистецтві. Його реакційний характер. Ідеалізація середньовіччя, націоналістичні тенденції та містицизм у творчості багатьох німецьких романтиків.

Філіпп Отто Рунге (1777-1810) і початок романтизму у німецькому живописі. Прогресивні і реакційно-романтичні риси в творчості Рунге. Його портрети як найбільш живе і значне явище художнього життя Німеччини початку XIX ст.

Каспар Давид Фрідріх (1774-1840) визначний представник німецького романтичного пейзажу.

Назарейська школа. Ретроспективний характер мистецтва «назарейців» (Ф. Овербек, П. Корнеліус). Пануюче положення «назарейців» в художніх академіях Німеччини.

Дюссельдорфська школа у першій половині XIX cт. Розвиток демократичних ідей у німецькому мистецтві в період підготовки революції 1848 р. Карл Лессінг, його історичні картини гуситського циклу і прогресивна діяльність у Дюссельдорфській школі. А. Ретель та його відгук на революцію 1848 р. («Смерть на барикаді»). Монументальний живопис Ретеля.

Особливості трактування історії у творчості більшості німецьких романтиків. Ідеалізація історії, надання переваги легендарним і казковим мотивам. Моріц Швінд. Сентименталізм та ідеалізація побуту у творчості багатьох німецьких романтиків. Плин «Бідермейср».

Звертання до фольклору, зображення простих людей та бюргерського побуту у творчості Людвіга Ріхтера. Розвиток критичних нот і їхня обмеженість у реалістичному побутовому живописі Карла Шпіцвега.

Найбільший майстер німецького пейзажу першої половини XIX ст. Карл Блехен (1798-1840). Романтичні й реалістичні риси його мистецтва.

Німецька скульптура цього часу. Поєднання в ній класицистичних і романтичних елементів. В. Шадов, К. Раух.

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 1013; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.